Historik
Föregående · 121 · Nästa
Timrå IK > Sv: Tack Timrå
SMÅLAND: mm jo jag vet jag är nöjd över att mitt Tips gick in.. nästan alla målskyttar fick jag också..
efter lite mygel så sade jag såhär
FBK-TIK 1-3
1-0 J. Jönsson
1-1 M. Matthiasson
1-2 N. Nordgren
1-3 var inte bestämd men Carlsson/Eriksson var mina gissningar
och fick fel på 1-0 och 1-1 men sedan så är jag nöjd..
sedan i all ärlighetens namn så tycker jag inte heller om Challe men han sade faktiskt att om TIK får ihop sitt lag eller vad han nu mummlade om så kunde dom gå en bit..det översätter jag som att dom kan gå till slutspel eller kämpa om det men vad vet jag..
efter lite mygel så sade jag såhär
FBK-TIK 1-3
1-0 J. Jönsson
1-1 M. Matthiasson
1-2 N. Nordgren
1-3 var inte bestämd men Carlsson/Eriksson var mina gissningar
och fick fel på 1-0 och 1-1 men sedan så är jag nöjd..
sedan i all ärlighetens namn så tycker jag inte heller om Challe men han sade faktiskt att om TIK får ihop sitt lag eller vad han nu mummlade om så kunde dom gå en bit..det översätter jag som att dom kan gå till slutspel eller kämpa om det men vad vet jag..
Timrå IK > Sv: Tack Timrå
SMÅLAND: Wallenberg var väl med??!..hörde webbradion nämna honom och att han fick mycket speltid i andra eller tredje eller nått.. kanske dom förväxlade honom med någon annan??
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Slask: sedan får man inte glömma bort TIKs duktiga försvar.. men Kapanen är kvällens kille för mig iaf..
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
taget från svt text för alla lata människor
"ISHOCKEY: Elitserien 26 sep
2(2)
Timrå chockade Färjestad
Nya tränarduon Kenta Johansson/Anders
Eldebrink har fått en drömstart med
Timrå. I kväll besegrades de regerande
mästarna Färjestad med 3-1 på bortais.
Timrå, som var uträknade av experterna
inför säsongen, spelade disciplinerat
försvarsspel och kontrade effektivt.
När Niklas Nordgren gjorde 2-1 blev
FBK-spelarna mycket irriterade på
domaren Ulrik Lindh, som missade när
en Timrå-spelare drog hjälmen av
Jörgen Jönsson som tvingades byta.
Kimmo Kapanen motade 41 skott och var
lysande i Timrå-målet. FBK kan bättre!"
"ISHOCKEY: Elitserien 26 sep
2(2)
Timrå chockade Färjestad
Nya tränarduon Kenta Johansson/Anders
Eldebrink har fått en drömstart med
Timrå. I kväll besegrades de regerande
mästarna Färjestad med 3-1 på bortais.
Timrå, som var uträknade av experterna
inför säsongen, spelade disciplinerat
försvarsspel och kontrade effektivt.
När Niklas Nordgren gjorde 2-1 blev
FBK-spelarna mycket irriterade på
domaren Ulrik Lindh, som missade när
en Timrå-spelare drog hjälmen av
Jörgen Jönsson som tvingades byta.
Kimmo Kapanen motade 41 skott och var
lysande i Timrå-målet. FBK kan bättre!"
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
till alla Icke-Tikare ..
slagpåsen vann ..helt jävla otroligt va ..
!!! f-n vilken kämpar insats och Koivnen var inte ens med idag :))
slagpåsen vann ..helt jävla otroligt va ..
!!! f-n vilken kämpar insats och Koivnen var inte ens med idag :))
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
1-3 slut ..
Krykov fick priset matchens bästa spelet tyckte jag mig höra..
Krykov fick priset matchens bästa spelet tyckte jag mig höra..
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Amb-41: jag håller med vilket Fynd..spelar han såhär så är inte Landslaget långt borta eller??
Timrå IK > Sv: Underbart....
dr-nix: ursäkta alla eventuella gramatiska fel då jag är lite upphetsad just nu och vill inte tänka så mycket..
Timrå IK > Sv: Underbart....
btw för alla TIKare och övrigt folk som inte insett detta ännu.. hela hockeysveriges resonemang omkring TIK är jag övertygad om att det går såhär..
TIK blev 12:a ifjol MED ZÄTA!
TIK iår är utan Zäta och några nyförvärv dom inte känner till och har absolut ingen lust att undersöka om dom är bra eller inte...
detta blir till att medierna tänker såhär
"Om dom kom 12:a ifjol MED ZÄTA!!!! han är juh TIK typ eller ..finns det några andra spelare i TIK???, näe TIK blir nog en slagpåse iår vi sätter dom som 12:a"
TIK blev 12:a ifjol MED ZÄTA!
TIK iår är utan Zäta och några nyförvärv dom inte känner till och har absolut ingen lust att undersöka om dom är bra eller inte...
detta blir till att medierna tänker såhär
"Om dom kom 12:a ifjol MED ZÄTA!!!! han är juh TIK typ eller ..finns det några andra spelare i TIK???, näe TIK blir nog en slagpåse iår vi sätter dom som 12:a"
Timrå IK > Sv: Underbart....
Hälge: jo det låter bra.. okej grabbar då slutar vi här då.. in i bussen med er..
Timrå IK > Sv: Underbart....
iggy: comhem's hockeylive är gratis atm..
TIK spelar bra i boxplay FBK får inte någon gubbe framför mål..
TIK spelar bra i boxplay FBK får inte någon gubbe framför mål..
Länkar:
http://www.comhem.se
http://www.comhem.se
Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
Johan J: låt mig säga såhär .. TIK har varit väldigt effektiva och Kapanen har varit VÄLDIGT BRA!!! .. kommentatorerna ger beröm till Micke Lind
Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
Slask: Krykov o grabbsen var i ett anfall.. Jönsson fick åka och byta för han tappade hjälmen och då tröck Nordgren till 1-2..
Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
1-2 NIKLAS NORDGREN :: JAG SADE JUH ATT HAN SKULLE SÄTTA 2:AN !!!!!
Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
1-1 mycket .. Krykov till Koskinen till Styf Styf skjuter i KRYSSET !!!
Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
Sanny Lindström fick utvisning för att han flyttade på målburen..
Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
näee men allvarligt jag skojjade bara, har ingen aning om något eventuellt resultat men jag hoppas på det bästa..
Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
BlackBay: hmm 3-4.. hmmmmmmmm.....hmmmmmmmm hmm..nepp 1-3 !!!!
Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
dr-nix: 1-3 är öppet men spelar Lind bra så ska Sjögren eller Eriksson göra mål ikväll..
Timrå IK > Sv: FBK - Timrå IK 2002-09-26
Amb-41: jag kontrar med FBK 1 - 3 TIK
1-0 Jörgen Jönsson
1-1 Matthiasson
1-2 Eriksson
1-3 Matthiasson
1-0 Jörgen Jönsson
1-1 Matthiasson
1-2 Eriksson
1-3 Matthiasson
Föregående · 121 · Nästa
Sv: FBK-TIK
Amb-41: jag kontrar med FBK 1 - 3 TIK
1-0 Jörgen Jönsson
1-1 Matthiasson
1-2 Eriksson
1-3 Matthiasson
dr-nix
2002-09-26 18:14:13
Sv: FBK-TIK
dr-nix: föresten 1-2 målet får nog Nordgren..