Historik
Föregående · 59 · Nästa
Frölunda HC > Sv: Skönt med vinst...
BROS4EVER:
Instämmer. Visst såg han lite rädd ut ibland men vad ska man begära? Men under perioden så tycker jag han mer och mer tog för sig och visade att han mycket väl kan bli en man för a-truppen till nästa år.
Måste kännas helt underbart som tränare att veta att man aldrig behöver låna in gubbar vid skador eller dylikt utan istället kan plocka från juniorerna.
Instämmer. Visst såg han lite rädd ut ibland men vad ska man begära? Men under perioden så tycker jag han mer och mer tog för sig och visade att han mycket väl kan bli en man för a-truppen till nästa år.
Måste kännas helt underbart som tränare att veta att man aldrig behöver låna in gubbar vid skador eller dylikt utan istället kan plocka från juniorerna.
Frölunda HC > Sv: Skönt med vinst...
Dragan 2k:
Blev lite väl enkel seger tycker jag. Trodde Tik skulle kunna bjuda upp mer än de gjorde faktiskt.
Härligt att se Kahnbergs handleder, härligt att Kakko vaknat till liv(måste bero på mitt kvartsamtal med honom) och sist men inte minst kul att se ytterligare en junior går in och ta för sig. I förstafemman dessutom!
Blev lite väl enkel seger tycker jag. Trodde Tik skulle kunna bjuda upp mer än de gjorde faktiskt.
Härligt att se Kahnbergs handleder, härligt att Kakko vaknat till liv(måste bero på mitt kvartsamtal med honom) och sist men inte minst kul att se ytterligare en junior går in och ta för sig. I förstafemman dessutom!
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Timrå
Dream Team:
Träningarna börjar oftast 10, så bara att ta sig i kragen och gilla läget=)
Vetefasen hur det går med dom planerna, var sagt nu i Januari i alla fall.
Träningarna börjar oftast 10, så bara att ta sig i kragen och gilla läget=)
Vetefasen hur det går med dom planerna, var sagt nu i Januari i alla fall.
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Timrå
Dream Team:
Med lite tur kan du får vara med och uppleva detta under din vistelse i staden;)
Med lite tur kan du får vara med och uppleva detta under din vistelse i staden;)
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Timrå
Dream Team:
Jo man är väl korkad eller så. Men om man ändå ska käka lunch varför då inte göra det i träningshallen till träningen?;)
Jo man är väl korkad eller så. Men om man ändå ska käka lunch varför då inte göra det i träningshallen till träningen?;)
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Timrå
Dream Team:
Japp, abstinensbesvären börjar göra sig påminda. Är ju för väl att de tränat under julhelgen så man kunnat se det i alla fall.
Japp, abstinensbesvären börjar göra sig påminda. Är ju för väl att de tränat under julhelgen så man kunnat se det i alla fall.
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Timrå
Dream Team:
Nja, skulle tro det blir runt 11000 i alla fall. Första matchen efter uppehållet brukar locka en del och när jag köpte biljetter fanns det inte så jättemycket kvar.
Nja, skulle tro det blir runt 11000 i alla fall. Första matchen efter uppehållet brukar locka en del och när jag köpte biljetter fanns det inte så jättemycket kvar.
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Timrå
El Aka Ali:
Må vara så, trivs trots allt rätt bra bland de övriga 11000 i arenan.
Må vara så, trivs trots allt rätt bra bland de övriga 11000 i arenan.
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Timrå
El Aka Ali:
Nja, lär nog hålla mig borta från Tik-hörnan i arenan;)
Nja, lär nog hålla mig borta från Tik-hörnan i arenan;)
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Timrå
Dream Team:
Nästan alla matcher tycker jag på förhand känns jämna numer, hoppas bara VF kan komma igång direkt och inte är för stillastående i början då de ju ännu inte spelat match efter uppehållet.
