Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ingen kritik, men förtstår inte hur långt fram i tankarna ni kan gå när ni börjar laborera med nästa säsongs kedjor o s v.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: I förra OT:n tyckte jag vi käkade upp BIK totalt. Idag så kommer de ut hårt och verkar gå för ett snabbt mål, men allt eftersom så käkar vi upp dem igen och till slut satt man bara och väntade på ett Brynäsmål.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: 7-0 i matcher mot Fbk och Växjö. Måste bero på tur. Modofans briljerar verkligen..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Härligt. Hann bara se förlängningen på grund av AW med kollegorna. Men det räckte fint för ikväll. På nåt sätt skönt att det blev Angry Larry som fick sista ordet i denna matchserien. Nu hoppas vi att Mora och Djurgården tuggar vidare litegrann på varandra.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mora tar två utvisningar man egentligen inte kan snacka bort, får hoppas de kan förlänga matchserien ändå.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fattar inte varför de tjatar om hög klubba på Moras kvittering, det var ju ingen hög klubba när Krüger slog sin klubba i käften på Persson så att han blödde. Even Steven.
+ 8
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Vad intressant med omröstning/undersökning om de gnälligaste fansen i HA. Kan du länka? Eller var det en undersökning din arbetskompis gjorde på jobbet?
Kul med såna grejer, blir intressant att läsa.
Kul med såna grejer, blir intressant att läsa.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
DIFFEN: "Jag tänker inte skriva till dig att släppa det eftersom det uppenbarligen inte uppskattas, men jag hoppas för er skull att Larsson har gjort det."
Larsson har definitivt släppt det. Han dominerade med både drömassist och fysiskt spel senast.
Larsson har definitivt släppt det. Han dominerade med både drömassist och fysiskt spel senast.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: Sanny till skillnad från Svensson hade i alla fall ett trevligare och mer diplomatiskt svar till mig än Svensson och menade på att dottergrejen var mer ett skämt på sig själv, det köper jag väl inte, men jag fick sagt vad jag ville till Sanny.
Det var dåligt gjort och Sanny har nu samlat på sig för många Anti-Brynäs-grejer. Angående Svensson så ska han rätta sig själv.
Det var dåligt gjort och Sanny har nu samlat på sig för många Anti-Brynäs-grejer. Angående Svensson så ska han rätta sig själv.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sofialäktaren : "Släpp det bara fan e grejen?"
Är det en trevlig kommentar? Du fick tillbaka "Vad fan rör det dig?". Om du är så känslig så får du väl försöka inleda diskussionen på ett trevligare sätt.
Är det en trevlig kommentar? Du fick tillbaka "Vad fan rör det dig?". Om du är så känslig så får du väl försöka inleda diskussionen på ett trevligare sätt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sofialäktaren : Vad är ditt problem egentligen? Svensson ska rätta sig själv efter det faktafel han begick i sin iver att få hugga på Larsson. Förstår inte varför du som Djurgårdare i ett Brynäsforum är här och tjatar om att folk ska släppa det. Tyck det om du vill, men skriv det i nåt Djurgårdsforum då.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sofialäktaren : Han sitter på en makt större än de flesta journalister gör inom sitt område, så han har ett ansvar att vara korrekt och rätta sig själv vid felaktigheter. Men du kanske tycker att man ska kunna svartmåla personer i jättestora poddar hur som helst utan att nån reagerar?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sofialäktaren : Säker eller inte, Svensson hade ju fel? Det är liksom bevisat. Det hederliga och rätta är att Svensson rättar sitt uttalande. Varför är du så mån om att "journalister" inte ska rätta sig själva när de har fel?
Känns som en självklar sak.
Känns som en självklar sak.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sofialäktaren : Ja, det var fel av Larsson. Det tyckte Larsson, det tyckte jag, det tyckte Brynäs. Larsson har också bett om ursäkt. Vad har det med saken att göra?
Det vi snackar om nu är att Svensson med sin stora plattform svartmålar Larsson med felaktig information. Förstår du?
