Inlägg: 2861969
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Hade Brynäs haft ett normalbra PP och BP tvivlar jag inte på att vi tagit SM-titeln.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Mattson: Lämna WO och gå vidare till nästa match. Vi skämmer ut och förnedrar oss. Skellefteå har noll spel men kör.över oss p g a att vi suger megafett.
+ 6
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
De måste ju finnas nån form av gräns hur jävla dåligt ett PP får vara. Man vill ju inte ens ha PP längre.
+ 17
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Mattson: Nej det hade varit en oerhörd skillnad så klart.
+ 1