Positivt är ju iof att VF kör med tre femmor till en början, innebär ju att tempot bör vara maxat:)
Nästan alla matcher tycker jag på förhand känns jämna numer, hoppas bara VF kan komma igång direkt och inte är för stillastående i början då de ju ännu inte spelat match efter uppehållet.
Positivt är ju iof att VF kör med tre femmor till en början, innebär ju att tempot bör vara maxat:)
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Timrå
El Aka Ali:
Så sades det sist också, då vann VF med 6-1 så jag tar er "rätta medicin" med en nypa salt;)
Så sades det sist också, då vann VF med 6-1 så jag tar er "rätta medicin" med en nypa salt;)
Luleå HF > Sv: luleå - hv71
SIF-Boden:
Hörde att Luleå fortfarande har skadetrubbel medan HV kommer med fullt lag, kan bli tufft för hemmahjältarna med andra ord.
Hörde att Luleå fortfarande har skadetrubbel medan HV kommer med fullt lag, kan bli tufft för hemmahjältarna med andra ord.
Frölunda HC > Sv: Utmaningen - fortsätter eller inte?
mangan:
Jo det alternativet känns bäst. Kan vi inte göra som så att du skriver ihop ett litet förslag på hur reglerna skall vara och sedan lägger upp dem på din presentation, därefter kan vi alla kolla om vi tycker upplägget känns bra?
Det kan behövas ett regelverk om detta skall fungera, minns de heta diskussionerna i slutet av årets tävling då vissa utmanare inte tyckte sig ha fått klarhet i vilka regler som gällde.
Jo det alternativet känns bäst. Kan vi inte göra som så att du skriver ihop ett litet förslag på hur reglerna skall vara och sedan lägger upp dem på din presentation, därefter kan vi alla kolla om vi tycker upplägget känns bra?
Det kan behövas ett regelverk om detta skall fungera, minns de heta diskussionerna i slutet av årets tävling då vissa utmanare inte tyckte sig ha fått klarhet i vilka regler som gällde.
Frölunda HC > Sv: Utmaningen - fortsätter eller inte?
mangan:
För att kunna ta ställning till detta förslag behöver jag svar på vad som händer om en expert och utmanare båda får in ett resultat?
För att kunna ta ställning till detta förslag behöver jag svar på vad som händer om en expert och utmanare båda får in ett resultat?
Frölunda HC > Sv: Julklapp
danoj:
Ångrar att jag inte skaffade mig en tröja från den tiden! Har du en över köps den med glädje;)
Ångrar att jag inte skaffade mig en tröja från den tiden! Har du en över köps den med glädje;)
Frölunda HC > Sv: Julklapp
Dream Team:
Jo helt okey faktiskt;)
En gubbe till man inte får glömma; Terho Koskela. Spöade honom i bordshockey en gång dock, dagen efter åkte VF ur Elitserien. Mitt fel?;)
Jo helt okey faktiskt;)
En gubbe till man inte får glömma; Terho Koskela. Spöade honom i bordshockey en gång dock, dagen efter åkte VF ur Elitserien. Mitt fel?;)
Frölunda HC > Sv: Julklapp
Dream Team:
Vill inte vara petig men du glömde den störste av de alla: Oto Haschak. Ujuj sicken lirare. Han var min första idol i VF-skruden;)
Vill inte vara petig men du glömde den störste av de alla: Oto Haschak. Ujuj sicken lirare. Han var min första idol i VF-skruden;)
Frölunda HC > Sv: Julklapp
Danne_L:
Och för att vara lite jobbig skriver jag ett inlägg till, bara för att få slriva mitt 500:e inlägg på Sportsnack.
Jag vill därmed också passa på att tacka alla mina beundrare som håller humöret uppe med alla beundrarbrev, tyvärr kan jag inte svara på alla men ni finns i mitt hjärta;)
Och för att vara lite jobbig skriver jag ett inlägg till, bara för att få slriva mitt 500:e inlägg på Sportsnack.
