Historik
Föregående · 110 · Nästa
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2003-01-19
NuMountain: Sanny Lindström spelar i TIK jag förväntar mig en månads avstängning.
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2003-01-19
Chief: kan bara gå efter vad jag hört i p4:a och där säger han(p4:a snubben) att Freddan gjort några bra räddningar.
Timrå IK > Sv: Så kan det gå
DT: det vore ett misstag att sparka Nubben jag hoppas bara att han kommer över detta misstag så fort som möjligt.
Timrå IK > Sv: Kvällens drabbning
det kommer bli en intressant kväll i tv-soffan ikväll med tanke på att matchen visas i C+, hoppas att Crippe visar goda takter ikväll.
Timrå IK > Sv: Nya hallen - namnförslag
dr-nix: ojjjjj blev lite stor här har ni en mindre variant ;)
Timrå IK > Sv: Nya hallen - namnförslag
suck irriterande kolla bilden för mitt exempel.. detta är iaf min gissning..
Timrå IK > Sv: Nya hallen - namnförslag
oraklet: min gissning är att ni menar dom röda linjerna, personligen tror jag att dom visar hur mycket dom övre läktarna täcker dom nedre...
exempel
----------
.....|
exempel
----------
.....|
Timrå IK > Sv: JUNIOR MATCH TIK-AIK!
32.44 3 - 6 EQ Svall 25. ZETTERSTRÖM, Niklas
(7. LAURITZEN, Sebastian)
(7. LAURITZEN, Sebastian)
Timrå IK > Sv: JUNIOR MATCH TIK-AIK!
11.03 0 - 3 EQ Svall 25. ZETTERSTRÖM, Niklas
(7. LAURITZEN, Sebastian
33. PETTERSSON, Henrik)
(7. LAURITZEN, Sebastian
33. PETTERSSON, Henrik)
Timrå IK > Sv: Lasse Anrell har kapitulerat
Hälge: det är något som Timrå spelarna måste lära sig att hantera.
Timrå IK > Sv: Luleå-Allstar
Slask: det eller så anser han sig behöva vila om han ska orka spela imorgon..
Timrå IK > Sv: Sensationell överraskning !
El Maco: uhmm är inte Starostenko blind på ena ögat nu för tiden..???!
Timrå IK > Sv: Sensationell överraskning !
nej han skulle vara välkommen till Timrå men TIK har gott om backar just nu däremot så skulle jag inte ha något emot att se honom nästa säsong i TIK :)
Timrå IK > Sv: Varför bara 10 kr för parkering?
en påfart till motorvägen skulle nog inte heller skada..
Timrå IK > Sv: Varför bara 10 kr för parkering?
JD: jo det tycker jag man ska ordna, det är nog inte omöjligt..
Timrå IK > Sv: Varför bara 10 kr för parkering?
Dream Team: att bygga fler vägar går nog inte men kanske man kan bygga om lite så trafiken kan flyta på bättre..
Timrå IK > Sv: Kent "Nubben" Norberg
boffum: en målvaktstränare måste till det håller jag med om.
Timrå IK > Sv: Serieledning!
Hardmen: nja SM-Guld är det lite väl tidigt att börja snacka om men Slutspel ska vi iaf kunna grejja.
Timrå IK > Sv: Serieledning!
härligt med serieledning :), om matchen så vill jag säga detta : "det är en styrka att vinna när man inte spelar sitt bästa"..TIK gick på halvfart ikväll, hafsigt och tjafsigt var det.... men en ny seger fick vi iaf :))
Timrå IK > Sv: Mycket folk !!
Red Rocker: nej hallbygget stämmer nog (enligt vad jag har hört iaf)
detta har jag hört (rätta mig om jag minns någon detalj fel)
Resturangen flyttas till andra sidan ladan (den sidan Borta läktaren är på) där byggs också en ny Entré, man bygger VIP boxar på sidorna (press boxar oxo antar jag) och Stå platser ska finnas där Resturangen är (den sidan iaf). så har jag uppfattat det iaf.. den ladan kommer då att rymma 6500-7000 pers eller nått sånt .
detta har jag hört (rätta mig om jag minns någon detalj fel)
Resturangen flyttas till andra sidan ladan (den sidan Borta läktaren är på) där byggs också en ny Entré, man bygger VIP boxar på sidorna (press boxar oxo antar jag) och Stå platser ska finnas där Resturangen är (den sidan iaf). så har jag uppfattat det iaf.. den ladan kommer då att rymma 6500-7000 pers eller nått sånt .
Timrå IK > Sv: Mycket folk !!
El Maco: jo det skulle vara väldigt intressant att se hur byggplanerna ser ut.
Föregående · 110 · Nästa