Historik
Föregående · 54 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - TPS Åbo
Boström:
Japp, en oerhörd merit att slå Brunflo med 9-1.
Vi är alltid komiska i Göteborg.
Japp, en oerhörd merit att slå Brunflo med 9-1.
Vi är alltid komiska i Göteborg.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - TPS Åbo
Boström:
Komiskt. Skrivet av samma person som skrek om sm-guld för bara några veckor sedan.
Komiskt. Skrivet av samma person som skrek om sm-guld för bara några veckor sedan.
Tre Kronor > Sv: Hobbyanalytiker
Huge:
Alla vill se resultat. Resultaten har uteblivit. Det har gått sex år med samma chef. En ny röst skulle inte skada. Sen får du och alla som kan hockey säga vad ni vill. Vi vill ha resultat, med Hardy kvar blir det inga.
Lika naturligt som att ett företag byter chef när resultaten uteblir.
Alla på hockeyförbundet tycks resonera som du, det är därför detta har gått åt helvete för längesedan.
Alla vill se resultat. Resultaten har uteblivit. Det har gått sex år med samma chef. En ny röst skulle inte skada. Sen får du och alla som kan hockey säga vad ni vill. Vi vill ha resultat, med Hardy kvar blir det inga.
Lika naturligt som att ett företag byter chef när resultaten uteblir.
Alla på hockeyförbundet tycks resonera som du, det är därför detta har gått åt helvete för längesedan.
Tre Kronor > Sv: Hobbyanalytiker
Svanru:
Otroligt men i detta fallet håller jag med dig.
Idag är det en "Vi var i alla fall med"-mentalitet i svensk hockey på landslagsnvå. Vi vill ha framgång igen!
Otroligt men i detta fallet håller jag med dig.
Idag är det en "Vi var i alla fall med"-mentalitet i svensk hockey på landslagsnvå. Vi vill ha framgång igen!
Tre Kronor > Sv: Hobbyanalytiker
Huge:
Nu har inte Sverige bara förlorat en match, Man har dessutom inte vunnit någonting på mycket länge. Ja förutom nån meningslös träningsturnering. Det är det jag reagerar på. Matchen idag är skitsamma. Jag hade bett om hans avgång om de åkt ut i semi också.
Nu har inte Sverige bara förlorat en match, Man har dessutom inte vunnit någonting på mycket länge. Ja förutom nån meningslös träningsturnering. Det är det jag reagerar på. Matchen idag är skitsamma. Jag hade bett om hans avgång om de åkt ut i semi också.
Frölunda HC > Sv: Gööööööötttttt!
Dragan 2k:
Sicket slöseri på tid. Nu har han missat Borås, lite av Skövde, vedhuggande tyskar...
Sicket slöseri på tid. Nu har han missat Borås, lite av Skövde, vedhuggande tyskar...
Tre Kronor > Sv: Avgå Hardy
difzi:
Tellqvist spelar i landslaget. Han är alltså enligt förbundskaptenen bäst i landet för stunden. Då finns inga ursäkter som dåligt mentalt förberedd. Tellan har gjort en medioker turnering. Måste t o m en som är djurgårdare och kär i honom inse. Nog pratat om han, svårt att hänga en målvakt efter en sådan här match. Hela laget sög.
Fan vad jag längtar till den 21 så man slipper se ett gäng ointresserade "stjärnor" glida runt och peta med klubban.
Tellqvist spelar i landslaget. Han är alltså enligt förbundskaptenen bäst i landet för stunden. Då finns inga ursäkter som dåligt mentalt förberedd. Tellan har gjort en medioker turnering. Måste t o m en som är djurgårdare och kär i honom inse. Nog pratat om han, svårt att hänga en målvakt efter en sådan här match. Hela laget sög.
Fan vad jag längtar till den 21 så man slipper se ett gäng ointresserade "stjärnor" glida runt och peta med klubban.
Tre Kronor > Sv: Avgå Hardy
slashpuppie:
Eller gett fan i att låta han stå från första början. Lunkan på läktarn, sicket slöseri.
Eller gett fan i att låta han stå från första början. Lunkan på läktarn, sicket slöseri.
Tre Kronor > Sv: World Cup
Per HApps:
Klart vi är bättre än så här. Tror jag, eventuellt, kanske...typ bah liksom.