Jag vill därmed också passa på att tacka alla mina beundrare som håller humöret uppe med alla beundrarbrev, tyvärr kan jag inte svara på alla men ni finns i mitt hjärta;)
Frölunda HC > Sv: Julklapp
Dream Team:
Ja det är inte lätt ibland du. Om det är nån tröst förstod jag dig hela tiden...;)
Ja det är inte lätt ibland du. Om det är nån tröst förstod jag dig hela tiden...;)
Luleå HF > Sv: Stefan Livs attack mot landslagskollegan...
Dream Team:
Det där låter ju helskumt. Är faktiskt tveksam till att han verkligen sagt så på allvar. Har han det är han lite överdrivet kaxig, ny image på G?
Det där låter ju helskumt. Är faktiskt tveksam till att han verkligen sagt så på allvar. Har han det är han lite överdrivet kaxig, ny image på G?
Frölunda HC > Sv: GOD JUL..
mangan:
Jo för att hålla sog kvar bör nog det lag, vilket det än blir, som går upp värva ett antal meriterade namn. Jag hoppas återigen på att Skellefteå tar steget upp, blir en satans bit att åka men ändå...;)
Jo för att hålla sog kvar bör nog det lag, vilket det än blir, som går upp värva ett antal meriterade namn. Jag hoppas återigen på att Skellefteå tar steget upp, blir en satans bit att åka men ändå...;)
Djurgården Hockey > Sv: God Jul!
God Jul på er, återstår att se om Schamposnubben gör er till ett guldlag igen;)
Frölunda HC > Sv: GOD JUL..
mangan:
Tveksam till att något lag nerifrån tar steget upp, tror elitlagen är för bra helt enkelt.
Tveksam till att något lag nerifrån tar steget upp, tror elitlagen är för bra helt enkelt.
Frölunda HC > Sv: Julklapp
GuldIndianen:
Jadu, då skulle det smälla vill jag lova. Skulle dessutom säkert höja publiksnittet ytterligare.
GOD JUL på er alla förresten!
Jadu, då skulle det smälla vill jag lova. Skulle dessutom säkert höja publiksnittet ytterligare.
GOD JUL på er alla förresten!
Frölunda HC > Sv: Julklapp
Dream Team:
Jag tror nog Husse skulle må allra bäst av en flytt, ett miljöombyte brukar ju av tradition kunna få igång en spelare.
Jag tror nog Husse skulle må allra bäst av en flytt, ett miljöombyte brukar ju av tradition kunna få igång en spelare.
Frölunda HC > Sv: Julklapp
Dream Team:
Ja Husse vore ju inte fel men känns som han knappast ger upp redan och återvänder hem. Dessutom verkar ju flera klubbar vilja ha honom. Och vem lämnar frivilligt solen i Florida mot kalla Göteborg?;)
Ja Husse vore ju inte fel men känns som han knappast ger upp redan och återvänder hem. Dessutom verkar ju flera klubbar vilja ha honom. Och vem lämnar frivilligt solen i Florida mot kalla Göteborg?;)
Frölunda HC > Sv: Julklapp
BROS4EVER:
Men logiskt sett borde han ju vart mer rädd om ansiktet innan han hittade tjejen? Kan vara så att han fått lite skit för alla onödiga utvisningar och istället blivit FÖR snäll.
Men logiskt sett borde han ju vart mer rädd om ansiktet innan han hittade tjejen? Kan vara så att han fått lite skit för alla onödiga utvisningar och istället blivit FÖR snäll.
Djurgården Hockey > Sv: Espen Knutsen?
Gone:
Haha, jag har fått intrycket av att ni är nöjda med dagens nyhet?;)
Haha, jag har fått intrycket av att ni är nöjda med dagens nyhet?;)
Frölunda HC > Sv: Julklapp
mangan:
Som hittat ju, värdet lär ju stiga en aning efter inköpet.
Jaja, jag vill ha Alfredsson i laget efter Jul!
Som hittat ju, värdet lär ju stiga en aning efter inköpet.
