Historik
Föregående · 113 · Nästa
Timrå IK > Sv: Målkalas och serieledning
Hen-rink: tänker inte inleda en debatt jag ville bara komma med min åsikt och ja TIK har värvat lika många spelare som LHC skillnaden är att TIK värvade personer inte hockeyspelare sug på den ett tag.
Timrå IK > Sv: Målkalas och serieledning
Hen-rink: LHC har ingen stomme som jag ser det, det går inte bara att köpa in en bunt spelare, ge höga löner och förvänta sig att allt ska gå som på räls. Ett lag måste ha en stomme av spelare som TIK eller LHC består av, i TIK är det spelare som Lind, Matthiasson, Casselståhl, Styf, Carlsson som kommer närmast till tanke (Söderström kommer i mitt huvud sälla sig till gruppen då han blommat en aning). Denna stomme består av spelare som verkligen känner för klubben och ger sitt allt för att det ska gå bra för TIK.. jag kan svamla på ganska länge men jag tror att du förstår min grundtanke..
Timrå IK > Sv: We are sailing to SM-Gold next year
SMÅLAND: yep osså tar Bulla och Eje och gör comeback ;)
Timrå IK > Sv: We are sailing to SM-Gold next year
yep Freddan kliver in och gör 5mål (väntar på att Kenta ska sätta in honom i första femman) och Kapanen gör 6:an
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2002-12-10
jojo gott folk efter 5 raka borta förluster så har TIK äntligen vunnit, har inte TIK spelat i Malmö mer än 5ggr ?!?!??!
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2002-12-10
Ztefan: jo folk har klagat på att Crippe inte spelar lika bra som ifjol men jag tycker han spelar bättr iår för han är en lagspelare iår och när han lagt på ett par kilo muskler så kommer han bli riktigt bra, har dock inte sett till hans underbara teknik någonting iår men det är viktigare att han utvecklas som lagspelare eftersom vi alla vet att han är jättebra som soloartist.
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2002-12-10
SMÅLAND: jag blir rädd när du säger så, det går så snabbt att göra mål så det är inte klart förens 3:e är slut.
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2002-12-10
Ztefan: jovisst är Kapanen jättebra och juniorerna ser bra ut också, att TIK skulle bli bättre utan Zäta hade jag också listat ut. Eller jag hade iaf tankegången att utan zäta skulle andra spelare växa t.ex Micke Lind var jag övertygad att han skulle växa t.ex ..Crippe kommer att utvecklas utan Zäta.
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2002-12-10
Ztefan: jo han är helt grym, han har växt in i ES kostymen nu tycker jag det var tydligen farten som saknades.. själv fastnade första TIK matchen i mitt minne..eller jag minns (någon gång på slutet av 80talet minns inte exakt vilket år eller så) att jag gick vid rinken och kollade på TIKs målis (man var mäkta stolt över att Pekka hade stått i TIK) då kände jag inte till TIKs ädla historia utan Pekka var störst förutom Kenta Nilsson då han var en personlig favorit..där har vi en snubbe som var helt otrolig på isen.
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2002-12-10
Ztefan: Micke Lind har varit en favorit sedan mitten av 90talet.. följde inte TIK lika mycket som nu men man varför en spelare som Lind har fått en ramsa som lyder "Ooohh Ahhh Micke Lind"
Timrå IK > Sv: Bosses spade - i min ägo!
blah Bosse var riktigt bra igår nästan så att man saknar honom i TIK trots Kapanen & Freddan.
Timrå IK > Sv: Bosses spade - i min ägo!
ernie eagle: ja suck, vill du tycka synd om HV och AHL får du väl göra det då..
Timrå IK > Sv: Bosses spade - i min ägo!
ernie eagle: näe du gick nog på samma match som TT, ni gick fel TIK spelar i Timrå Isstadium inte i Gärdehov!
Timrå IK > Sv: Bosses spade - i min ägo!
ernie eagle: håller inte med, TIK fick inte till avsluten det stämmer men HV dominerade inte matchen utan TIK var det bättre laget. TIK fick helt enkelt utdelning på deras chanser till slut.
Timrå IK > Sv: Christer Jonasson
TD: det var troligtvis någon i HV båset med en fjärrkontrol som gjorde att puckuslingen studsade vid rätt tillfällen :P
Föregående · 113 · Nästa