Klart vi är bättre än så här. Tror jag, eventuellt, kanske...typ bah liksom.
Tre Kronor > Avgå Hardy
Jag brukar inte vara den som är känslig men nu har bägarn runnit över, både en och två gånger. Med världens bästa hockeyspelare skall man prestera bättre än så här. Den som är ansvarig är naturligtvis mister Hardy, står detta sig matchen ut skall han utan att blinka avgå. Det kan inte hålla på så här längre. Vi måste ha nytänkande i landslagsledningen.
Over and out...
(Fan vad jag kommer få äta upp det här iom dom vänder, hehe.)
Over and out...
(Fan vad jag kommer få äta upp det här iom dom vänder, hehe.)
Svenska Hockeyligan > Sv: Favoritarena?
bobbe:
Grymt snygg arena får jag säga!(av det jag sett på bilder). Ett par besök i Linköping i höst känns givna..;)
Grymt snygg arena får jag säga!(av det jag sett på bilder). Ett par besök i Linköping i höst känns givna..;)
Djurgården Hockey > Sv: J20: Trångsund-Djurgården 5-2
difzi:
Arenan spelar nog ingen större roll vad gäller resultat i matcher.
Arenan spelar nog ingen större roll vad gäller resultat i matcher.
Tre Kronor > Sv: World Cup
Ambroo:
Hehe, kan vara överens om att det inte är mycket i den femman som synkar just nu;)
Hehe, kan vara överens om att det inte är mycket i den femman som synkar just nu;)
Tre Kronor > Sv: World Cup
Ambroo:
Jo förståeligt eller ej på grund av skador. När man spelar en turnering skall man inte ta hänsyn till sånt tycker jag. Spelar du betyder det att du är fit for fight och skall bedömas som alla andra. Och som de sade. De ligger i botten i plus/minus-ligan. Fett IG!
Jo förståeligt eller ej på grund av skador. När man spelar en turnering skall man inte ta hänsyn till sånt tycker jag. Spelar du betyder det att du är fit for fight och skall bedömas som alla andra. Och som de sade. De ligger i botten i plus/minus-ligan. Fett IG!
Tre Kronor > Sv: Sverige - Finland
WarhawK:
Instämmer. Salos tid är över nu. Jag tycker personligen det är fel att Salo ens sitter på bänken när vi har en målvakt som Lundqvist att tillgå.
Instämmer. Salos tid är över nu. Jag tycker personligen det är fel att Salo ens sitter på bänken när vi har en målvakt som Lundqvist att tillgå.
Tre Kronor > Sv: Sverige - Finland
Cambo:
Du följde matchen via Aftonbladet och uttalar dig därefter att Tellan får ta på sig två mål?
Du följde matchen via Aftonbladet och uttalar dig därefter att Tellan får ta på sig två mål?
Djurgården Hockey > Sv: Poängligan under försäsongen
fd skuggan:
Japp, starkt att slå FBK. Lite undrande är man över vad dom pysslar med. Ingen här som såg den matchen?
Japp, starkt att slå FBK. Lite undrande är man över vad dom pysslar med. Ingen här som såg den matchen?
Djurgården Hockey > Sv: Poängligan under försäsongen
DIForever:
Absolut inte. Men att förlora mot ett lag som Storhamar, det skall man inte ens göra under försäsongen. Men visst, ni Djurgårdare får ju själva värdera era insatser och tycker ni det är okey så är det väl det.
Absolut inte. Men att förlora mot ett lag som Storhamar, det skall man inte ens göra under försäsongen. Men visst, ni Djurgårdare får ju själva värdera era insatser och tycker ni det är okey så är det väl det.
Djurgården Hockey > Sv: Poängligan under försäsongen
difzi:
Japp, och framför allt ser 0-2 mot Storhamar RIKTIGT lovande ut.
Japp, och framför allt ser 0-2 mot Storhamar RIKTIGT lovande ut.
Tre Kronor > Sv: Sverige - Tjeckien
knaskamilla:
Ska två ersätta en? Hmm, det kanske krävs två Sedin för att nå upp till samma nivå som för en bra spelare?
Ska två ersätta en? Hmm, det kanske krävs två Sedin för att nå upp till samma nivå som för en bra spelare?
Tre Kronor > Sv: Laget i kväll....
