Historik
Föregående · 124 · Nästa
Timrå IK > Sv: Det kan bara bli bättre
mike66: jo jag håller med, vi torskar på en träningsmatch ÅH NEJ!!!! vi lägger av med ishockeyn och går tillbaka till fotbollen och byter tillbaka namn till Wifsta/Östrand IF -__-
Timrå IK > Sv: Snart är det val
Redax 2: har aldrig köpt tidningen hockey förut, hur dyr är den och finns det senaste numret i affärerna??
Timrå IK > Sv: Hemsidan...
Marcus: lysande! :), läser igenom nu borde komma med i en eventuell supportertidning..
Timrå IK > Sv: Inför Timrå- MoDo
hoppas att Sundsvall vinner över SSK annars är SSK klara vinnare av SCA cupen.
Timrå IK > Sv: tungt för modo
tjobba: jag tycker det p.g.a hur han spelat då han fått chansen i TIK, du får inte glömma att han också var aktuell för spel i U20 Landslaget då får du inte glömma att han är relativt ung..
Timrå IK > Sv: tungt för modo
tjobba: är inte orolig för modo i ES, dom kommer säkert med ett bra lag till ES premiären.
Timrå IK > Sv: "Z" imponerar
Dream Team: enkel lösning: trada honom till Toronto ;)
Timrå IK > Sv: "Z" imponerar
det var nog inte fult 10år sen men 6-7kanske..
Timrå IK > Sv: "Z" imponerar
detta medför nog att jag för första gången på ett 10tal år kommer att följa NHL..iaf Detroits framfart..
Timrå IK > Sv: "Z" imponerar
måste sägas att man känner sig stolt :)
Föregående · 124 · Nästa