Jaja, jag vill ha Alfredsson i laget efter Jul!
Frölunda HC > Sv: Julklapp
slashpuppie:
Ja men du väljer ju hellre Lidström för att han är så snygg...*bah*..;)
Ja men du väljer ju hellre Lidström för att han är så snygg...*bah*..;)
Frölunda HC > Sv: Julklapp
Jag vill ha en spelare som alltid ger allt, en som kan lyfta laget då dom på bortais har det kämpigt mot exempelvis Mif, jag vill samtidigt ha en som är i topp i de diverse poängligorna, jag vill ha en spelare som kan vara inne och döda utvisningar, jag vill ha en spelare som kan göra det oväntade, jag vill ha en spelare som ensam kan avgöra en match.
Tror bestämt jag beskriver Kristian Huselius, men det är inte han jag skulle välja. Pebben eller Alfie står ju högst på önskelistan om man ska vara lite realistisk också. Får man drömma lite vore ju inte Mats Sundin helt fel alltså..eller varför inte en liten pojkspoling som Paul Kariya...
Tror bestämt jag beskriver Kristian Huselius, men det är inte han jag skulle välja. Pebben eller Alfie står ju högst på önskelistan om man ska vara lite realistisk också. Får man drömma lite vore ju inte Mats Sundin helt fel alltså..eller varför inte en liten pojkspoling som Paul Kariya...
Frölunda HC > Julklapp
Så här i Juletid finns det ju inte så jättemycket skoj att skriva om. Tänkte därför vi kunde balla ur lite, låta fantasin flöda.
Ni får alla önska er en spelare som ni hade velat se i Frölunda efter uppehållet, som en Julklapp så att säga. Motivering om just varför den spelaren valts krävs naturligtvis!
Ni får alla önska er en spelare som ni hade velat se i Frölunda efter uppehållet, som en Julklapp så att säga. Motivering om just varför den spelaren valts krävs naturligtvis!
Frölunda HC > Sv: Ny Frölundaträff?
Dysso:
Japp, ett klokt val från hans sida. Lite korkat att vela så som han gjort nu innan bara.
Nu får vi se hur lång tid det tar innan nästa rykte dyker upp, sägs att Steve Yzerman vill varva ner lite...
Japp, ett klokt val från hans sida. Lite korkat att vela så som han gjort nu innan bara.
Nu får vi se hur lång tid det tar innan nästa rykte dyker upp, sägs att Steve Yzerman vill varva ner lite...
Frölunda HC > Sv: Ny Frölundaträff?
Kungen:
Du vet väl att vi småglin har en livlig fantasi?
Apropå inget ser det ut som om Espen (otippat?) väljer DIF.
Du vet väl att vi småglin har en livlig fantasi?
Apropå inget ser det ut som om Espen (otippat?) väljer DIF.
Djurgården Hockey > Sv: Espen Knutsen?
Gone:
Knappast bekräftat när SVT "erfar", men visst går han till DIF så småningom;)
Knappast bekräftat när SVT "erfar", men visst går han till DIF så småningom;)
Frölunda HC > Sv: Ny Frölundaträff?
slashpuppie:
Men seriöst. Tror det är bättre efter alla helgerna faktiskt.
Men seriöst. Tror det är bättre efter alla helgerna faktiskt.
Frölunda HC > Sv: Ny Frölundaträff?
MoK:
Japp så varför inte ta denna sammankomst efter jul och nyår, kanske i slutet av Januari?
Japp så varför inte ta denna sammankomst efter jul och nyår, kanske i slutet av Januari?
Frölunda HC > Sv: Ny Frölundaträff?
millis:
...och lägga ut ännu mer pengar man inte har mitt i julhysterien, tjusigt;)
...och lägga ut ännu mer pengar man inte har mitt i julhysterien, tjusigt;)
Föregående · 59 · Nästa

Ett sånt utlåtande säger väl mest om ditt kunnande i ämnet.