Historik
Föregående · 20 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timo Pärssinen
Två TIK-are i U17-landslaget
SUNDSVALL 2006-01-24 [03:00]
Två Timråspelare är uttagna i Sveriges team 17-trupp för 4-nationersturnering i ishockey i Nyköping.
Backen Daniel Back och forwarden Sebastian Hård ska representera Sverige under tiden 10– 12 februari. Reserv på hemmaplan är klubbkompisen Tommy Lindholm.
Deltagande lag är Finland, Ryssland, Sverige och Tjeckien.
SUNDSVALL 2006-01-24 [03:00]
Två Timråspelare är uttagna i Sveriges team 17-trupp för 4-nationersturnering i ishockey i Nyköping.
Backen Daniel Back och forwarden Sebastian Hård ska representera Sverige under tiden 10– 12 februari. Reserv på hemmaplan är klubbkompisen Tommy Lindholm.
Deltagande lag är Finland, Ryssland, Sverige och Tjeckien.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
för det har gått i uppförsbacke ganska länge!!
föresten spelade crippe?
föresten spelade crippe?
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Kerstin_k: =)) ja det har du rätt i!! kan inte bli bättre komma in ett lag som har en nerförsbacke liknande vm6an i Åre!!!
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Timråå: ja det är klart det tar någon match!! fan vad jag myser nu!!
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Timråå: kul att höra!!! hur var jantunen då?? hade han nå fart på grillorna?
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Jag har ett HV fan på jobbet, tror inte att jag längtat så här mycket till jobbet!!! =)
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
nä det här är vansinne!! nu får Kenta snacka med grabbarna!! Mandy orkar inte hur länge som helst ELLER??
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Bjorra: det verkar som svoboda är i storform! och backarna! =) Mandy får bra med beröm
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Per HApps: det är klart det blir lite felstavning, man är ju ivrig nu!! =)
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
tjobba: svoboda har hittat formen han håller nollan idag!! peppar peppar
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
svoboda visar stor form!! Regin med och det är spelare jag gillar skarpt! han kommer att ge gärnet ikväll!
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
PEAP: ja vi får se ikväll! hur som helst så tror jag på en vinst!! Hv71 har inte så mycket att spela om men det har timrå och det kommer att avgöra saken!! =)
Timrå IK > Sv: Nyförvärv?
Helg Ernest: ja så är det!! sen kan man inte skjuta 3 meter över mål som mot modo.. när man är 4meter framför!!
Det duger inte i mina ögon... ska man spela i elitserien får man nog prestera lite bättre än så!
Det duger inte i mina ögon... ska man spela i elitserien får man nog prestera lite bättre än så!
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Ska inte rosa spela säger du?? vad kommer de uppgiftrna ifrån??
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
Första femman
Sanny Lindström, Teemu Aalto – Kent Manderville, Frans Nielsen, Pavel Rosa.
Andra femman
Andra femman: Mats Hansson, Pär Styf – Per Hallin, Fredrik Warg, Marko Jantunen.
Tredja femman
Tredje femman: Johan Svedberg, Anton Strålman – Mattias Wennerberg, Peter Regin, Peter Ström.
Fjärde femman
Fjärde kedjan: Robban Carrlsson, Kristian Gahn, Magnus Nilsson.
Avbytare: Calle Johansson och Blake Sloan
Sanny Lindström, Teemu Aalto – Kent Manderville, Frans Nielsen, Pavel Rosa.
Andra femman
Andra femman: Mats Hansson, Pär Styf – Per Hallin, Fredrik Warg, Marko Jantunen.
Tredja femman
Tredje femman: Johan Svedberg, Anton Strålman – Mattias Wennerberg, Peter Regin, Peter Ström.
Fjärde femman
Fjärde kedjan: Robban Carrlsson, Kristian Gahn, Magnus Nilsson.
Avbytare: Calle Johansson och Blake Sloan
Timrå IK > Sv: Nyförvärv?
epa: ja det kanska han gör?! jag brinner för Timrå åker från Östersund på "nästan alla" hemma matcher.. jag vet att han kan bätre än vad han visat, det kanske han också kommer på när han sitter på bänken.. det är så det är!!
Föregående · 20 · Nästa