Så det finns de som tyckte Salo spelade i världsklass idag, intressant. Kan rösten ha postats av en Modoit tro?
Svenska Hockeyligan > Favoritarena?
Det har snackats fram och tillbaka hur dåliga vissa bortastå är. Om vi vänder på steken istället.
Vilken arenas bortastå/sitt gillar ni mest? Vart får man det trevligaste bemötandet från hemmafans?
Vilken arenas bortastå/sitt gillar ni mest? Vart får man det trevligaste bemötandet från hemmafans?
Frölunda HC > Sv: Huselius på väg hem
Dragan 2k:
Så länge man öser in mål överlag så är det rätt lugnt. Frölunda brukar ju vara rätt bra på det. Hoppas bara de håller tätt bakåt från början i år också. Såg ju lite skabbigt ut till en början förra året.
Så länge man öser in mål överlag så är det rätt lugnt. Frölunda brukar ju vara rätt bra på det. Hoppas bara de håller tätt bakåt från början i år också. Såg ju lite skabbigt ut till en början förra året.
Timrå IK > Sv: Ända in i kaklet
El Aka Ali:
För att göra en sak klar. Jag kommenterade bara ett visst inlägg där Timrå sades skulle vinna guld på grund av inledningen. Med andra ord, ta aldrig ut något i förskott. Hur våra grabbar har uppträtt så här långt har inget med saken att göra.
För att göra en sak klar. Jag kommenterade bara ett visst inlägg där Timrå sades skulle vinna guld på grund av inledningen. Med andra ord, ta aldrig ut något i förskott. Hur våra grabbar har uppträtt så här långt har inget med saken att göra.
Timrå IK > Sv: Ända in i kaklet
El Aka Ali:
Varför slänga ett öga på dom? Timrå som Timrå. Kaxig som kaxig...;)
Varför slänga ett öga på dom? Timrå som Timrå. Kaxig som kaxig...;)
Timrå IK > Sv: Ända in i kaklet
Fanzin:
Ja tydligen så gör jag det. Nu ser Timrå ut att förlora...;)
Ja tydligen så gör jag det. Nu ser Timrå ut att förlora...;)
Timrå IK > Sv: Ända in i kaklet
SMÅLAND:
Ett sånt inlägg är värt att klistra upp på väggen och sedan ta fram när Timrå missat den sista slutspelsplatsen med en poäng.
Ett sånt inlägg är värt att klistra upp på väggen och sedan ta fram när Timrå missat den sista slutspelsplatsen med en poäng.
Bandy > Sv: Makrillar på is???
Klinth:
Extra tryck kan det nog bli då dom planerar att ha sin hemmarink på Heden, mitt i centrala Göteborg. Det kan nog locka många att klampa ner då bandy tidigare mestadels bara spelats utanför stan i förorterna.
Extra tryck kan det nog bli då dom planerar att ha sin hemmarink på Heden, mitt i centrala Göteborg. Det kan nog locka många att klampa ner då bandy tidigare mestadels bara spelats utanför stan i förorterna.
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Leksand
mangan:
Japp, absolut. De spelar dock i högsta serien i sitt land.
Japp, absolut. De spelar dock i högsta serien i sitt land.
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Leksand
Sibbe:
En sådan match skall man vinna även om det så är b-laget som spelar;)
En sådan match skall man vinna även om det så är b-laget som spelar;)
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Leksand
danoj:
Ett skumt resultat till:
Malmö-Hamburg 1-3. För mig ett helt otroligt resultat.
Ett skumt resultat till:
Malmö-Hamburg 1-3. För mig ett helt otroligt resultat.
Frölunda HC > Sv: Auktioner
Frasse:
Inte vara sådan. Akta så jag inte avslöjar att det är du som lägger bud på alla våra tröjor hela tiden..;)
Inte vara sådan. Akta så jag inte avslöjar att det är du som lägger bud på alla våra tröjor hela tiden..;)
Frölunda HC > Sv: Auktioner
Sannes:
Den allra största finns bakom den ack så snälla och lugna Danne...;)
Den allra största finns bakom den ack så snälla och lugna Danne...;)
Föregående · 54 · Nästa

Nej men du tycks det?
"Jag anser att resultaten under Hardy´s år är helt Ok."
Men äsch. Står så långt ifrån varann i den här frågan så det är lönlöst att ens försöka komma överens.