Historik
Föregående · 131 · Nästa
Timrå IK > Sv: Toppen i laget
Mattsa1250: jag låtsas inte veta vad som händer om man lägger tyngden på Crippe men det kan vara precis det som gör susen.. vi har lagt den tyngen på Zäta och Crippe har aldrig fått ta det ansvaret.. med det ansvaret kanske han blommar ut till den spelare jag vet att han kan bli..men det kan också bli en total flopp..ibland måste man chansa för att vinna
Timrå IK > Sv: Toppen i laget
Mattsa1250: spelare som gör det där oväntade (t.ex Zäta) är inte billiga så vi får nog hoppas att Crippe stannar i TIK han kan göra nytta här.
Timrå IK > Sv: Toppen i laget
Mattsa1250: Crippe kan göra det oväntade..han är ojämn dock men med tid och erfarenhet kommer detta att botas.
Timrå IK > Sv: Martin Lindman
Patrick Polly: jag håller inte med dig, jag tror att Lindman är en bra back och att Tyska Ligan bara är "snäppet bättre" håller jag inte med om..många bra spelare finns i DEL !
Timrå IK > Sv: Martin Lindman
ok nu tycker jag att vi har en bra backbesättning det som saknas nu är en bra forward.. personligen tycker jag att denna Sjögren snubbe inte alls bör vara aktuell för den platsen..
Timrå IK > Sv: Martin Lindman
vem är störst bäst och vackrast i skogen? jo bo jo bo
något åt det hållet var det :P
något åt det hållet var det :P
Timrå IK > Sv: Martin Lindman
Tycho: mitt första intryck av spelaren (när jag läste pressmedelandet) var positivt så jag tänker försöka tänka i dom banorna nepp nu ska jag dra men som sagt denna spelare är nog inte dålig och om nubben kollat på honom och tyckt att han är bra så måste jag tro att Nubben kan sitt jobb så Välkommen till TIK Martin Lidman :)
Timrå IK > Sv: Weinhandel till NY-Islanders
mgamill: vad är det med dig och namnlistor ?.. vi har inte tvingat honom kvar han har stannat p.g.a. att han tycker om Timrå IK.. gå och lägg dig
Timrå IK > Sv: Weinhandel till NY-Islanders
mgamill: jag håller med om att det var pinsamt att fråga Challe men detta är gamla nyheter..början på förra säsongen tror jag och då var dom ganska desparata det är dom inte nu så lugna ner dig.
Dessutom har dom nog en större ledare i Valeri Krykov än vad challe någonsin var.
Dessutom har dom nog en större ledare i Valeri Krykov än vad challe någonsin var.
Timrå IK > Sv: Weinhandel till NY-Islanders
mgamill: jag är ledsen att spräcka din bubbla men zäta kommer att älska nhl och han kommer att bli bättre där ty NHL är hans rätta element..han klarar av att göra det han gjort i ES i NHL ge honom lite tid bara.
Timrå IK > Sv: Stängd elitserie = spiken i kistan
Börje: "Hockeyns själ finns inte i Dallas." - fan är du säker ??
satan jag som trodde det juh !
:P
satan jag som trodde det juh !
:P
Timrå IK > Sv: Hemsidan
Patrick: det jag undrar över är Christian Sjögren ..som enligt dagbladet tik är intresserad av..ok jag vet att man inte kan kolla enbart på statistik men tik söker väll endå efter en målskytt som ska försöka att fylla Fagemo's skriskor..ok denna Sjöberg har inte varit en målskytt i några av hans klubbar.. varför kollar ens tik på sådana spelare?
Timrå IK > Sv: Supporterklubben 40 år
Octagon: tyvärr jag och mina syskon ska till umeå och gratta våran far på hans 50års dag..
Timrå IK > Sv: Z
mike66: det har jag iaf inte gjort, detta var nog en viktig match för Salo att vinna. Men nu är det en helt ny match mot Slovakien och inget ska tas förgivet, det som gjorde att Tre Kronor vann ikväll stavas "hårt arbete" det är det som krävs, inga isprinsessor vill jag se mot Slovakien utan ett hårt arbetande Lag, får vi det så vinner vi.
Timrå IK > Sv: Kommunsammanslagning
HV är en saman slagning av Husqvarna och ett till lag från den angränsande staden..
