Historik
Föregående · 129 · Nästa
Timrå IK > Sv: [email protected]
en tik email låter fint men man borde kanske vara tvungen att vara medlem i tik eller tiks supporterklubb eller dyligt..eller???
Timrå IK > Sv: Apropå hemsidor.....
BlackBay: är det inte Timrå SupporterKlubbs hemsida som skall få ett ansiktlyft?..
Timrå IK > Sv: Odds på TIK-Leksand
Claes Frånlund: ok, om någon annan vet som vilka som gjort målen så får ni gärna svara..
Timrå IK > Sv: Heta Timråspelare
nejdå jag är inte alls orolig jag undrade bara om några tendenser och mer rutinerade spelare tar det lungt under försäsongen och ägnar sig enbart åt träningen, det kommer att bli en spännande säsong.. föresten hur är det med Sanny Lindström? får han kontrakt eller inte..har inte alls följt upp saken.
Timrå IK > Sv: Heta Timråspelare
ernie eagle: har du kollat något på Wallenberg, har inte sett honom göra några imponerande saker själv så jag undrade..
Timrå IK > Sv: Heta Timråspelare
tycker i allmänhet att TIK ser starkare ut i år men det är fortfarande försäsong och mycket kan hända men än så länge ser det iaf bra ut.
Timrå IK > Sv: Stängd elitserie?
En stängd liga skulle förstöra min syn på svensk hockey.. att ha risken att åka ur är en del av leken och det ger lagen i dom lägre ligorna ett mål. Jag är iaf emot en stängd elitserie.
Timrå IK > Sv: Timrå Vs Lada Togliatti
Wallenberg tror jag att om han får relativt mycket istid så kommer han att lyckas i TIK, men det kanske är lite tidigt att säga men jag tror nog att anledningen till fiaskot i t.ex MODO kan bero på att han fick så lite istid, han har själv påpekat att han är som bäst då han får mycket istid och att det är det han trivs med, han fick mycket istid i Panthers och det var säkerligen därför han lyckades så bra där.
Timrå IK > Sv: ULF DALEN...
iof så finns fortfarande möjligheten att han skriver på för någon ES klubb man vet aldrig men som sagt håll inte era hopp uppe.
Timrå IK > Sv: ULF DALEN...
dr Dängroth: jo eftersom inget kontrakt skrivits än med någon ES klubb antar jag att han antingen skriver på för någon NHL klubb eller lägger rören på hyllan.
Timrå IK > Sv: Bra nyförvärv i Timrå IK
Laken: sedan är an ingen yngling direkt så det tar nog lite mer tid innan formen bättras.
Timrå IK > Sv: Organisatoriskt fiasko
Shadar Logoth: håller med om att det var virrigt, irriterades av spela programet med felaktiga siffror då jag ville veta vilka alla var hmm.
Timrå IK > Sv: Detta eviga tjat om Zäta...
BlackBay: jag håller med, visst jag tycker att Zäta är en enorm spelare men han är som sagt bara en i mängden, laget kan t.o.m. bli bättre utan honom.
Timrå IK > Sv: Hemsidan...
Marcus: Patrik Svedlund sköter alltså ensam hemsidan? issåfall tycker jag att han borde söka lite hjälp..det finns säkert bra webbsnubbar som är villiga att jobba för TIK gratis.
Timrå IK > Sv: TIK:s matcher direkt i burken!
kennethwestberg: ok kvaliten kommer att bli bättre då tror jag att detta blir en bra grej, bättre än sportradion och dyligt. vad gäller TITAN så blir jag lite iriterad på folk med hopplöst höga krav, vill du se matchen i superhög kvalitet, du kommer inte få se matchen i DVD kvalitet, om sändningen kommer i närheten av TV-Kvalitet så skulle det vara ett smått mirakel i sig så sänk dina krav lite.
Timrå IK > Sv: TIK:s matcher direkt i burken!
kennethwestberg: jag tycker att det låter som en bra ide. men som sagt ett kort demo som visar på den kvalitet ni tänkt satsa på issåfall vore på sin plats så folk vet vad de diskuterar om.
Timrå IK > SANNY LINDSTRÖM
trevligt en ny back :)..hade iof hoppats på en anfallare om någon men en bra back är alltid välkommen i min bok :)
Timrå IK > Sv: Årsmöte 2002 SK
angående röstningen på www.timraik.nu: när man går med i SK bör man bli medlem i TIK automatiskt..
Timrå IK > Sv: Gästbok i vacuum
poffa: mmm jo ibland blir man lite irriterad bara.. men tik kommer att stanna kvar i ES har ingen funderat på varför det gick så dåligt förra säsongen, varför vissa spelare som var bättre första säsongen i ES inte alls visade samma klass igen..svaret är delvis beroende på att TIK var dåligt tränade förra säsongen ..detta kommer att ändras TIK har bl.a. anställt en fysansvarig tränare om det nu har undangått er..
