Historik
Föregående · 122 · Nästa
Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
SMÅLAND: mm jag vet men när hade en tidning rätt senast.. kolla vad dom skriver om TIK..den är i vissa fall ännu värre för GIF..
Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
SMÅLAND: GIF spelar inte drillofotboll... hur mycket vet du om drillofotboll?!?..tydligen lite..
Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
Freddan gör alla målen ikväll..han blir nog less på att stå i båset så han tar plats i första femman som en bulldozer... :P
Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
SMÅLAND: TIK är bättre på offensiv hockey.. drillohockey passar inte TIK.. jag tycker iaf det.. någon webbradio ?? nej jag tänker inte lyssna på comhem.se..
Timrå IK > Sv: Tack Timrå
Slask: vi är inte korkade, men man måste få sväva i det blå en stund efter en 4-1 vinst mot modo ;)
Timrå IK > Sv: Kalasstart !
detta är en populär fras i diverse medier:
"Timrå visade alla tvivlare att laget har en framtid även utan Henrik Zetterberg. Seger med 4-1 mot Modo."
..
no comment..
"Timrå visade alla tvivlare att laget har en framtid även utan Henrik Zetterberg. Seger med 4-1 mot Modo."
..
no comment..
Timrå IK > Sv: Kalasstart !
RedEagleJkp: TIK kommer att bli farliga år..denna match så var första femman och Micke Lind bäst på plan..Kapanen behöver jag inte ens nämna.. men jag tror att spelare som Henrik Eriksson, Crippe Söderström, Christian Sjögren o.s.v. kommer att bli bra dom också..
Timrå IK > Sv: Svalt intresse?????????????
TD: det blir fullt i ladan ikväll!..det borde det iaf bli.
Timrå IK > Sv: Ska man skratta eller gråta?
sedan får ni inte glömma att årets nyförvärv har scoutats själva..dom har inte som förut gått efter vad deras kontakter sagt till dom utan dom har åkt och kollat på spelarna själva så dom vet vad dom köper..
Timrå IK > Sv: fagemo
lhfpower: jag har inte följt med Fagemo grejen riktigt men tydligen så har han hållt på med LHF när han spelade i TIK mitt i kvalserien det är nog det som dom flesta är arga på..jag vet inte hur bra detta stämmer utan detta är bara det jag själv snappat upp här i gbn så kom inte och klaga på mig..
Timrå IK > Sv: Zäta nyheter
"The game marked the first taste of NHL game action for rookie forward Henrik Zetterberg. The Swedish youngster was pitted against Dallas all-star Mike Modano and drew rave reviews from new head coach Dave Lewis.
"He (Zetterberg) was outstanding head-to-head against Modano for probably three quarters to 80 percent of the night," Lewis said following the game."
"He (Zetterberg) was outstanding head-to-head against Modano for probably three quarters to 80 percent of the night," Lewis said following the game."
Timrå IK > Sv: GIF vs TIK
mike66: kan dra några till paraleller.. GIF fick stryk mot HIF med 5-2 anledningen är enkel..inställningen var fel.. samma sak kommer att gälla TIK tror jag nog denna säsong.. är inställningen rätt så kommer vi inte vara uträknade men är den fel så får nog TIK problem..
Timrå IK > Sv: GIF vs TIK
dr-nix: nu är det stor skillnad på Yngvesson och Zäta men grundtanken är densamma.. media fokuserar sig enbart på en enda spelare och struntar i alla andra så spelare som Cain Dotson som jag själv tycker är bättre än Yngvesson kommer i skymundan..
Timrå IK > Sv: GIF vs TIK
mike66: Yngvesson flyttade juh till MFF också och då tyckte pressen att näee nu suger nog GIF rejält.. påminner det er om något annat lag ni känner till?
Timrå IK > Sv: L-G´s tips
Bigge: angående nyförvärv så vet jag att han kommer göra många poäng delvis på grund av det spel jag sett honom spela och att han i andra säsonger i andra lag också gjorde många poäng..
