Historik
Föregående · 127 · Nästa
Timrå IK > Sv: TIK-LHC
Abron: delvis kanske, men jag tror att den uteblivna försäsongs träningen, samt att Hautamaa fick sluta (denna spelare hade varit en av ES bättre spelare tror jag nog) o.s.v. ..sedan efter alla förluster blev det som en ond cirkel troligtvis..självförtroendet i botten så fick dom aldrig den urladdning dom behövde för att komma ur situationen.. kan prata på mer om förra säsongen men jag vill försöka att lägga den i bakgrunden lite nu.. men förra säsongen gav nog TIK en viktig läxa tror jag..
Timrå IK > Sv: TIK-LHC
Abron: ok jag förväntar mig inte att en SSK fan skall minnas detta men Hautamaa blev skadad och fick sluta med hockey..denna spelare var andra Center bakom Helminen i sitt gamla lag detta om inte annat visar hans klass.. detta i samband med ett experiment som innebar att den normala försäsongsträningen uteblev slutade i att säsong gick förlorad.
Timrå IK > Sv: jämtland cuppen
Name: Uffe
Sent: 21.45 - 30/8
Timråseger med 4 - 1 mot Linköping, Skottstatistik Timrå 18 Linköping 23.
Lördag Kl:10.00 Färjestad - Pelicans
Kl:13.30 Malmö - Linköping
FINAL Kl:17.00 Timrå - HPK
Välkomna till Brunflo, Timråfans !!!!!!!!!
Sent: 21.45 - 30/8
Timråseger med 4 - 1 mot Linköping, Skottstatistik Timrå 18 Linköping 23.
Lördag Kl:10.00 Färjestad - Pelicans
Kl:13.30 Malmö - Linköping
FINAL Kl:17.00 Timrå - HPK
Välkomna till Brunflo, Timråfans !!!!!!!!!
Timrå IK > Sv: jämtland cuppen
taget från jamtlandhockeycup.com:
"Name: Uffe
Sent: 21.31 - 30/8
11.17 i tredje FORTFARANDE 4 - 1, nu hoppas jag det kommerlite mer folk ifrån Timrå i morron kl:17.00 till FINALEN mot HPK !"
"Name: Uffe
Sent: 21.31 - 30/8
11.17 i tredje FORTFARANDE 4 - 1, nu hoppas jag det kommerlite mer folk ifrån Timrå i morron kl:17.00 till FINALEN mot HPK !"
Timrå IK > Sv: jämtland cuppen
dryg MIF supporter :P
"Name: MIF nr 1
Sent: 21.03 - 30/8
Det var inte jag som skrev mitt senaste inlägg!
Alla vet väl att TIK inte är en polishynda utan laget som följde AIK ner i Norra Allsvenskan!"
"Name: MIF nr 1
Sent: 21.03 - 30/8
Det var inte jag som skrev mitt senaste inlägg!
Alla vet väl att TIK inte är en polishynda utan laget som följde AIK ner i Norra Allsvenskan!"
Timrå IK > Sv: Leif Boork
dr-nix: eller jag fick bra vibbar från träningsmatcherna är det jag menar och Sjögren bl.a. kommer att överaska.
Timrå IK > Sv: Leif Boork
Patrick Polly: spelare blir inte dubbelt så bra när dom kommer till tik men årets nyförvärv är bra spelare, jag har dessutom sett dom spela och även om det var träningsmatcher så såg man vissa tendenser och dessa gav mig bra tecken.
Timrå IK > Sv: Spektakel!
BORÅSINDIAN: timrås klubbmärke är TIMRÅ texten har alltid varit det i mina ögon..gå tillbaka i åren och kolla vad som alltid har stått på bröstet..inte fan är det någon örn iaf.
Timrå IK > Sv: Spektakel!
Tobias: tycker inte alls att dom ser dåliga ut tvärtom faktiskt så tycker jag att dom är riktigt snygga.
Timrå IK > Sv: Spektakel!
GuRRa: som sagt så reserverade jag mig tills jag såg tröjorna och det var nog bäst så också, jag hoppas att dom fått rätt betalt bara annars står jag fast vid att dom blivit lurade.
Timrå IK > Sv: Leif Boork
"Eftersom Cluben spelade igår och Timrå vilade så tror jag inte att det blir tvåsiffrigt idag." det är sådana inlägg som jag är totalt onödiga öven om det skulle vara tvärt om och någon TIK supporter skryter om hur mycket TIK ska spöa LHC så tycker jag att det är fel att säga så..att ha förtroende för laget är en sak men att spruta ut sig sådan smörja är helt enkelt löjlig..
Timrå IK > Sv: Leif Boork
Redax 2: exakt!, med en bra försäsongsträning alá GIF Sundsvall så kommer TIK att överaska.
Timrå IK > Sv: Leif Boork
poffa: problemet är att folk tror att Zäta=Timrå, sedan kan du omöjligt veta hur bra spelarna är genom att kolla på förra säsongen då dom allra flesta underpresterade ganska häftigt mycket, om "experterna" har lärt sig någonting under årens lopp så borde det vara att Hockey och även Fotboll är 2st LAGSPORTER!!!!!! de är inte individuella sporter där en spelare utger ett lag oavsett hur extremt jävla bra denna spelare är. Denna säsong är TIK bättre än någonsin och nyfärvärven är bra Koivunen har angets som en av SM-Liigas bättre spelare Krykov likaså, Koskinen är en vanlig stabil back likaså Martin Lindman och Sanny Lindström dessa 3spelare är 3st bra backar, lägg då till att vi har kanske årets rookie (vet inte hur reglerna är kanske tekniskt sett att han inte är rookie?) i Mats Hansson, om inte Niklas Zetterström lånas ut så får motståndarna nog se en av Timrås framtida stjärnspelare, Micke Lind har sett på gång ut. Lind tycker jag har haft lite problem att anpassa sig till ES men förhoppningsvis så kommer det denna säsong.. ni som inte vet vad jag pratar om kan jag delge att man får inte hejjarramsan "Ohh Ahh Micke Lind Säg Ohh Ahh Micke Lind" för inget det är en spelare av högsta klass då han har en bra säsong. Efter förra säsongen fick man också vibbarna från Crippe att han tänkte vara allvarlig i nästa säsong i det lag han nu skulle spela i, med tid så kommer denna spelare att bli nästa i raden av Timrå spelare som kommer att åka till NHL tror jag nog. Kimmo Kapanen behöver inte många ord mannen är en klippa, Fredde Andersson respekterar jag också sedan har vi en väldigt lovande junior som kommer att bli TIKs nästa stormålvakt om utvecklingen fortstätter som den ska. Kan gå igenom hela Laget men det behövs inte du förstår kanske att jag tycket att årets upplaga av TIK är den starkaste på flera år och inget någon säger kan övertyga mig om något annat.
Föregående · 127 · Nästa