Historik
Föregående · 6 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Ser fram emot lördags matchen, då ska man dit å stötta sitt lag. Stannar till i Mora efter några dagar i Funäsfjällen.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Undrar när Brynäs kommer kommunicera ut den aktuella prognosen på Scott? Om han nu blir borta länge så kanske skulle ha signat Gunler ändå. Jag menar sanolikheten att våra top 6 spelare inte är skadade eller sjuka är ju slående liten.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: ”Å andra sidan kan man ju hävda att målvaktens främsta uppgift är att se till att inte släppa in puckar”
Ja de är väll själva grunden till att man är Målvakt, man vaktar målet helt enkelt. Lindbäck kan ju försöka nå sitt mål med 10 ass. Så kan Clara koncentrera sig på det han är där för…. att rädda puckar.
Ja de är väll själva grunden till att man är Målvakt, man vaktar målet helt enkelt. Lindbäck kan ju försöka nå sitt mål med 10 ass. Så kan Clara koncentrera sig på det han är där för…. att rädda puckar.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de nån som har nån länk man kan se Claras spagat räddning igår?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de nån som kan länka till nån sida som visar tablåtider över cmore hockey å live1-5. Jag vet vart man ser livesändningar men dem visar ju även repriser p å hela matcher å det hittar jag ingen info om.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Ja de var väll där han pangade in mål åt andra lag
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
En annan sak att fundera över är när vi ska få se ett direktskott från Kinnvall i PP?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9382}: Problemet är att han aldrig läser spelet för att hinna vara fysisk. Han har ju inte delat ut en enda riktigt tung tackling bara massa halvmissar.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kan vi omvandla Kvists kontrakt till matris istället. Killen har ju noll puckkontroll noll timing å noll spelförståelse
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pigalle: Skulle man mot förmodan få igång en aktiv sittplats så kan man köra mer växelramso, de ger mest tryck anser jag. Då räcker de med nått enkelt som Kom igen Brynäs…. Pisslaget vi mötte i fredags kör ofta med sånna å de blir ju så mycket högre volym om man får med sittplats
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: oki, ba mest att jag såg att skybar öppnade 16:00 å resten av arenan 16:30
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de nån som vet om man får gå in i skybar innan matchen å ta en öl fast man inte har sån biljett? (Å sen gå ut i arenan till sin plats innan matchen startar)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nån som vet om de blir nått suportertåg typ från Gävle C till ERP på premiären
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10065}: Tror cmore bara sänder SHL. Sportexpressen och GD sänder matchen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Just fan så va de ju. Man har inte full koll på dem allsvenska lagen märker jag…
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hermansson888: Trodde jag oxå…. Men den verkar vara struken? Jag vet ej varför.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Såg att Alvarez inte skrivit på för nån klubb än. Skulle inte de va nått för våran 4:e kedja? En kille med lite storlek å även som kan hitta målet ibland.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
1.Djurgården
2.Björklöven
3.Brynäs
4.Södertälje
5.Västerås
6.AIK
7.Mora
8.Karlskoga
9.Östersund
10.Tingsryd
11.Almtuna
12.Västervik
13.Nybro
14.Kalmar
2.Björklöven
3.Brynäs
4.Södertälje
5.Västerås
6.AIK
7.Mora
8.Karlskoga
9.Östersund
10.Tingsryd
11.Almtuna
12.Västervik
13.Nybro
14.Kalmar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
2 ståplats biljetter inköpta till premiären. Insåg att man kan ju inte missa en sån match
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Får hoppas vi vinner matchen på planen då för på läktaren blir vi väll överkörda i vanlig ordning….
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Någon som lyssnat på nedsläpp Brynäs? Va tycker ni om kedjesammansättningarna dem pratade om att dem kört på träningarna?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mitt tips lägger jag som följer.
Årets flopp: Rödin med motiveringen att Brynäs som lag aldrig varit bra med honom i laget. Kommer än en gång synas trots en serie ner att han inte är rätt man att leda laget.
Årets flipp: Oliver Tärnström, tror han kommer göra några fler baljor än vad som förväntas av honom.
Årets flopp: Rödin med motiveringen att Brynäs som lag aldrig varit bra med honom i laget. Kommer än en gång synas trots en serie ner att han inte är rätt man att leda laget.
Årets flipp: Oliver Tärnström, tror han kommer göra några fler baljor än vad som förväntas av honom.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Har vi inte väntat på de sen Palushaj va i Brynäs?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Lite skillnad på Finlands spel mot Danmark än va vi hade mot dem…
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Kan ligga nått i de men jag ser faktiskt inhen plats överhuvudtaget för Kvist i vårat lag om vi på allvar ska satsa på återtåg. Kvist har haft noll utvecklingskurva förra året å då fick han ändå en hel del istid.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Har ingen bra feeling när man hör att dem vill ha kvar Kvist men hör inget om Ljunkrantz. Hade valt Ljunkrantz alla dar i veckan före Kvist.
+ 21
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu behövs en riktig målskytt oxå så har vi en riktigt vass forwardsuppställning på pappret. Kom igen Alcén ge oss Aagaard🤘🤘
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sjukt kul med Vesel, nu får vi bara hoppas att Alcén lärt sig från dem senaste säsongerna. De räcker inte med bra centrar vi måste ha målskyttar oxå typ Palushaj,Clark de är sånna killar som vinner matcher
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10065}: såg den jag med, han verkar ju dock vara center å de har vi väll ganska gott om….
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Har för mig att Oskarshamn har hittat sättet man ska spela mot Växjö….
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Nån som hört vart Anton Gradin spelar nästa säsong? Om han inte har kontrakt borde han va nått för oss…. Rightare med näsa för målet å bara 23 bast.
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Hallå alla hockeysnackare. Har inte varit in här å läst sen degraderingen, de vart så sjukt jobbigt å tänka på hockey efter den käftsmällen man fick. Men nu får man försöka bita ihop och stödja laget i denna uppförsbacke. Min indran då jag intw orkar scrolla igenom allt. Kan nån som har mer koll skriva ner alla namn som ryktas till Brynäs så man får se lite hur de ser ut?
+ 3
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Var de nån som trodde vi skulle kunna vinna detta kval???? Så sjukt jävla dåliga fyyyyyyyy faaaaan
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Minimalt med speltid på 4:e får vi hoppad på, dem är ju vilse delux på isen
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
På tal om Manner som usel matchcoach…. Jag var på Brynäs HV sist. När HV gjorde 4-3 så satt jag på fjärde raden bakom Spelarbåset å vrålade lungorna ur mig att han skulle ta timeout. 5 sek senare ser jag Manner gör tecknet han inte lyckats göra ridigare under säsongen i rätt tid. Jag menar hur svårt är de att se sånna självklara saker innan de är för sent.
+ 2
Föregående · 6 · Nästa
