oraklet: jo Timrå kommun är inte direkt landets rikaste..snarare tvärtom.. En ny arena har TIK inte råd med just nu och ni kan glömma att något företag kommer gå in med så mycket pengar på ett lag som får så extremt lite media bevakning..nej TIK kämpar för fullt för att skrapa ihop pengar till upprustningen av ladan så vi inte sparkas ut p.g.a. för dålig ishall... det är skojigt med lite drömmar ibland men vi alla inser nog att TIK inte har någon som helst möjlighet att bygga en ny hall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En ny arena har TIK inte råd med just nu och ni kan glömma att något företag kommer gå in med så mycket pengar på ett lag som får så extremt lite media bevakning..nej TIK kämpar för fullt för att skrapa ihop pengar till upprustningen av ladan så vi inte sparkas ut p.g.a. för dålig ishall... det är skojigt med lite drömmar ibland men vi alla inser nog att TIK inte har någon som helst möjlighet att bygga en ny hall.