Det vi snackar om nu är att Svensson med sin stora plattform svartmålar Larsson med felaktig information. Förstår du?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sofialäktaren : Din kommentar var korkad med tanke på vart du är och skriver. Dessutom behövdes det inte "letas" fel, det var ett uppenbart fel som bidrar till att ytterligare svartmåla Larsson, vilket inte är ok.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sofialäktaren : Vad fan rör det dig? Sprider man falsk information så ska det rättas, det är en uråldrig sanning.
Ett tips, om du tycker det är jobbigt när Brynäsare försvarar Brynäs kapten i ett Brynäsforum, skriv nån annanstans.
Ett tips, om du tycker det är jobbigt när Brynäsare försvarar Brynäs kapten i ett Brynäsforum, skriv nån annanstans.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har nu mailat Svensson och undrat när en rättelse eller ursäkt kommer angående att han spred falsk information om Larsson. Larsson intervjuades ju efter matchen.
Om han ska leka journalist så får han ju se till att faktakolla innan han svartmålar spelare.
Uppmanar de som orkar att ställa samma fråga som jag till Svensson. Men inget hat/förolämpande.
Om han ska leka journalist så får han ju se till att faktakolla innan han svartmålar spelare.
Uppmanar de som orkar att ställa samma fråga som jag till Svensson. Men inget hat/förolämpande.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Svensson är så jävla pinsam. Han hade även ett väldigt drygt självgott svar till mig när jag sakligt och sansat skrev att jag uppskattat podden med inte tänkte lyssna mer p g a hur de attackerar Larsson.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10065}: Yes, hörde det. Karlskoga har verkligen gjort bra reklam för sig själv som stad dessa två matcher.
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Var det Lennartsson som tyckte att Brynäs var lite sköna? En av kvällens höjdpunkt att se han flyga som en vante när Big Bertil tryckte till lite.
+ 22
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Viktigt att inte slappna av och tro att detta är klappat och klart nu. Bik kommer försöka göra livet surt för oss och försöka ta fler skalper. Är vi inte beredda på det så kan serien bli längre än vad vi önskar.
Nä, fullt jävla fokus och disciplin i nästa match.
Nä, fullt jävla fokus och disciplin i nästa match.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Samuelsson och Söderström är ju rena lärlingarna jämfört med de rutinerade mentala giganterna i modoboken.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Alltid något. För övrigt, skönt att höra Hall vara vettig i intervjun. Det får vi ge honom.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Utan det felaktigt bortdömda målet i fredags så vi kunnat börja preparera för final. Men vi får försöka knyta ihop detta på tisdag, Bik säljer sig säkert dyrt.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Haha ja, det blir lite kul när sen en rutinerad hockeymänniska som Söderström säger att vi är bättre hela matchen i stort sett.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Väldigt få dryga modoiter ikväll. Är det för att vi vann eller för att jag var inne och tjafsade med dem hela förmiddagen? Nä, sån cred kan jag nog inte ta. De såg väl att vi skulle vinna.
Ölund och Cukste får mina stjärnor idag, men många som var duktiga.
Ölund och Cukste får mina stjärnor idag, men många som var duktiga.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Borde såklart varit en utvisning. Väldigt sen fullföljning in mot mål.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gäller att spela disciplinerat nu och vara vaksamma på överfall.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så jävla mycket bättre. Ölund är grym med assisten där, men saknar split vision sägs det.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fattar inte, helt plötsligt gör vi allt för att bjuda in Bik igen, vakna och spela färdigt varje byte.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svagt pp. Fan, döda matchen istället. Bjuda på en jävla 2mot1...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bra att Cukste håller sig kall. Lennartsson visar sin begåvning..
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Haha...älskar hur Hall ser ut som han betts lösa en oförklarlig ekvation när Bik åker på en solklar utvisning. Det är starka Benny Hill och Fleksnes-vibbar på den mannen.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Känner jag oss rätt så blir det en jävla nagelbitare. Men ja, två snabba hade man inte tackat nej till. Eller ett iaf.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hockeyn är skum ibland, äger första 20 och får 1-1. Spelar som en påse nötter andra perioden och får ledningen.
+ 1
1 · Nästa