Historik
Föregående · 19 · Nästa
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-09-25
jaaaaaaaaaaaa fan jag skrämmer nog ihjäl mina grannar!!!
Timrå IK > Sv: Laget första matchen i Schweiz
finns det någon länk där man kan följa kolin cup, resultat osv?
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Jag undra vad SCA föratag som Östrand har med Hockey att göra? Jag ärinte ett dugg intresserad av det i alla fall.Jag har känt lukten av den under hela min barndom.
Jag vill läsa om nyheter, skvaller och annat gott!!
Jag vill läsa om nyheter, skvaller och annat gott!!
Timrå IK > Sv: Backlund skadad - borta sex månader
frubba: det går inte att komma till någon side med denna länk
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
rödovithockeydy: då ser jag nog hellre Jonte i en 1.a femma
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
mikenomad: vad grundar du det på? Varför inte han kommer att hålla
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
mikenomad: jag tror att ni har fel, han kommer nog att hålla i es, han ligger nog och pressar hårt på gymmet. Döm inte ut honom på förhand!!
Tre Kronor > Sv: Sverige vs Usa, kvartsfinal
Gidde: Så dom visar en repris på kanal 3 fast det står direkt sändning! vilken sida man än går in på så står det att kanal 3 sänder matchen kl 1800 direkt!
och det står även att dom sänder på Viasat kl 14.15
och det står även att dom sänder på Viasat kl 14.15
Tre Kronor > Sv: Sverige vs Usa, kvartsfinal
Enligt dom så visas matcen kl 18.00 svensk tid!!!
På kanal 3
På kanal 3
Tre Kronor > Sv: Sverige vs Usa, kvartsfinal
Gidde: Ja det var tiden jag tänkte på!
här är två andra länkar till matchen.
www.tvinfo.se/channel.php?channel_id=3
www.sporttv.nu/
här är två andra länkar till matchen.
www.tvinfo.se/channel.php?channel_id=3
www.sporttv.nu/
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Jag är väldigt nyfiken på Oscar Sundh- Peter Regin - Björn Svesson kedjan.. Kul med unga grabbar det kommer gå undan!
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Tjalle: det ser bra ut sen stoppar man inte Kent M i andra kedjan istället för
Mattias Wennerberg..
Det blir en lång säsong!!! =)
Mattias Wennerberg..
Det blir en lång säsong!!! =)
Tre Kronor > Sv: Manfall inför VM
var är wikegård? Komenterar han inte på 3an ??
Saknar hans komentarer =)
Saknar hans komentarer =)
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Vi får se om det stämmer, jag delar bara med mig av det jag hörde!!
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Ambroo: det var han säkert!! Men det är lite av det goda.. Det var nog ett långt öra!!!
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Det vore konstigt om det vore osanning, då ska jag stämma tv4
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
rödovithockeydy: nyheterna/ sporten jag stod i köket när kin sambo tittade att han sagt upp kontraket i nhl och har skrivit på för tik
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Nu sa dom på nyheterna att jonte var klar för timrå!! När kommer det ut på Timrås HS ??
Tre Kronor > Sv: Sverige - Italien
Är det någon som vet hur läget är med Jönsson, kommer han att kunna spela något i VM??
Tre Kronor > Sv: Sverige - Italien
Db_04: ja Oduya är en betydligt bättre back än Ronnie tycker jag i allafall, sen om man vill ha Ronnie som en defensiv back hade det varit bättre att behålla Sanny Lindström i laget han kan i allafall dela ut en riktig tackling!!
Tre Kronor > Sv: Sverige - Italien
Db_04: Jag kan hålla med dig i din laguppställning förutom Ronnie Sundin Vilken sopa.... Vad gör han på plan igentligen? vad är syftet att ha han i laget?? Han är stor stark men en riktig fegis han delade inte ut en takling som jag såg i matchen mot ukraina, men en massa misstag gjorde han!!
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
orion: det var riktigt synd det jag hade hoppats att vi hade honom i laget nästa säsong!!
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
diffe: föresten vart tog anton strålman och per hallin vägen i tre kronors trupp???
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
diffe: det här är det ända! skickar en länk..
www.hv71.se/forum/viewtopic.php?p=11999&sid=5f986f5d4f256d8501d987885a1531fb
www.hv71.se/forum/viewtopic.php?p=11999&sid=5f986f5d4f256d8501d987885a1531fb
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Kerstin_k: jasså? jag var in och kollade lite där men inget!!
Men det snackas och surras så mycket!
Tålamod Tålamod! Vi får veta tids nog.....
Men det snackas och surras så mycket!
Tålamod Tålamod! Vi får veta tids nog.....
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
rödovithockeydy: nä det tror jag inte!! kan inte hitta något som styrker detta!
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Kerstin_k: ja det är nått sånt jag ville säga TACK! Moe tycker jag platsar i vårat Tmrå, sen kommer Daniel Back till 2007-2008! duktig def. back.. ligger alltid högt i + - ..
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Kerstin_k: Jag har inget emot finnar men jag önskar att det är mer svenskar nästa säsong, och juniorer ska man satsa på, dom växer med uppgiften, att spela med dom stora pojkarna är det bästa.
Jag är ingen expert men lite kan jag!
Vi ska vara mån om våra egna talanger!!
Jag är ingen expert men lite kan jag!
Vi ska vara mån om våra egna talanger!!
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
andyo: Voutilainen hit Voutilainen dit... vore det inte på tiden att det bev en svensk i Timrå??
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
General_Moisio: Håller med!! Det är 2 killar som inte drar sig för att sätta en rejäl tackling, det behövs såna killar!
Tre Kronor > Sv: Sverige - Schweiz!
Bragd-Birger: Jag håller inte riktigt med om att zätas kedja trampar vatten.. Den kädjan var en av få som verkligen försökte..
Men jag skulle hellre se jonte hedström i den kedja och bort med JJ-
Det har pratats mycket om tacklingar och att det saknas i det svenska laget och är det något jonte gillar så är det att tacklas..
Jag skulle vilja ha följande uppställning
1 femman
sundin-foppa-alfredsson
2 femman
holmström-zäta-hedström
3 femman
pebben-samuelsson-jönsson
4 femman
sedin-sedin-samuelsson
modin 13forward
Men jag skulle hellre se jonte hedström i den kedja och bort med JJ-
Det har pratats mycket om tacklingar och att det saknas i det svenska laget och är det något jonte gillar så är det att tacklas..
Jag skulle vilja ha följande uppställning
1 femman
sundin-foppa-alfredsson
2 femman
holmström-zäta-hedström
3 femman
pebben-samuelsson-jönsson
4 femman
sedin-sedin-samuelsson
modin 13forward
Timrå IK > Sv: Timo Pärssinen
Det kommer en finne till!! om det är Timo det vet jag ej? men det kommer en! har jag fel då kommer jag att be alla om ursäkt....
Föregående · 19 · Nästa