Historik
Föregående · 132 · Nästa
Timrå IK > Sv: Intervju med "Z"
ernie eagle: jag framhärdar att alla dessa "säkra källor" är korvgubben
Timrå IK > Sv: Truppen tar form till en slagpåse!
Laken: iof så var det jättesvårt att gissa sig fram till vem han pratade om men :P
Timrå IK > Sv: Intervju med "Z"
att lägga till så har Detroit också sagt att dom inte tänker tvinga honom till något.. så glöm allt detta med att detroit skulle tvinga zäta att byta klubb, men som sagt han sticker till Detroit med all säkerhet eftersom Detroit vill satsa ungt eller hur det var
Timrå IK > Sv: Intervju med "Z"
Skarin: Detroit har själv sagt att dom inte kan tvinga honom att byta klubb..om han vill stanna i tik så gör han det end of story
Timrå IK > Sv: Krykov
jesse p: www.timraik.nu pressmeddelande 11 kolla på länktipset för statistik om spelaren
Timrå IK > Sv: Ulf Dahlén????
Abron: det du säger stämmer inte men jag orkar inte bråka just nu ty jag läser en bok
Timrå IK > Sv: Ulf Dahlén????
Abron: nepp tik mer troligt tycker jag eftersom han var på väg hit för inte allt för länge sen..
Timrå IK > Sv: Lill-Kenta
RST: jo det känns rätt på något sätt, btw kan du springa och köpa en tidning till mig?.. inte? hmmm :/ hehe
Tre Kronor > Sv: SWE-SVK
1-2 ...vad är det med sverige kan vi sluta att underskatta dessa lag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tre Kronor > Sv: SWE-SVK
lyssnar på p4:a ..kommentatorn sade just något roligt
hehe
med en irriterad röst lite hånande säger han att "dom tror att dom kan snirkla runt lite och vinna men SÅ ÄR DET INTE!!"
hehe lät iaf roligt när han sade det ;)
hehe
med en irriterad röst lite hånande säger han att "dom tror att dom kan snirkla runt lite och vinna men SÅ ÄR DET INTE!!"
hehe lät iaf roligt när han sade det ;)
Timrå IK > Sv: Vad har man lärt sig
ernie eagle: ah ok :/ .. känner i gen namnet men jag är ingen höjdare på gammla uppställningar i tik tyvärr..
Timrå IK > Sv: Lill-Kenta
Hälge: jo tydligen så har tik varit intresserade av honom förut så nu när han var ledig så knep de honom, jag tror att detta är en bra lösning men fortfarande saknas en Center och denne bör vara av bra klass för vi bör ha åtminstone 1 klass center
Lind = Playmaker som jag tycker är viktig för tik (minns hans spel i allsvenskan vikken kille Oh Ah Micke Lind säg oh ah Micke Lind, en av mina favoriter i tik)
Koivunen = Min första uppfattning är att han också är en playmaker av god klass
1 & 4 center är okända för mig... har vi en 4:e center i laget redan nu som jag glömmer bort?
Lind = Playmaker som jag tycker är viktig för tik (minns hans spel i allsvenskan vikken kille Oh Ah Micke Lind säg oh ah Micke Lind, en av mina favoriter i tik)
Koivunen = Min första uppfattning är att han också är en playmaker av god klass
1 & 4 center är okända för mig... har vi en 4:e center i laget redan nu som jag glömmer bort?
Timrå IK > Sv: Lill-Kenta
Hälge: det upplyste jag om i höstas att killarna behövde ha kul tillsammans men även hårdträna, en klok människa denne Lill-Kenta :)
Timrå IK > Sv: Slagpåse Nr:1
jokklas: med ett bra försäsongstränings program så blir TIK mycket bättre nästa säsong.. det som saknas idag är den där självklara ledaren som t.ex Dahlén skulle vara
Timrå IK > Sv: Vad har man lärt sig
peter: den perfekta "ersättaren" skulle vara Dahlen som skulle kliva in i hans roll och det är den rollen Dahlén älskar d.v.s. att vara lagledaren o.s.v.
Timrå IK > Sv: Vad har man lärt sig
PS! ja jag vet att Modin är en njurunda grabb men han bör endå avsluta sin karriär i tik, Näslund däremot är en äkta timrå grabb bott i närheten av en kompis till mig när han var mindre, hans föräldrar bor kvar i samma hus tror jag..
Timrå IK > Sv: Vad har man lärt sig
Mats Näslund har juh slutat men vilken spelare han var då han vaar aktiv :)
Timrå IK > Sv: Vad har man lärt sig
nollåttan: den enda aktiva tik spelaren i NHL (som jag vet av) är Fredrik Modin och han lär inte återvända ännu men naturligtvis ska han avsluta karriären i TIK då den dagen kommer
Timrå IK > Sv: Zetterström och Hansson
Hälge: om Tägtström fick ett kontrakt så borde Hansson vara given..han har spelat bra i tik tröjan..
Timrå IK > Sv: Onkel Fester
HH: Melin är klar för AIK och lill-Kenta har sagt att han är intresserad och han är det enda valet som är kvar..det var 3 kandidater , 1. Molla = han ska bort 2. lill-Kenta = intresserad 3. Melin = AIK ...använd uteslutnings metoden..
Timrå IK > Sv: TACK för din tid i Timrå IK, Lars Molin!
Molla gav det laget behövde, ett förbättrat defensivt spel och det tackar jag för men det känns inte som Timrå's spel men som sagt tackar Molla för all din tid i TIK även om den inte var lång så är den uppskattad
Timrå IK > Sv: Tom Bisset
Bisset bör tik kunna knyta åt sig om dom nu vill..varför släppte Brynäs honom igentligen jag har inte fått det klart för mig ?
Timrå IK > Sv: Henrik Eriksson
Jimmy: Crippe, Eriksson och Hedberg bör få chansen medans jag tror att Jindrich kostar klubben för mycket pengar för att vara värd chansen
Timrå IK > Sv: Dahlén till TIK
HH: mm jo jag hoppas på våra juniorer Hansson och Tägtström har iaf visat att dom har kapacitet och jag tvivlar på att Zetterström är sämre..det finns säkert andra oslipade diamanter bland tiks juniorer som jag inte vet av..
Timrå IK > Sv: Dahlén till TIK
Börje: jo börjar man hoppas på att Dahlén kommer till tik så väljer han en annan klubb (om han återvänder till sverige dvs).. någon slags förbannelse skulle jag tro.. fast jag har säkert fel..
Föregående · 132 · Nästa
;)