Historik
Föregående · 10 · Nästa
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
Bissett19: Kanske inte direkt menat till dig, utom mer till folk i gävle.
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
70 Rodrigues: Ne tycker bara det är tråkigt att folk hellre sitter här än att åker med.
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
Bissett19: Tycker du det är kul eller att dom inte får stöd?
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
Blir väl inte många här ifrån som ska på matchen.
Ni sitter väl hellre här och gnäller.
Ni sitter väl hellre här och gnäller.
Brynäs IF > Sv: Instrument!!!
HALLÅ eller.
Hoppas allt är skrivet med ironi nu. Instrument öööö jaha. Räcker gott och väl med trumman. Tar någon med en sig en trummpet så stoppar jag knäck i den.
Hoppas allt är skrivet med ironi nu. Instrument öööö jaha. Räcker gott och väl med trumman. Tar någon med en sig en trummpet så stoppar jag knäck i den.
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs If
Lunkan: Vad hände där? Kom precis tillbaka till datorn när dom pratde om det hörde bara slutet.
Brynäs IF > Sv: Resa till dö-vik med Brooklyn
18 st anmälda på resan. Men det behövs mer folk.
Anmäl er!!!
Anmäl er!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs-HV71 15/11
90Steen_: Skryter ne, blev lite sne när du ska klaga på mig som verkligen visa kärlek till mitt lag.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-HV71 15/11
90Steen_: Ja håller med är rätt dåligt att jag inte är där har ju bara 55mil att åka. Och ser ju bara ca 30 matcher per säsong. Varje hemma match sitter du ju och skriver. Åkte bara 900mil bara i oktober nu iår. Ja jag vet jag ska skärpa mig.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-HV71 15/11
90Steen_: Ja du säg det.
Bor man i gävle och är intresserad av hockey och håller på Brynäs varför då sitta hemma?
Bor man i gävle och är intresserad av hockey och håller på Brynäs varför då sitta hemma?
Brynäs IF > Sv: Resa till dö-vik med Brooklyn
Kom igen nu och anmäl er. Finns en helt bunt gävle bor här på HS som bara sitter framför plastlådan. Kan inte ni hänga med?
Brynäs IF > Sv: Brynäs-HV71 15/11
90Steen_: Vad uselt att gävle bor sitter hemma och lyssna på web radion
Brynäs IF > Sv: Resa till dö-vik med Brooklyn
Frisco: Ja alla i Smålandsstenar ligger dubbel vikna i skratt nu.
Brynäs IF > Sv: Resa till dö-vik med Brooklyn
HF: A särskilt när Selander leker med ballonger på vägen hem.
Brynäs IF > Resa till dö-vik med Brooklyn
Hallå Nästa lördag den 26 nov spelar vi borta mot laget som skulle ta guld förran säsongen med massa avdankade nhl divor (modo).
Hoppas att många verkligen vill åka dit.
Finns väl inga bortförklaringar nu, är ju dagen efter lönen.
Mer info hittar ni på www.brooklyntigers.se/index.php?page=resor
Hoppas att många verkligen vill åka dit.
Finns väl inga bortförklaringar nu, är ju dagen efter lönen.
Mer info hittar ni på www.brooklyntigers.se/index.php?page=resor
Brynäs IF > Sv: BILDER LIF-BIF
65selander: Vem är det som har den svarta rök tror? hmm vem kan det vara?
Brynäs IF > Sv: BILDER LIF-BIF
Bonus bild på flaggan " Tiger jojo"
www.badanka.com/upload/uploaded/tigerjojo.JPG
www.badanka.com/upload/uploaded/tigerjojo.JPG
Brynäs IF > Sv: Samla alla personer i klacken.
Kan ju hoppas att många av dom tyckte det var kul att vara i klacken. Så dom ställer sig där på hemma matcherna.
Brynäs IF > Sv: Videoklipp Leksand-Brynäs
BrynäsPer1: Det kommer att komma upp ett lite videoklipp från matchen, hoppas bara någon mer än du som är intresserad.
