Grabbarna gör det förjäkla bra asså. Nu kan man verkligen stå för slogan "Timrå IK - Vi ger aldrig upp". Hockey är njutbart.
Inlägg: 1250266
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
sargad: Gäller att inte ta några dumma utvisningar nu och hålla moe kvar på bänken