oj vandrade lite där skall bara avsluta en mening jag glömde bort hehe:
men spelare som Per Hallin, Crippe Söderström o co som var väldigt dåligt tränade förra säsongen (försäsongs träningen uteblev p.g.a ett experiment dom testade (visst var det så?)) tror jag kommer att bli bättre nästa säsong och kan Söderström bli lite mer stabilare i sin form så kommer han bli en riktigt bra spelare..det kommer nog att lossna förr eller senare för Crippe tror jag..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
men spelare som Per Hallin, Crippe Söderström o co som var väldigt dåligt tränade förra säsongen (försäsongs träningen uteblev p.g.a ett experiment dom testade (visst var det så?)) tror jag kommer att bli bättre nästa säsong och kan Söderström bli lite mer stabilare i sin form så kommer han bli en riktigt bra spelare..det kommer nog att lossna förr eller senare för Crippe tror jag..