Brynäs IF > Sv: Visa er kärlek i Leksand
brynasaren: Selander har redan tagit upp det i en annan tråd nu men, biljetterna kommer att kosta 120kr.
Brynäs IF > Sv: Har klipp o ljudklipp!!!
BrynäsPer1: Vi hade flaggor med oss och använde dom såg du inte det?
Brynäs IF > Sv: Bästa ramsa? Var med o rösta.
Sen får vi ju köra " Ni ska till baks" eller hur Ahlbom
Brynäs IF > Sv: Var f*n är BIF-klacken???
74Robban: Jag står alltid nere vid trumman och försöker får ner folk dit.
Brynäs IF > Sv: Varför vill inte BT killarna stå i klacken på hemmaplan.
96 Artisten: Hoppas då inte att dom som klagar går för det
Brynäs IF > Sv: Bästa ramsa? Var med o rösta.
AD: du glömde
" 12 Sm-Guld har Brynäs hur många guld har ni, så bra som vårat Brynäs det kan ni aldrig bli". Sen efter det kör vi sha la lal alala sha la osv i samma melodi som när vi sjunger själva texten.
Melodin då är inte helt säker på vad låten heter men.
Faster Ingeborg kan det vara. Det vet nog du AD eller?
Sen i lördags körde vi för första gången den här:
" Hur är läget Hur är läget Hur är läget LHC vi har 3 mål å ni har 1 mål, ni har 1 å vi har 3. Sen själv klart brås det på vad det står i matchen just då vad vi sjunger, och på lördag sjunger vi LIF. Helst då vi har 7 mål och ni har 0 mål.
Melodin till den ramsan är Clementine.
Sen har vi kört den här någon en staka någon en mycke vanlig ramsa
Ole ole ole ole ole olee Brynäs IF
Melodi
Gå in på www.mt96.se/sang046.htm och spela upp ljudfilen där.
Istället för Fuck You Kör vi Brynäs och istället för Ijeh kör vi IF.
En ramsa som vi körde i jönköping den 20 okt
" Brynäs är sveriges bästa lag, Brynäs är sveriges bästa lag, sveriges bästa lag klapp klapp sveriges bästa lag klapp klapp, Brynäs är sveriges bästa lag.
Brynäs är sveriges bästa lag, Brynäs är sveriges bästa lag, sveriges bästa lag klapp klapp sveriges bästa lag klapp klapp, Brynäs är sveriges bästa lag".
Melodin är jag o säcker på.
" 12 Sm-Guld har Brynäs hur många guld har ni, så bra som vårat Brynäs det kan ni aldrig bli". Sen efter det kör vi sha la lal alala sha la osv i samma melodi som när vi sjunger själva texten.
Melodin då är inte helt säker på vad låten heter men.
Faster Ingeborg kan det vara. Det vet nog du AD eller?
Sen i lördags körde vi för första gången den här:
" Hur är läget Hur är läget Hur är läget LHC vi har 3 mål å ni har 1 mål, ni har 1 å vi har 3. Sen själv klart brås det på vad det står i matchen just då vad vi sjunger, och på lördag sjunger vi LIF. Helst då vi har 7 mål och ni har 0 mål.
Melodin till den ramsan är Clementine.
Sen har vi kört den här någon en staka någon en mycke vanlig ramsa
Ole ole ole ole ole olee Brynäs IF
Melodi
Gå in på www.mt96.se/sang046.htm och spela upp ljudfilen där.
Istället för Fuck You Kör vi Brynäs och istället för Ijeh kör vi IF.
En ramsa som vi körde i jönköping den 20 okt
" Brynäs är sveriges bästa lag, Brynäs är sveriges bästa lag, sveriges bästa lag klapp klapp sveriges bästa lag klapp klapp, Brynäs är sveriges bästa lag.