Angående punkt 4 så kan jag säga att 99% av TIK spelarna som floppade förra året kan mycket mer och kommer förhopnings visa det denna säsong..
en spelare som t.ex Niklas Nordgren som inte gjorde mycket väsen av sig förra säsongen förutom den där snygga straffen i början på förra säsongen kan visa mycket mer så snälla dra inga som hellst paraleller mellan förra säsongens TIK..det är en helt ny säsong nu och ett helt annat lag..
Angående punkt 4 så kan jag säga att 99% av TIK spelarna som floppade förra året kan mycket mer och kommer förhopnings visa det denna säsong..
en spelare som t.ex Niklas Nordgren som inte gjorde mycket väsen av sig förra säsongen förutom den där snygga straffen i början på förra säsongen kan visa mycket mer så snälla dra inga som hellst paraleller mellan förra säsongens TIK..det är en helt ny säsong nu och ett helt annat lag..
Timrå IK > Sv: L-G´s tips
Jishua: dom har inte bara tränat "riktigt" utan dom har tränat hårt 9pass i veckan till början av Augusti sedan efter det så blev det 1pass om dagen.. det har visat sig att TIK nu är skriskostarkt bl.a. deras stamina är också bättre (antar jag) och det bådar för en bra säsong tror jag..
Timrå IK > Sv: Framtidsångest
Fredrik: enligt dagbladet (intervju med Stenberg) så ska TIK öka sin omsättning från 38 till 40miljoner..
Timrå IK > Sv: L-G´s tips
Bigge: uhmm angående Koivunen & Lindman så har vi inte fått våra åsikter om nyförvärven från det vi har läst utan från det vi har sett och dom som är kunniga och även vi andra dödliga håller med om att dessa har varit väldigt bra och dom kommer bli väldigt bra i år..jag tror att Koivunen kommer att överaska, han är en riktig playmaker och han kommer nog att producera flitigt med poäng.
Timrå IK > Sv: Biljetter?????
Helg Ernest: jag har för mig att det är mot lagen att försälja alla biljetter..så om du är där på plats så kan du forfarande komma in.
Timrå IK > Sv: Bygga om hallen
heart: enligt dagens bilaga av Dagbladet är ett nybygge inte aktuellt före TIK har spelat i slutspelet 2ggr..
Timrå IK > Sv: Nisse
BJ: förra säsongen var tillbörjan ett inställningsproblem..spelarna tog för lätt på upgiften och då gick det inte bra..när de vaknade till så var det för sent spelarna var för rädda för att förlora..kan elaborera mer men det skall inte behövas alla vet väll att alla spelare i TIK har flera dimensioner mer att visa om man jämför med förra säsongen.. en spelare som Robert Carlsson t.ex. som gjorde 17mål första säsongen.. det finns många bra spelare i TIK denna säsong och underskattar ni(alla övriga ES lag) så kommer ni förlora stort mot TIK..
Timrå IK > Sv: NY Arena i Birsta ??
Redax 2: det var något i den stilen jag tänkte på men jag ville inte ta orden i mun..
Timrå IK > Sv: NY Arena i Birsta ??
Redax 2: mm jaja, för min egen del så kan jag erkänna att man lätt blir avundsjuk när alla lag börjar nybyggen.. TIK har väl den överlägset minsta omsättningen också gissar jag eller??..
Timrå IK > Sv: NY Arena i Birsta ??
Redax 2: sedan i mina tankar så har dom kvar ladan även efter den nya arenan är byggd..där skulle t.ex Juniorerna hålla till samt att kanske TIK själva tränade där?..fast alla spelare bodde i S-Vall eller hur var det??..bor ingen spelare i Timrå (borträknat M. Sjöberg då :P)
Timrå IK > Sv: NY Arena i Birsta ??
Redax 2: dom får inte en ny arena gratis om du trodde det...arenan kostar pengar även efter den är byggd...
Timrå IK > Sv: NY Arena i Birsta ??
PS! men TIK får inte ta vatten över huvudet utan om det ska bli ett nybygge så vill jag se att dom har full kontroll över finanserna..
Föregående · 122 · Nästa