pinus: Vinnerborg igen!!! känns ju bra.. speciellt då han e från ljungby
Historik
Föregående · 12 · Nästa
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2010
sargad: Gäller att inte ta några dumma utvisningar nu och hålla moe kvar på bänken
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-01-22
tänkte åka hem den 3feb och kolla men tror jag skiter i det
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-01-22
VA FAN!!! skador eller inte så där jävla dåligt får det inte vara
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-01-22
snacka om loja backar, får införa prestations lön istället
Timrå IK > Sv: Gott nytt år
The Fat Bastard: ja just det! så fort det går dåligt är det tränarn såklart!.... not
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2006-12-27
inte så konstigt att cassel dragit när han leif soork som tränare
Timrå IK > Sv: Tomten kommer snart...
slå en signal nubben så snackar vi kontrakt. 20 mål så duger det med en pizza
Timrå IK > Sv: Snacka om upphämtning!
vad hände med Backlund igår?? fortfarande sjuk eller?? ja ja hoppas att det vänder nu efter nyår!! att vi får se samma tik som i höststarten med super backlund i form
Timrå IK > Sv: Snacka om upphämtning!
SuperNille: håller med om att ward är en nolla... kolla hans fejs på EHM2005. rödhårig clown frisyr med super leende
Timrå IK > Sv: På gång till Timrå IK
ska man värva så bör man göra det på backsidan. När alla spelare har frisknat till så finns det ju plötsligt en massa forwards, och nån av dom måste ju stå över när det blir match. och pengarna tickar ju ändå in kontot.
Timrå IK > Sv: Anti-Virus?
och nu när jag tittar på 3-3 målet så ser jag en röd spelare som njuter av allmänhetens åkning... tycker jag skymtar en 8
Timrå IK > Sv: Anti-Virus?
de va ju skit att vi tappar poäng, men bra debut av Ryno. PS Sanny.. hoppas du hade det skönt i utvisningbåset.
Timrå IK > Sv: Agera Nubben?
Kevin O Shea: ok ska leta.. kan ju varit snack bara.. men lägger in länk om jag hittar
Timrå IK > Sv: Agera Nubben?
Kevin O Shea: nej... det stod nåt om han nätade i sin första match och efter att gått poänglös inatt så blev hemskickad mot nån powerforward.. var en kommenter med att timrå kanske skulle slå en signal igen... letar fortfarande. läste det imorse på nån sida när jag surfade runt
Timrå IK > Sv: Agera Nubben?
Kevin O Shea: fråga dom läste det där innan... han Tomas ros som skrev det tror jag
Timrå IK > Sv: Det är huvudsaken att vi går till slutspel
Nybbe: han väger typ 79-80 kg och är 35 år, så där har du nog förklaringen. Sen så har ju floppat totalt i sin klubb innan. han passar inte alls i timrå hockey system med sin långsamma skridsko åkning... Jonas soling hade varit ett bättre nyförvärv eftersom han håller lite bättre
Timrå IK > Sv: Agera Nubben?
danne80: Boumedienne finns ju alltid... tills nästa år bör lägga värvarkrafter på stefan öhman... dominerar borta i finland, så han kan hjälpa oss försvara guldet nästad år :)
Timrå IK > Sv: Agera Nubben?
Frella: Det bästa vore väl att riva kontrakten med tjeck nissen och skicka hem honom... Tenkrat är i farmarligan igen så han vill säkert komma hit nu. sen så finns pierre hedin tillgänglig, och i jokerit där det är lite tumult hittar vi ex-tikaren aki berg
Föregående · 12 · Nästa