Timrå IK > Sv: Kommunsammanslagning
Per HApps: jag tror att det är enklare att fixa sponsorer om man är aggressiva och visar framfötterna t.ex. LHC.. även om jag ogillar dom så måste jag erkänna att dom gör rätt i att gå hårt och värva och satsa på ny arena men de ekonomiska förutsättningarna är inte desamma i sundsvall..vi har även Gif Sundsvall här som nyligen byggt en arena för 150 mille tror jag det var. Nej tills jag har hört något från tik som säger annat tror jag att en ny arena uteblir
Timrå IK > Sv: Kommunsammanslagning
Per HApps: jag tror inte på att någon ny arena blir byggt utan vi får nog klara oss med en upprustat Lada...
Tre Kronor > Sv: Tippa placering!!!
Kärran: 4-2 du fick rätt inte i rätt ordning eller målgörare men 4-2 iaf :)
Timrå IK > Sv: Sverige Finland
Nike89: spelar Sverige som de gör i 3:e så ska det inte vara några problem.
Timrå IK > Sv: Sverige Finland
56.16 4 - 2 EQ SWE 10. JOHANSSON, Andreas
(11. AXELSSON, Per-johan
25. RHODIN, Thomas)
(11. AXELSSON, Per-johan
25. RHODIN, Thomas)
Timrå IK > Sverige Finland
08.56 0 - 1 EQ FIN 3. NUMMELIN, Petteri
(32. RINTANEN, Kimmo)
11.39 1 - 1 EQ SWE 44. HUSELIUS, Kristian
(11. AXELSSON, Per-johan)
25.45 1 - 2 EQ FIN 10. HAGMAN, Niklas
(44. NIINIMAA, Janne
14. HELMINEN, Raimo)
40.54 2 - 2 EQ SWE 34. TJARNQVIST, Daniel
(20. ZETTERBERG, Henrik
26. WEINHANDL, Mattias)
53.03 3 - 2 EQ SWE 25. RHODIN, Thomas
(24. ANDERSSON, Niklas)
(32. RINTANEN, Kimmo)
11.39 1 - 1 EQ SWE 44. HUSELIUS, Kristian
(11. AXELSSON, Per-johan)
25.45 1 - 2 EQ FIN 10. HAGMAN, Niklas
(44. NIINIMAA, Janne
14. HELMINEN, Raimo)
40.54 2 - 2 EQ SWE 34. TJARNQVIST, Daniel
(20. ZETTERBERG, Henrik
26. WEINHANDL, Mattias)
53.03 3 - 2 EQ SWE 25. RHODIN, Thomas
(24. ANDERSSON, Niklas)
Timrå IK > Sv: 17 Nik Zupancic
Frisco: spelar inte Mariusz Czerkawski i NHL ?...han har iaf gjort det..
Timrå IK > Sv: Kommunsammanslagning
LennartA: jag tycker Lastlava iden är jättebra men jag tror att allt för många personer är allt för trångsynta för att det ska bli något av iden men men vem vet jag har säkert fel (får jag hoppas).
Timrå IK > Sv: Svenskt lag i NHL?
Nike89: btw jag tror du missförstod artikeln...tanken är att göra ett helt nytt lag inte utse ett es lag lol
Timrå IK > Sv: Svenskt lag i NHL?
Nike89: du har helt fel när det gäller färjestad jag är övertygad att flera nhl lag skulle ha problem med dom och det svenska laget skulle naturligtvis värva spelare som gör att de absolut inte skulle vara dåliga utan skulle nog vara ganska bra..det jag tycker är löjligt är att ha ett nhl lag i sverige..
Timrå IK > Sv: Svenskt lag i NHL?
Nike89: jo naturligtvis, iof så tycker jag att ett NHL lag i sverige skulle vara löjligt men endå..
Timrå IK > Sv: Svenskt lag i NHL?
Nike89: dom lär redan flyga mycket så den biten tror jag inte blir några problem eller trodde du att NHL lagen åkte buss :P
Timrå IK > Sv: Svenskt lag i NHL?
Nike89: det finns planer på att utöka Midlanda så det kan komma att ändras i framtiden
Timrå IK > Sv: Truppen tar form till en slagpåse!
Redwhiteboy: angående länken-> vad är det för speciellt med HM's transfer sida ?
Timrå IK > Sv: Truppen tar form till en slagpåse!
Gnarparn: ryktena säger att det är Pasi som dom har på g
Föregående · 131 · Nästa