Historik
Föregående · 105 · Nästa
Timrå IK > Sv: Ankskit
dr-nix: uhm vad jag menade med denna raden = om du tycker det så har jag svårt att förstå varför folk är så oroade när lagets bästa center ersätts med en Kanadensare från Engelska ligan var detta =
om du tycker det så har jag svårt att förstå varför du inte förstår varför folk är så oroade när lagets bästa center ersätts med en Kanadensare från Engelska ligan
om du tycker det så har jag svårt att förstå varför du inte förstår varför folk är så oroade när lagets bästa center ersätts med en Kanadensare från Engelska ligan
Timrå IK > Sv: Ankskit
Johan J: om du tycker det så har jag svårt att förstå varför folk är så oroade när lagets bästa center ersätts med en Kanadensare från Engelska ligan, okej nu tror jag att detta kan vara en bra spelare men andra kanske inte ser det så. Angående backarna så lär Nubben ha namn kvar i tunnan som han tänkt kontakta i fall att Svensson inte valde TIK, frågan är bara hur bra dessa namn är och pratar vi om fler finnar för även om jag tycker om finnar så börjar det bli en bunt nu....
Timrå IK > Sv: Fredrik Svensson
willysson: jo Nubben är bra på sitt jobb men vid detta lag är alla Svenssonklass spelare tagna gissar jag, ooh nej förlåt mig spelare som kan välja och vraka väntar gärna iaf att TIK skulle eventuellt vilja värva dom. Förlåt mig men jag är på dåligt humör just nu.
Timrå IK > Sv: Fredrik Svensson
all heder till Leksand men vaf-n ska Nubben hitta för "ess" om han/TIK man förlorar nyförvärv till Leksand !
Timrå IK > Sv: Hockeymanager
DaHonk: hela spelet är ungefär så stort (med alla addons)...har jag för mig iaf...
Timrå IK > Sv: Silly season
Dream Team: jo naturligtvis så är trovärdigheten låg men man vill informera ändå.
Timrå IK > Sv: Silly season
Dream Team: jo naturligtvis så är trovärdigheten låg men man vill informera ändå.
Timrå IK > Silly season
enligt hockeyligans sillyseason sida så skriver 3 spelare kontrakt med TIK nästa vecka (PP,Svensson & Lind)
Timrå IK > Sv: Timrå IK anno 2003/2004?
jokklas: uhm det är taget från st.nu, inte expressen så tyvärr så stämmer det nog.
Timrå IK > Sv: Timrå IK anno 2003/2004?
taget från st.nu
"Kanadensaren Lee Jinman kommer att testas under ett par månader.
Däremot erbjuds inte Patrik Wallenberg något nytt kontrakt."
ska läsa artikeln nu.
"Kanadensaren Lee Jinman kommer att testas under ett par månader.
Däremot erbjuds inte Patrik Wallenberg något nytt kontrakt."
ska läsa artikeln nu.
Timrå IK > Sv: Timrå IK anno 2003/2004?
rent spontant känns Krykov som nästa säsongs lagkapten just nu...
Timrå IK > Sv: Lind och Cassel
jag har aldrig krävt något namnkunnigt nyförväv, visst har jag velat haft och tyckt att man bör göra det men jag har aldrig krävt någonting men nu om nu Lind är förlorad så KRÄVER tamefan jag en namnkunnig Center !!!
Timrå IK > Sv: das Boot
mike66: jag håller med om Lindman, förstår inte varför alla klagar på honom. Om han nu byter klubb till t.ex FBK för bättre lön så kan vi ju inte klaga honom..man får inte TIKhjärta efter en säsong i klubben och förövrigt så är han en bra back som gärna får stanna om TIK har råd med honom.
Timrå IK > Sv: Behåll Robban
vilket lag TIK skulle kunna få om man får behålla alla lirare man vill ha kvar,
Lindman, Jindrich, Styf, PP, Cassel, Rajamäki o.s.v....hyfsad backlinje med andra ord och offensiven lär inte bli sämre.
Lindman, Jindrich, Styf, PP, Cassel, Rajamäki o.s.v....hyfsad backlinje med andra ord och offensiven lär inte bli sämre.
Timrå IK > Sv: TIK i blågult
f-n det är klart att Lind ska stanna i TIK, denne har man börjat räkna med över åren tillsammans med Cassel o co.
Timrå IK > Sv: TIK i blågult
personligen så skulle jag tycka mycket bättre om en lirare som ärligt medger att det är pengarna som lockar denne till en annan klubb istället för att komma med skrönor om hur bra hockeyn är där..
Föregående · 105 · Nästa
Höglund-Sundin-Renberg
Davidsson-Jönsson-Hannula
?-Johansson-Nilsson