Historik
Föregående · 7 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
Natthaj: i nästa sekvens så hånar ni motståndarna så jävla osmakligt
+ 1
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
Tigerhjärta: Enligt GDs senaste rapportering så saknas endast Bertilsson.
+ 9
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
Gameday!!! Vaknar med en lätt magplåga…… de här kommer bli hur spännande som helst. Tror dock att de är målskillnaden som avgör dessvärre.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Går emot strömmen å gissar på Brynäs seger idag, nån jävla ggn måste puckjäveln studsa våran väg. Var på mtachen i Tegera i lördags. Måste säga att deras seger inte kändes rättvis till matchbilden…. MEN dem har målskyttar som sätter sina lägen.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
De är så pinsamt sjlvklart hur man ser vikten av målskyttar. Alla hockeyintresserade ser de utom Brynäs sportchefer
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har en känsla av att de kommer ruskas om ordentligt i kedjorna ikväll. Riktigt surt att Scott är borta, han har varit våran överlägset bästa forward.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Va in å satte 100kr på Hv och Oskarshamn vinst. Har aldrig vunnit på oddset förut, får hoppas de fortsätter så.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Undrar om Manners uttalande om att ”de inte kan gå så mycket sämre” är så lyckat🤷🏼♂️
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TheSickSwede: Ingen men dem flesta kanske anser att vi behöver en forward som kan träffa målet utan att sätta pucken i magplattan 9,5/10 ggr man har ett läge…..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tror på förlust tyvärr. Vi brukar ha svårt i Linköping. Men dem får gärna gå in å vinna 5-0 å låta nya finnen inviga med en hållen nolla.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Läste nån intervjued Manner å enligt honom letar Brynäs både en back å en forward. Deadline på onsdag va?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JawKee: Jag tror att många av oss anser att de inte var rätt läge att förlönga med Ljungkrantz med tanke på hur resterande kontraktsläge ser ut i för nästa säsong. Hade vi inte haft Palve å övriga underpresterande topp 6 fw så kanske läget vore annorlunda. Men i dags läget en helt värdelös förlängning enligt mig om vi ska sikta högre nösta säsong.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JawKee: Ljunkratz får gärna överbevisa mig men jag tvivlar att han är en av dem 3 som spelar i första kedjan nästa år för de är där behövs skrivas kontrakt med spelare å inte till 3:e 4:e där har vi många som kan flyttas ner till med dem spelarkontrakt vi har.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
IOM Ljunkrantz 2års nya kontrakt återstår dessa som vi kan bli av med till nästa säsong.
Birgersson
Blomqvist
Olesen
Timashov
Eklind
Blir svårt att bygga en helt ny första kedja med dem löneposterna borta….
Kommer troligtvis bli ännu ett år i bottenträsket om vi nu ens klarar kontraktet iår……
Birgersson
Blomqvist
Olesen
Timashov
Eklind
Blir svårt att bygga en helt ny första kedja med dem löneposterna borta….
Kommer troligtvis bli ännu ett år i bottenträsket om vi nu ens klarar kontraktet iår……
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Carter Camper lämnar Leksand. Alcén är han i padelhallen med Honken??
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Våran oförmåga att göra mål på dem lägen vi har kommer kosta oss denna match oxå tyvärr
Brynäs IF > Sv: Brynäs Damer
Läste lite inlägg angående tränare å hur viktiga dem är för hur laget presterar. En sak slog mig idag när jag slökollade på Skelefteå-Rögle. I Skelefteå som leder serien å är ruskigt bra där tränar Robert Ohlson, samme Ohlson som inte direkt rosade marknaden med Djurgården dem 5 säsongerna han fick där. De är svårt att polera fram en guldtacka av en bajskorv. LAGET (spelarna på isen) är A och O. Det fattas några ingredienser i Brynäs LAGET om vi ska klättra i tabellen nästa år. Sen spelar de mindre roll om de är Manner eller nån annan som står i båset om inte LAGET byggs rätt.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alltså tar Manner sobril innan matcher eller????? Vakna i båset för i helvete!!!!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Danielsson stänkte in sin första balja i DIF tröjjan sen han började denna säsong
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vad tror vi matchen imorgon då? Såg att Leksand har några skapliga avbräck på fw sidan. Hoppas vi kan spela en bra hockey från början å inte ge Leksand några snabba mål i början. Är vi på tårna har vi helt klart chans på 3 poäng.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inte orkat se matchen idag går in å läser här å ser att Brynäs i vanlig ordning inte kan vinna mot ”bottenlage” hur detta inte kommer sluta med negativt kval de har jag fanimej svårt att se. Så jävla less man tappr fan intresset för detta lag helt snart.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gameday idag då. Mardrömsmotstånd i form av LHC och HV71 i dem kommande 2 matcherna. När vi möter bottenkollegorna så brukar ju 0 poäng rammla in på kontot. Hoppas Brynäs går ut och motbevisar mig och alla andra dysterkvistar. Fan va skönt de vore om vi gick ut å tog ledningen med 3-0 efter första perren.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har fan aldrig sett en sämre back än Bergman i Brynäs dressen. Fyy fan
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: kommer ju dessvärre inte bli nån spetsspelare då marknaden är stendöd. Så att hoppas på att de blir npn som kommer in å gör skillnad är nog att hoppas för mycket tyvärr.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag brukar tillhöra dysterkvistarna allt som oftast så idag ska jag ge mig på det som possitivt idag istället.
1 poäng är 1 mer än jag trodde innan med tanke på laguppställningen.
Karhunen i målet gav oss chansen att vinna utan tabbar.
Johannesson vilken kyla å finnes han visar ggn på ggn.
Larsson en dominant på isen även när han inte är bra.
Lindstein visar dem äldre hur kyla å bra första pass ska se ut i uppspelsfasen.
1 poäng är 1 mer än jag trodde innan med tanke på laguppställningen.
Karhunen i målet gav oss chansen att vinna utan tabbar.
Johannesson vilken kyla å finnes han visar ggn på ggn.
Larsson en dominant på isen även när han inte är bra.
Lindstein visar dem äldre hur kyla å bra första pass ska se ut i uppspelsfasen.
+ 10
Föregående · 7 · Nästa