Historik
Föregående · 104 · Nästa
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
hehe tog ett tag för mig att lista ut att ni lyssnar på samma sak så jag var lite övertydlig kanske :P
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
Röda Tallen: förhoppningsvis har vi ingen svenska-lärare här ;)
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
för er som inte visste det så är tydligen Hockey Live gratis idag så ni kan följa matchen via webbradion om ni vill.
Länkar:
http://www.hockeyligan.se
http://www.hockeyligan.se
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
för er som inte visste det så är tydligen Hockey Live gratis idag så ni kan följa matchen via webbradion om ni vill.
Länkar:
http://www.hockeyligan.se
http://www.hockeyligan.se
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
JimmyH: jag menade det inte på det viset som jag skrev angående Sjögren utan han kommer nog att få lite smällar då och då bara, och jo Luleå lär vara tända idag så denna match lär vara en bättre värdemätare än matchen mot Leksand, eller ?!
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
pasi: jo exakt jag tror nog också att det var skadan som spökade (han har själv erkänt att han inte är 100% fit ännu), Sjögren lär onekligen få en tuff afton men jag hoppas att han gör det bästa utav den och agerar som en man istället för att sysselsätta kvällen med efterslängar.
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
dr-nix:
" jag inbillade mig att försvaret var darrigare " än förra säsongen kanske jag ska lägga till hehe
" jag inbillade mig att försvaret var darrigare " än förra säsongen kanske jag ska lägga till hehe
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2003-09-27
tjobba: jag såg matchen på Canal+ och visst klarade sig TIK bra men Leksands försvar var inte jättebra ska vi ha för oss och jag inbillade mig att försvaret var darrigare men det blev ju iof bättre ju längre matchen gick...samma gäller Kapanen..han började darrigt men blev bättre och bättre. Det ska bli riktigt spännande att se vart vi står mot Luleå, jag inbillar mig att det är en bättre värdemätare.
Timrå IK > Sv: Reseklubben
Dream Team: någon möjlighet att bilderna på flaggan kan laddas upp till tikare.se ?
Timrå IK > Sv: Reseklubben
inser ni hur barnsligt ni allihopa beter er ??
Jag ser ingen anledning varför inte SK och denna TIK Reseklubb inte ska kunna sammarbeta, är vi inte alla TIK fans här inne eller ? Ju mer ju roligare tycker jag.
Jag ser ingen anledning varför inte SK och denna TIK Reseklubb inte ska kunna sammarbeta, är vi inte alla TIK fans här inne eller ? Ju mer ju roligare tycker jag.
Timrå IK > Sv: TIK- Leksand
Röda Tallen: var tankespridd (läs surrade) i början av 3:e så jag hörde inte allt dom sade...
Timrå IK > Sv: TIK- Leksand
tydligen så fick Robban 2-1 målet oxo, tyckte att han var på pucken men det var svårt att avgöra tycker jag..
Timrå IK > Sv: Profilering & Timrå IK
Knylan: jo tallarna skulle vara välkomna tillbaka om TIK bestämmer sig för att ta tillbaka dom helt klart.
Timrå IK > Sv: Nubbens ess
alla vet vi att den Engelska ligan inte är världens bästa men seriens klart bästa spelare (Jinnman) bör kunna platsa i laget på någon nivå det jag personligen har haft tvivel om är om han kan gå in och vara något av den spelfördelare Lind var i TIK.
Timrå IK > Sv: Laget känns tunt...
Laken: det känns som att Jinnman måste visa sig vara ännu en "extremt lyckad värvning" för att det ska kännas hyffsat.
Timrå IK > Sv: Nubbens ess
SMÅLAND: hur ska Jäger kunna överaska!!!!??? snubben kom med i all-star laget samma säsong som tik hade pasi och han har enligt rapport blivit allvarligare efter det (läs bättre)
Timrå IK > Sv: Ulf Dahlén
Timrafantasten: jag kanske har uppfattat detta fel men som jag har förstått det är det bara någon/några backar på g in och sedan ska tydligen juniorerna göra upp om forwardsplatsen...
Timrå IK > Sv: Nyförvärv?
Helg Ernest: näe ass Mats Hansson ska väl in i laget till nästa säsong tycker jag mig ha läst i st eller db.
Timrå IK > Sv: Philippe DeRouville
Helg Ernest: jag har funderat längst samma linjer själv, det finns väl inga viktkrav på en målvakt, eller ?. I vilket fall som helst så skulle man ju kunna värva en sumobrottare eller liknande :)
Timrå IK > Sv: Philippe DeRouville
SMÅLAND: om det ingår en målvaktstränare i paketet som hjälper honom att hantera den europeiska spelstilen.
Timrå IK > Sv: Kvaliteten på nyförvärven
Patrick: jag är också orolig men jag är säker på att Nubben och övriga TIK försöker att värva dom bästa spelarna dom kan få tag på med Timrå IKs budget i åtanke
Tre Kronor > Sv: Tre Kronors laguppställning VM 2003
hm rättelse:
Axelsson-Forsberg-Zetterberg
Höglund-Sundin-Renberg
Andersson-Davidsson-Hannula
Johansson-Jönsson-Nilsson
Axelsson-Forsberg-Zetterberg
Höglund-Sundin-Renberg
Andersson-Davidsson-Hannula
Johansson-Jönsson-Nilsson
Föregående · 104 · Nästa
(2. MOE, Erik)