Brynäs är sveriges bästa lag, Brynäs är sveriges bästa lag, sveriges bästa lag klapp klapp sveriges bästa lag klapp klapp, Brynäs är sveriges bästa lag".
Melodin är jag o säcker på.
Brynäs IF > Sv: Varför vill inte BT killarna stå i klacken på hemmaplan.
74Robban:Men en Ekononom och en montör har ju olika uppgifter. Men man går väl på hockey för att stötta sitt lag?
Brynäs IF > Sv: Bättre med ståplats på kortsidan!!!
74Robban: Det är inte helt säkert på att klacken kommer vara på kortsidan. Men vi jobbar på det att vi ska vara där.
Brynäs IF > Sv: Var f*n är BIF-klacken???
Ja ha, vet inte var jag ska börja.
74Robban: A det är lätt för 15-20 pers att överösta oss. pga av att dom står samlade en bit ner på ståplats och verkligen vill stötta sitt lag. På en vanlig hemma match är det kanska så många som vill skrika men vi står för utspridda.
OCh du tv ger aldrig rätt viss bild på hur det låter, dom kan mixra mycke med ljudet.
88Lindkvist: Jo "12 smguld har Brynäs......" kan vi göra fast vi ligger under visar jo att vi är stolta.
claesw: Ja det är viktigt att sittplats hakar på men det är inte det som är viktigast. Och vad menar du med skit i klacken? Är det inte viktigt med stöd?
74Robban: A det är lätt för 15-20 pers att överösta oss. pga av att dom står samlade en bit ner på ståplats och verkligen vill stötta sitt lag. På en vanlig hemma match är det kanska så många som vill skrika men vi står för utspridda.
OCh du tv ger aldrig rätt viss bild på hur det låter, dom kan mixra mycke med ljudet.
88Lindkvist: Jo "12 smguld har Brynäs......" kan vi göra fast vi ligger under visar jo att vi är stolta.
claesw: Ja det är viktigt att sittplats hakar på men det är inte det som är viktigast. Och vad menar du med skit i klacken? Är det inte viktigt med stöd?
Brynäs IF > Sv: Få del av matchen, LIF-BIF!!!
BrynäsPer1: Kankse lite av det. Men det kommer att vara med på nästa årsdvd iaf.
Brynäs IF > Sv: Visa er kärlek i Leksand
En ramsa som vi körde i jönköping den 20 okt
" Brynäs är sveriges bästa lag, Brynäs är sveriges bästa lag, sveriges bästa lag klapp klapp sveriges bästa lag klapp klapp, Brynäs är sveriges bästa lag.
Brynäs är sveriges bästa lag, Brynäs är sveriges bästa lag, sveriges bästa lag klapp klapp sveriges bästa lag klapp klapp, Brynäs är sveriges bästa lag".
Melodin är jag o säcker på.
" Brynäs är sveriges bästa lag, Brynäs är sveriges bästa lag, sveriges bästa lag klapp klapp sveriges bästa lag klapp klapp, Brynäs är sveriges bästa lag.
Brynäs är sveriges bästa lag, Brynäs är sveriges bästa lag, sveriges bästa lag klapp klapp sveriges bästa lag klapp klapp, Brynäs är sveriges bästa lag".
Melodin är jag o säcker på.
Brynäs IF > Sv: Köpa BSKVS film
BrynäsPer1: Kul att du frågar.
Du kan sätta in 150+11 i frakt 161kr då på PG nummer 162 15 11-3.
Betalningsmottagare är Erik Martinsson.
Och skriv ditt namn och adress. Så skickar vi den så fort som möjligt.
Du kan sätta in 150+11 i frakt 161kr då på PG nummer 162 15 11-3.
Betalningsmottagare är Erik Martinsson.
Och skriv ditt namn och adress. Så skickar vi den så fort som möjligt.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 1/11
90Steen_: Kan inte håll på det längre men börjar bli lite smått irriterad på dig. Du bor i gävle men aldrig gå på någon hemma match, istället sitter du här och tjatar.
Föregående · 10 · Nästa