Historik
Föregående · 109 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå-Södertälje
bra att Henke är på gång, gick iväg efter 1-2 målet för det var mat på bordet.
Timrå IK > Sv: Arenan
ribba9: TIK planerar (om allt går i lås) att börja upgradera den nuvarande isstadion efter denna säsong, få se om jag minns allt rätt.
efter ombygget kommer Isstadion rymma 6500ppl 4500sitt 2000stå
taket höjs 7meter
resturangen flyttas till andra sidan där en ny resturang byggs som ska rymma 150pärs, den nya huvudantrén ska också vara där.
det blir 2 etaper på läktarna. VIPboxar på långsidan mittemot dom nya pressboxarn på andra långsidan.
det fanns en bild här i forumet förut men jag idds inte leta rätt på den.
efter ombygget kommer Isstadion rymma 6500ppl 4500sitt 2000stå
taket höjs 7meter
resturangen flyttas till andra sidan där en ny resturang byggs som ska rymma 150pärs, den nya huvudantrén ska också vara där.
det blir 2 etaper på läktarna. VIPboxar på långsidan mittemot dom nya pressboxarn på andra långsidan.
det fanns en bild här i forumet förut men jag idds inte leta rätt på den.
Timrå IK > Sv: Youth is wasted on the young
Lauritzen och Zetterström funkar bra ihop, sist dom spelade tillsammans (i IFSH var det) så blev dom ett litet radarteam, 2ass och 2mål, jag tycker att man kan stoppa in dom 2 i en 4:e femma.
Timrå IK > Sv: Matchrapport
dr Dängroth: Crippe visar iaf rätt hjärta nu gäller det bara att bygga på muskler så tror jag han kan gå långt.
Timrå IK > Sv: Matchrapport
om man ska hitta något positivt från matchen så tycker jag man kan plocka fram Henrik Eriksson, Wallenberg & Crippe jag tyckte dom klev fram när resten tycktes ge upp.
Timrå IK > Sv: Nordströms slashing
Nordström spelar inte i TIK och då behöver man inte ge så lång avstänging.
Timrå IK > Sv: Ikko i Sweden Hockey Games
Lulekickan: Hento borde få chansen i Tre Kronor helt klart, man kan inte gå fel med en målis som är tränad av Pekka!
Timrå IK > Sv: Timrå-Djurgården
Chief: jag vet inte hur länge han blir borta eller så men jag ser hellre att han missar någon match och frisknar till istället för att spela på sprutor.
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2003-01-19
kronblom: ahhaaaa du är Sjödin eller vad nu snubben hette.
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2003-01-19
Jimmy: näe men nu får du väll skärpa dig Sanny spelar ju i TIK och tacklingen var nog fulare än den Sjögren gav, livstids avstänging väntar.. att någon gjort likadant mot honom tidigare gör inget då personen som genomförde detta inte spelar i TIK.
Föregående · 109 · Nästa