Timrå IK > Sv: Gästbok i vacuum
poffa: jo jag tror på våra juniorer iaf Tägtström och Mats Hansson
Hansson fick förövrigt samma pris som spelare som Foppa och Zäta fick när han gick ut gymnasiet.. Lindman förväntar jag inga underverk av men jag tror nog att han kommer att göra bra av sig i tik..jag hoppas iaf på det ..Wallenberg är det lite si och så med..han gjorde bra med poäng i England och även om ligan inte är den bästa så tycker jag nog att det är godkänt..denna spelare ses kanske som det sämsta nyförvärvet i vissa ögon det kanske kommer att stämma men jag vill inte dömma honom i förhand..jag tror på honom hans gamla fans i england har lovordat honom..
Hansson fick förövrigt samma pris som spelare som Foppa och Zäta fick när han gick ut gymnasiet.. Lindman förväntar jag inga underverk av men jag tror nog att han kommer att göra bra av sig i tik..jag hoppas iaf på det ..Wallenberg är det lite si och så med..han gjorde bra med poäng i England och även om ligan inte är den bästa så tycker jag nog att det är godkänt..denna spelare ses kanske som det sämsta nyförvärvet i vissa ögon det kanske kommer att stämma men jag vill inte dömma honom i förhand..jag tror på honom hans gamla fans i england har lovordat honom..
Timrå IK > Sv: Gästbok i vacuum
Taddy: jag har förfan inte sagt någon om några jävla frälsare nu får du tamefan ta och läsa det jag skrivit.. jag tror inte att Lindman och Wallenberg är några halvgudar... Lindman kommer inte att gå in och dominera ty vi har bättre backar och Wallenberg kanske får lite problem men får han speltid och TIK har tålamod med spelaren så tror jag att han kan bli en bra spelare .. när jag säger bra spelare menar jag inte att han ska göra 50poäng på en säsong utan bli en stabil ES spelare jag tror att han har kapaciteten till det.. brukar jag gå in på MODO's forum och klaga på vilka jävla skitspelare ni har eller ?.. om ni bara är här för att säga vilket jävla skitlag vi har tycker jag att ni kan dra...
Timrå IK > Sv: Gästbok i vacuum
oj vandrade lite där skall bara avsluta en mening jag glömde bort hehe:
men spelare som Per Hallin, Crippe Söderström o co som var väldigt dåligt tränade förra säsongen (försäsongs träningen uteblev p.g.a ett experiment dom testade (visst var det så?)) tror jag kommer att bli bättre nästa säsong och kan Söderström bli lite mer stabilare i sin form så kommer han bli en riktigt bra spelare..det kommer nog att lossna förr eller senare för Crippe tror jag..
men spelare som Per Hallin, Crippe Söderström o co som var väldigt dåligt tränade förra säsongen (försäsongs träningen uteblev p.g.a ett experiment dom testade (visst var det så?)) tror jag kommer att bli bättre nästa säsong och kan Söderström bli lite mer stabilare i sin form så kommer han bli en riktigt bra spelare..det kommer nog att lossna förr eller senare för Crippe tror jag..
Timrå IK > Sv: Gästbok i vacuum
Taddy: vi ser inte någon spelare som en frälsare ..jag gör iaf inte det men du tycks hava en dålig verklighetssyn..de flesta spelare blir bättre med åldern (till en gräns naturligtvis) men spelare som Per Hallin, Crippe Söderström o co som var väldigt dåligt tränade förra säsongen (försäsongs träningen uteblev p.g.a ett experiment dom testade (visst var det så?)). och att Zäta sticker är tråkigt och ett tungt avbräck men jag står fast vid att en spelare är aldrig ett lag det spelar inte någon roll om det är Zäta, Foppa, Sudden eller vem du nu vill.. Ishockey är en lagsport som kräver fler en 1st spelare och jag tycker inte att våra värvningar är dåliga..visst den Engelska ligan kanske inte är den bästa men den är absolut inte dålig och man gör inte så många poäng som Wallenberg gjorde utan att vara en hyffsad ishockeyspelare som kan tillföra sitt lag något.. vi har också förlorat Fagemo..jag vill minnas att han inte alls var så värst märkvärdig då han kom till tik.. Spelare kan växa i olika klubbar och jag har sagt förut att jag har valt att lita på Nubben och kompani .jag tror inte på något sm-guld eller något sådant idiotiskt men jag tror och hoppas på att dom ska kunna vara med om att kämpa om en slutspelsplats iaf..det är för mig ett realistist mål.
Timrå IK > Sv: Gästbok i vacuum
Taddy: Lindman är en bra back tror ni att TIK är det enda lag som ville ha honom LOL!!
Föregående · 129 · Nästa