Historik
Föregående · 31 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Lindbäck blir ja oxå nöjd med😊 man behöver inte ha hockeyabstinens iallafall inatt ska silfverberg och ankorna köra över hajarna.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Sett att de snackas mycket målvaker. Jag tycker Lasse Johansson vore nått han har en sjukt bra säsong bakom sig och lirar i samma lag som scott. Han är ju från Avesta å de är ju bara 10 mil från Gävle.
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Sjukt besviken på den chatten, antar att alla ”obekväma” frågor sållades bort och bara strunt saker i princip besvarades ganska fegt upplägg
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Skulle vara kul att göra en omröstning här på hockeysnack med typ staplar så man ser hur många röster spelarna i laget får om alla får säga sitt med låt oss säga 2 brutna kontrakt. Vi är ju ändå en hel hög duktiga läktarcoacher med olika sätt att se på saker. Är de nått som nån skulle kunna fixa? Själv vet ja inte hur man går tillväga.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Skrubben: Paille håller ja oxå med om om han nu mot förmodan blir spelklar igen tror jag de blir en alldeles för lång transportsträcka innnan han når tbx dit han var innan skadan å är de ens nått vi behöver tror att hans lön går att hitta nått bättre för. Håller inte med dig om Asklöf dock han är ju inte dyr utgår ja från å han kan komma in å bidra me mycket energi i matcher. Bygger han på sig lite så kan han bli riktigt jobbig att möta då han är vass på rören.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Peja: både ja å nej kan man tycka, Larsson borde ju ha pontential att bli en poägstark back å de är väll inte gratis att bryta kontrakt å ja ser våran fw sida som den svagaste länken å där kanske de får kosta lite att rensa, men han har mycket att bevisa denna säsong. Jensen då🤔 Ja han har ju inte heller varit vass i år slängt bort tusentals passningar både i pp och 5v5. Men skulle vi få ett så pass bra lag så han går in som en solklar 3:e center så tycker ja han ska vara kvar.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Ligger på en solstol på Bahamas å läser lite hockeysnack, vem/vilka spelare tror ni BZ troligast bryter kontrakten med? I mina ögon borde de åtminstonde bli 2 Forwards då dem vi har under kontrakt är alldeles för många 3/4:e lina brunkare. Personligen hoppas jag mest att Liljewalls sägs upp men de räcker inte, vilka mer abser ni?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Karlskrona är ju sjukt tråkiga att titta på hoppas Timrå vänder denna matchserie
+ 2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Kollade Bifsilly nyss helvete vilken forward uppsättning vi har klar till nästa säsong, tror övriga lag är ruskigt rädda för oss, lyssna på dessa namn bara. Alcen,Blomman,Granis,Westfelt,Bjurström,Jensen,Asklöf,Liljewall,Mannberg,Nilsson
+ 2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8399}: ja som sagt ja har ingen lösning på exakt hur men vet att i Nhl har dem en "flik" på nhl.com som säljer säsongsplatser styckevis borde ju kunna funka å nått sätt liknande här typ att man splittar 50/50 mellan Brynäs/privatpers. Finns ju även sjukt många platser på vad jag förstår är sponsor platser bakom soeakerbåset som tamefan oxå jämt gapar tomma men som mig veterligen aldrig går att köpa hur tidig man än är.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
En ide med att få dit mer folk vore att på nått sät (ja vet inte hur) sälja vissa platser "en gång till" många ggr när jag tänkt ta med fam på match å vill köpa 3-4 biljetter bredvid varandra på långsidan så finns de bara på rad 1 och 2 å där ser man inte ett skit. När man då skiter i att åka för att se matchen på TV där man då ser bättre än från rad 1 och 2 så ser man att hur många platser som helst gapar tomma på raderna ovanför. Jag antar att de är säsongsplatser så dem borde med nått smart system kunna säljas "igen" om personen som "äger" den inte ska gå.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Det är få spelare i vårat lag som skulle platsa i deras 2 första femmor ungefär lika få som jag skulle vilja behålla i nästa säsongs trupp, detta är nästan lite pinsamt😩
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Bån dom vet om man kan köpa biljetter till klacken på lördag eller är de slut?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Vilket jävla pp vi har helt plötsligt, har dem äntligen fattat att pucken rör sig snabbast om man har lite speed på passningarna
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Nån dom vet laguppställnig inför ikväll och en preliminär publiksiffra?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Är de nån spelare som väntas vara tbx till nästa match? Blir jävligt tufft om Jacke blir avstängd och ännu tyngre om Grana vart skadad på köpet.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jo men vi har ju en 1:a och en 2:a lina oxå å dem får fan ingen snurr nå längre stunder varken denna eller nån annan match heller
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Kan nån jävel förklara för mig hur alla jävla lag vi möter lyckas etablera långa anfall på oss medans vi tamefan knappt hinner få in oucken i offensiv zon innan den är ute igen?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Nilsson är ju iallafall ljusår bättre än liljewall, mycke rappare på rören å skapar ju vissa lägen åt sig själv och andra
+ 4
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Sitter å kollar på match 6 i finalen 2012, fy fan vilket lag vi hadde....
Ekholm-Andersen
Gunderson-Bertilsson
Löf-Sunken
silfverberg-Larsson-järnkrok
Ollas-Granström-M.Johansson
Widing-Lavander-Nordquist
Wännström-Hansen-Rhodin
Ekholm-Andersen
Gunderson-Bertilsson
Löf-Sunken
silfverberg-Larsson-järnkrok
Ollas-Granström-M.Johansson
Widing-Lavander-Nordquist
Wännström-Hansen-Rhodin
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
I pausen i intervjun sa dem att inget var klart med Nilsson utan de var rykten i media
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Hur fan är de möjligt mitt veteranlag har fan högre passningstempo i pp
+ 8
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Skönt å kolla när vi inte har en målvakt som ger en diarre så fort vi spelar i egen zon
+ 2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Är ja ute å cyklar om ja har för mig att Örebro gick bra i början av säsongen å alla snackade om att dem hade tränat annorlunda å dem skulle typ aldrig bli trötta under matcherna bla bla bla
+ 3
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Roliga kommentarer i studion de går inte att göra mål utan trafik framför, har han inte sett Fernström in action?
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Ändrar mig såg den igen nu och de är ju en klockren tackling. Det som welsch gör mot liljewall är ju däremot en klockren interference hur fan kan dem missa den?
+ 3
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Fan har Miller tugummi under skridskorna han är ju så in i helvete långsam
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Nån som vet var man kan se nått klipp på Högströms omtalade knä i huvet på Alcen
Föregående · 31 · Nästa