Historik
Föregående · 32 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dax av avnjuta en av säsongens bästa matcher i repris👍 Go Brynäs, tippar på vinst med 4-1😁
+ 10
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Underhållande match iallafall dem bjuder till när publiken är där för en ggn skull👍
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Älskar Boquist sätt att spela bra fart på rören å inget kladd in å skjut bara
+ 7
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Snygg coaching deras första helt slut då sätter vi 3:e och sen 4:e femman?????
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : har inte Rödin kontrakt med Brynäs? Vi borrde väll åtminstonde få nå betalt av Davos om dem ska ha "våran" spelare?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Gunnarsson släpper 1av 270000 skott av den sorten. Sandström 7 av 10 😂
+ 11
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
14-0 i skott å 0-1 i mål såå jävla typiskt denna säsong bara jävka motvind
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Ha ha kommentatorn dåligt skott... öööö kan ju varit så att han siktade på benskyddet för retur åt clark
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Vart gissar vi på att Jimmie Eriksson hamnar då? Det blir ju iallafall Sverige sa han....
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Lyssnade på Rockklassiker i morse på radion å då sa dem att dem skulle släppa nyheten om Brynäs tränare inom en halvtimme, då ja inte kan lyssna pp jobbet undrar jag om nån hörde vad dem sa om de? (Jag vet att dem där nötterna i studion på rockklassiker oftast skämtar om allt å alla så de är ju högst troligt att de bara var ett skämt) men de skulle vara kul å veta vad dem sa.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Satt å hoppades på ett PP..... nu undrar jag varför ja gjorde de😂
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Kan man inte få nån possitiv överraskning när man uppdaterar sidan..... nått i stil med Anton Rödin skriver 5års kontrakt med Brynäs
+ 4
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Säsongen är tvärkörd de blir kvalspel fyyy fan va ruttet så jävla less man blir
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Det säger en delnom våran spets när Mannberg är den som skapar mest i match efter match
+ 2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Börjar bli jävligt trött på jensens jävla stoppsväng han drar varje jävla gång han tar in pucken i anfallszon prova å utmana eller gör nått jävla oväntat nån gång.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Nån som vet när Boqvist väntas vara tbx?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Nej nu får de fan vara nog ge mig mailadressen till BZ. Det går ju för fan inte att vinna matcher med den där vindögda råsopan i målet. Målvakten jag har i mitt veteran lag är fanimej ljusår bättre än de där jävla sållet Brynös stället i målet, kaskad spyr framför TVn
+ 6
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Våran s.k första femma är ju fan iskall vrf särar dem inte på palushaj och clark dem har ju för fan noll kemi
+ 3
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Ovanligt att ett lag börjar hitta formen innan dem ska möta oss. Rögle slog Färjestad med 5-2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Eller vrf inte Tomas Thelin han har ja haft som coach å han är mer åt Bulan hållet än Melin hållet om man säger så
+ 3
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Ni som tror på Sandström eller Rautio för den delen ingen av dem kommer vinna en enda jävla match åt oss iallafall. Fan va less ja blir. Hoppas de ligger nått i Honken ryktet, han styrde upp hela Karlskogas defensiv nör han kom dit han kan omöjligt vara sämre än dem två 3:e målisarna vi har
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Sitter å slökollar lite på Malmö Örebro. Funderar allvarligt på om Malmös klack består av 2 1/2 personer😂
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Nu kommer de obligatoriska höstlövet från blå å 2-1 kaffe kaka 5 raka
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Vaknar upp efter ännu en plattmatch.... gick in i denna säsong med en sjukt bra känsla, men va har hänt? Inför säsongen pratade dem flesta om att vi hade den bästa backuppsättningen av alla lagen i princip å va händer Bertilsson och Fält går sönder å helt plötsligt har vi ta mig fan den sämsta!!!!!! Ja är helt övertygad om att vi har en sjukt bra forwarduppsättning om den används rätt. Ja erkänner att ja inte är de största fanset av Felix ellrr Rautio för den delen men de största problemet ligger inte där utan hos hela laget som känns fruktansvärt osynkat. Nått måste hända men vad?? Ska Melin sparkas? Ska ny målvakt köpas? Eller ska en "ny Bertilsson" köpas? Eller räcker de helt enkelt med att pucken studsar rätt i en match för att återfå självförtroendet? En sak är säker, ja sätter mig framför TVn på lördag å skriker mig hes igen å hoppas på de bästa. Forza Brynäs
+ 10
Brynäs IF > Sv: CHL - CHAMPIONS HOCKEY LEAGUE
Zanetti ger sig själv cred...... ja smaken är som baken
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Här var vi med å högg tydligen, men ja hade personlige inte velat ha honom i laget.
+ 1
Föregående · 32 · Nästa