Historik
Föregående · 8 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Jag som tänkte kompa ut tidigare å se matchen live på Tvn idag…. Men de kan man nog skita i. Hur ska vi klara oss utan Sklenicka, Kinnvall å Scott. Men skam den som ger sig🫡
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fan va fräscht de känns ändå med lite nytänk å nya spelare. Kul med en ”ny” kropp. Hoppas den ”nya” Blimman är en sniper av klass…..
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har inte lusläst i forumet om matchen senast. Men jag har förstått att Lindbäck inte var bra alls och att vi vann skotten överlägset, men övrigt var vi såååå mycket bättre dom skottstatistiken vill påvisa eller var de bara massa alibisvslut?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
In med Palmu nu då. Tvivlar på att nått bättre (på pappret) kommer komma. Kämpa Alcén.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur fan kan vi vara så inihelvete kassa varenda jävla säsong
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
För mig som bor i fiendeland väntar ett viktigt derby imorgon. Kan de stämma som jag hör alla snacka om att vi har 8 raka torsk i deras lada?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Hörde att Bäckis och Ovie hörts sig för om dem fick komma å lira mot att dem fick gratis matkuponger i ERPen men Alcén sa att vi sitter nöjda i båten så länge.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu har vi spelat lite mer än 1/4 av säsongen.
Som de ser ut nu är vi ett ingemansland/playin lag. Tror vi kommer vara där när serien är färdigspelad oxå. Det var ibte vad jag trodde inför säsongen med dem nyförvärv kontra spelarförluster vi hade. Hur kan vi inte ens gå in säsongen med 6 fw för dem 2 första linorna??
Hur kan försvarsspelet och BP vara så dåligt när de va vpra bästa spelformer förra säsongen?
Många frågetecket som man hoppas blir utropstecken innan säsongen är över. Forza Brynäs
Som de ser ut nu är vi ett ingemansland/playin lag. Tror vi kommer vara där när serien är färdigspelad oxå. Det var ibte vad jag trodde inför säsongen med dem nyförvärv kontra spelarförluster vi hade. Hur kan vi inte ens gå in säsongen med 6 fw för dem 2 första linorna??
Hur kan försvarsspelet och BP vara så dåligt när de va vpra bästa spelformer förra säsongen?
Många frågetecket som man hoppas blir utropstecken innan säsongen är över. Forza Brynäs
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de nån som hört vrf inte Veini stog ikväll? Trodde de va bestämt så eller har jag missuppfattat de? Han har väll inte stått en enda hemma match hittils?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: vi sätter väll målet på 3 st å så tar vi de därifrån👍
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vad är de för fel på Olesens målfirande?? Han pker ju fram till Brynäs publiken å jublar.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: känner mig lite kränkt av Brynäs här då jag inte fått nått mail alls, varken med rätt eller fel namn😂
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Korta bänken innan de är försent, 4:e borde spelat klart för idag. Å byt Dansken mot Strömgren
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Olesen helt sopsämst idag byt ut mot Steömgrwn å in med Ljungvrantz
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hörde idag av en som är väldigt insatt i Devils att Boquist ser ut att missa truppen. Skulle de vara nått?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kollade om på matchen från igår. Ttcker vi gör en ok match bortsett från 2 perioden. De som skiljer är att Lindbäck gör en horribelt dålig match och att vi i vanlig ordning inte har några riktiga snipers som trtcker dit lägena vi får.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gameday!!!! Från och med nu hoppas jag vi alla lägger ner skrivandet om läktarhändelsen i tisdags. Idag går vi för 3 nya poäng. Hoppas vi får se spelare som Palve,Rödinå Dima steppa upp.
+ 27
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tog bara 3 matcher för PP ansvarig att inse att Kinnvall skulle spela där segproppen Palve stått å dribblat
+ 1
Föregående · 8 · Nästa