Historik
Föregående · 125 · Nästa
Timrå IK > Sv: Matchrapportörer!!!
HH: yep blir nog bra, igentligen så har jag inget emot SvenskaFans annat än att jag tycker att dom skulle behöva lite mer bandbredd..
Timrå IK > Sv: Matchrapportörer!!!
BlackBay: ah ok, bra för folk har blandat ihop det hela mistänker jag och det har irriterat mig..
Timrå IK > Sv: Matchrapportörer!!!
så jag frågar igen är det någon som vet om TIMRÅ IK's hemsida kommer att putsas någonting?..jag frågar ej om Supporterklubbens Hemsida......
Timrå IK > Sv: Matchrapportörer!!!
BlackBay: du tänker väl på SK's hemsida nu... timraik.nu och SK's hemsida är två helt skilda saker..
Timrå IK > Sv: Matchrapportörer!!!
en liten klumpsumma varje säsong till Supporter Klubben eller ersättning på något annat sätt (rabatterade priser på årskort o.s.v.) skulle nog vara motivering nog för en grupp SK:are att göra jobbet, eller??
Timrå IK > Sv: Matchrapportörer!!!
250kg kärlek: jo timraik.nu skulle behöva en upgradering..vet att SK har ny sida på G men hur är det med timraik.nu?
Timrå IK > Sv: Tre Kronor-Finland
70 Rodrigues: -_- 2-7 (du förstår väl att finland har 7skott och sverige har 2st lr ?)
Timrå IK > Sv: Linköping skickar hem slovak...
tänker inte delta i denna irriterande tråd mer så ni behöver inte oroa er..
Timrå IK > Sv: Linköping skickar hem slovak...
bobbe: som sagt anses Pekka vara en TIKare ..i mina ögon förblir han det..
Timrå IK > Sv: Linköping skickar hem slovak...
bobbe: Pekka's moderklubb är IFK Kiruna rätt men han fick sitt genombrott i TIK.. alla andra är nog alla andra är nog TIKare tror jag..
Timrå IK > Sv: Linköping skickar hem slovak...
tycker att vi ska låta denna tråd dö nu.. detta tjatande mellan LHC och TIK fans börjar bli irriterande nu..
Timrå IK > Sv: Linköping skickar hem slovak...
Jocce: bara löven får ordning på sin ekonomi så kommer dom tillbaka till ES det är jag övertygad om, dom har en förmåga att skrapa ihop bra lag så underskatta aldrig löven avsett årgång.
IF Sundsvall Hockey > Sv: SCA-Cupen
Nikke89: läste ditt tabell tips i AIKs GB..lite väl pessimistisk?..tror nog att IFSH hamnar högre än 5:a..
Timrå IK > Sv: Pressmeddelande 25
dr-nix: hmm låter lite konstigt i förra inlägget kanske, det jag menade var att dom få gånger jag sett honom spela i år så har jag fått bra vibbar, han klarade sig tydligen bra i Jämtland Hockey Cup också så han kommer nog att klara sig bra i TIK.
Timrå IK > Sv: Pressmeddelande 25
Välkommen till klubben Sanny, tror att Sanny Lindström kommer att klara sig bra i Timrå, det är iaf dom vibbar jag ser honom spela..har inte sett honom så mycket -__- but none the less i wish you the best of luck this year :)
Övrig hockey > Sv: Svenska Cupen I Ishockey
en "Svenska Cupen" kanske vore en idé.. personligen vill jag ha någon motsvarighet till fotbollens Champions League..ok kanske en lite för häftig cup att anordna men en cup med dom bästa lagen ur diverse länder i europa.. kanske några platser skulle ges till ES lag (enligt tabellen då..) Svenska Cupen i Ishockey skulle kanske kunna erbjuda 1plats men jag är lite skeptisk till en Svenska Cupen i Ishockey..
Timrå IK > Sv: Linköping skickar hem slovak...
Bragd-Birger: jag håller med, pinsamt för LHC..hur kan man gå bort sig så grovt??
Timrå IK > Sv: för dom som är intresserade
"Timrås målvakt Kimmo Kapanen briljerade genom hela turneringen"
(sista citatet för nu så ni kan slappna av nu ;)
(sista citatet för nu så ni kan slappna av nu ;)
Timrå IK > Sv: för dom som är intresserade
"Timrås effektiva lagmaskin gnagde återigen sönder motståndet."
Föregående · 125 · Nästa