Historik
Föregående · 114 · Nästa
HV71 > Sv: TIK-HV71
Patrik87: ville bara hälsa att dagens förlust inte berodde på att HV inte kunde knyta igen säcken utan att TIK i 3:e fick utdelning för alla deras chanser..det hade kunnat bli ett par mål till till Timrå om inte pucken studsat just när gubbarna skulle skjuta in pucken i mål..det hände i 3 perioder i stort sett..var övertygad om att någon i HV båset hade en fjärrkontroll som gjorde att pucken studsade just i rätt ögonblick om och om igen ;)
Timrå IK > Sv: Christer Jonasson
dr-nix: eller klart bättre laget är väl kanske en överdrift men TIK var bättre ikväll iaf det står jag för.
Timrå IK > Sv: Christer Jonasson
Uhm gick vi på samma match?!??!?!?!!, HV var bra men långt ifrån dominerande...TIK var det klart bättre laget..Bosse var Fenomenahl ikväll och puckf-n studsade alltid vid fel tillfällen. Nej TIK var det klart bättre laget och vann helt rättvisst..
Timrå IK > Sv: Leksand-Timrå
Quaker: nånting sånthär förväntar jag mig=
challe: jag är förvånad
snubbe som kommenterar matchen: Leksand är det enda klassiska laget i sverige och ikväll ägde dom allt men TIK råkade göra 3mål så dom förlorade the slut..
challe: jag är förvånad
snubbe som kommenterar matchen: Leksand är det enda klassiska laget i sverige och ikväll ägde dom allt men TIK råkade göra 3mål så dom förlorade the slut..
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Södertälje SK
badger: men för guds skull, okej det fanns naturligtvis undantag men generellt sätt så stämmer det, ta inte allt ordagrant.
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Södertälje SK
Viito: varför hatar folk Halvardsson, okej han var dålig förra säsongen men det var också resten av laget. Denna säsong har han höjt sig rejält och han har visat sig farlig när han får chanserna.
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Södertälje SK
föresten Micke Lind utmärker sig igen och Söderström har utveckats denna säsong, fortsätter han att jobba som han har gjort kommer hans genombrott.
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Södertälje SK
pallekuling: jo publiksiffran var/är en besvikelse och ja SSK tryckte på ganska bra där en period i andra men annars så hade TIK ganska bra kontrol över matchen..efte 3-0 målet så började TIK att försvara ledningen istället för att trycka på..millimeter ifrån 4-1 av Krykov btw.. Men visst Kapanen var riktigt bra ikväll.
Timrå IK > Sv: Skrällarnas kväll ?
Viito: Jonasson = Timrå!, han har bl.a. en artikel i matchprogrammet där han tippar 4-2 seger och han grattar till till slutspelsplatsen bl.a.
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Södertälje SK
dr-nix: eller domaren kanske men detta är inte en svenska lektion..
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Södertälje SK
Et tu Brute: hur vidare Sandström träffade publiken, dommaren eller tränaren med pucken spelar absolut ingen roll för målisen får INTE! kasta klubban detta är väldigt osportsligt iaf på en straffläggning.
Timrå IK > Sv: Minns ni...
avslutande citat till denna tråd (från min sida): "Och den hängivna publiken är Timrås största tillgång just nu. Den håller hög" elitserieklass.
Timrå IK > Sv: Minns ni...
blir enkelt att man lusläser varje artikel från kvalserien igen ;)
(följ länktipset för ett gott exempel)
(följ länktipset för ett gott exempel)
Timrå IK > Sv: Luleå-Timrå
dr-nix: sedan är det jättebra att man inte bytte halva laget för att laget har en stomme och att det finns en klubbskänsla i klubben är extremt viktigt för att man ska få framgångar.
Föregående · 114 · Nästa