Historik
Föregående · 117 · Nästa
Timrå IK > Sv: Hockeykväll hyllar Timrå Ik
Wallenberg är en såndär speltyp som trivs bäst när han får förtroendet och får kämpa mycket.. kan kan bli viktig för TIK..
När det gäller Crippe så såg jag skillnaden på honom direkt (inbillar jag mig). Han är mer mogen denna säsong och är mer delaktig i lagspelet..förra säsongen kändes han som en soloartist som ville dribbla in pucken i mål..han har som smått börjat komma igång nu och fortsätter han såhär så kan han utvecklas ytterligare denna säsong.
När det gäller Crippe så såg jag skillnaden på honom direkt (inbillar jag mig). Han är mer mogen denna säsong och är mer delaktig i lagspelet..förra säsongen kändes han som en soloartist som ville dribbla in pucken i mål..han har som smått börjat komma igång nu och fortsätter han såhär så kan han utvecklas ytterligare denna säsong.
Timrå IK > Sv: Hockeykväll hyllar Timrå Ik
Skarin: jo, han har själv sagt att han trivs bäst med mycket istid vilket jag tvivlar på att han fått i dom andra lagen han spelat i i ES..
Timrå IK > Sv: Hockeykväll hyllar Timrå Ik
Crippe var bra ikväll men jag vill även ge beröm till Wallenberg som jag tycker blir bättre ock bättre med juh mer istid han får (exakt som jag sade före säsongen startade d.v.s. ge Wallenberg istid och han kommer att bli bra)...
Timrå IK > Sv: Skitmatch !
Hälge: jo jag håller med, en skitmatch...det är därför jag blev lite paff när jag kollade in aftonbladet.se
"Analys: Timrå repade snabbt nytt mod efter stjärnsmällen i Malmö och vann lätt mot Leksand - som fortsätter att förlora på bortaplan. Nionde förlusten av tio möjliga! Inget av lagen lyckades prestera något ordnat skönspel under längre perioder. Timrå var starkare, fräckare och mer intensiva i sina anfallsattacker. Leksand var allt för oorganiserade i försvarsspelet och bjöd Timrå på allt för mycket fri isyta och det utnyttjade skridskoskickliga Timråspelare. (TT)"
"Analys: Timrå repade snabbt nytt mod efter stjärnsmällen i Malmö och vann lätt mot Leksand - som fortsätter att förlora på bortaplan. Nionde förlusten av tio möjliga! Inget av lagen lyckades prestera något ordnat skönspel under längre perioder. Timrå var starkare, fräckare och mer intensiva i sina anfallsattacker. Leksand var allt för oorganiserade i försvarsspelet och bjöd Timrå på allt för mycket fri isyta och det utnyttjade skridskoskickliga Timråspelare. (TT)"
Timrå IK > Sv: Niklas Norgrens första Landslagsmål
Dream Team: själv skyller jag på Per Hedin..klantig utvisning..
Timrå IK > Sv: Ifjol var ett annat år
ernie eagle: jo det efterlyses i svensk ishockey om man ska tro vad folket på svt (sverige-ryssland matchen) sade.. (bättre inställning d.v.s.)
Timrå IK > Sv: Matchens lirare
Johan J: jo om man envisas på att behålla Hardy så... torpedhockeyn är en katastrof..
Timrå IK > Sv: Challe förlåter Timrå
kvasthilda: ok jag får väl gå till Domus och kolla men jag har för mig att jag har kollat förut men att den inte fanns där..
Timrå IK > Sv: Challe förlåter Timrå
vart kan man köpa tidningen?!, finns den att inhandla i Timrå ??
Timrå IK > Sv: TIK - HV71
Dream Team: jo helt klart Omgångens snyggaste mål, vinner inte det målet som omgångens mål blir man lite halvsur...
Timrå IK > Sv: TIK - HV71
Skön seger ikväll, mycket bättre rörlighet ikväll Sjögrens mål var mycket snyggt (ett friläge), roligt att Halvardsson fick sätta en puck mot sitt gamla lag också :)
Timrå IK > Sv: TIK - FBK
Jag har inte kommenterat matchen mot FBK ännu eftersom jag är sjuk och har feber (jävligt dumt att gå på matchen endå..) men TIK gjorde en bra match dom spelade bra hockey, vi får inte glömma att pucken defentivt stutsade FBKs väg samt att vi har 4st BRA! spelare skadade.. Jindrich får man väl klassera som bra med tanke på hans "pricetag".. näe kämpa på Timrå nu är det dax att visa att man kan rycka upp sig som dom har gjort förut.
Timrå IK > Sv: Fattig Timråtok
TikTok: fick årskort,medlemsskap i TIK och SK samt en matchtröja för 2150..:)
Timrå IK > Sv: Timrå Ik Videos mpg eller rm mov
Tikfanz: barbarossa hämtade sin på kansliet inför modo matchen men vi detta laget så bör väl tröjorna vara postade?!?.. har jag inte fått min senast torsdag blir jag lite smått irriterad..
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Fagerström har blivit uttagen till Tre Kronors Team 20 lag inför den sista turneringen inför U20-VM..Hansson är också med i truppen (naturligtvis)
Timrå IK > Sv: ny arena
oraklet: jo Timrå kommun är inte direkt landets rikaste..snarare tvärtom..
En ny arena har TIK inte råd med just nu och ni kan glömma att något företag kommer gå in med så mycket pengar på ett lag som får så extremt lite media bevakning..nej TIK kämpar för fullt för att skrapa ihop pengar till upprustningen av ladan så vi inte sparkas ut p.g.a. för dålig ishall... det är skojigt med lite drömmar ibland men vi alla inser nog att TIK inte har någon som helst möjlighet att bygga en ny hall.
En ny arena har TIK inte råd med just nu och ni kan glömma att något företag kommer gå in med så mycket pengar på ett lag som får så extremt lite media bevakning..nej TIK kämpar för fullt för att skrapa ihop pengar till upprustningen av ladan så vi inte sparkas ut p.g.a. för dålig ishall... det är skojigt med lite drömmar ibland men vi alla inser nog att TIK inte har någon som helst möjlighet att bygga en ny hall.
Timrå IK > Sv: Elitserien består av fyra topplag
pettsson: personligen ser jag det uttalandet som en gardering eftersom han inte visste hur bra nyförvärven skulle vara..alla har varit lyckade tycker jag (på olika nivåer), Wallenberg och Sjögren kanske inte har fått lika mycket poäng men dom har inte gjort bort sig när jag har kollat på dom.. Wallenberg används bl.a. i BoxPlay o.s.v.
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Jag: jasså var det du..du klämde dig till toppen eller och fick stå som sagt i en konstig ställning ..?
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
J20 SuperElit: SSK - Timrå IK 0-4 med bl.a. 2st mål av Laurizen (ett SH mål)
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
en till pärla "Timrås publik måste vara något av landets bästa, nästan som en extra spelare."
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
det är enkelt att man bankar sig i bröstet :P
"...och Timrå tackar fansen för vinsten
Slog Modo i Kempehallen: Det var som att spela hemma"
"...och Timrå tackar fansen för vinsten
Slog Modo i Kempehallen: Det var som att spela hemma"
Föregående · 117 · Nästa