Historik
Föregående · 133 · Nästa
Timrå IK > Sv: Dahlén till TIK
dr-nix: ok det är möjligt att han är intresserad av tik men det är bäst att hålla sina hopp nere så blir man inte besviken
Timrå IK > Sv: Henrik Eriksson
Knylan: den skulle nog kanske ha kommit om inte Hautamaa blev skadad eftersom Eriksson blev tvungen att anta Center rollen..
Timrå IK > Sv: Ole Dole Doff
Knylan: jo men då måste kan kliva fram och ta den rollen annars får vi problem nästa säsong..
Timrå IK > Sv: Ole Dole Doff
kvasten: det kan nog stämma, det jag undrar dock är om Åhlund stannar.. om inte vilken tar då an rollen som lagets naturliga ledare som så många gnällde om denna säsong..
Timrå IK > Sv: wienhandel, z, potvin+junisar
ringo: tänk positivt, värvningarna kan helt enkelt inte gå sämre än vad de gick denna säsong, sedan kan jag meddela att tik's spelare inte var särskillt bra tränade denna säsong det var säkerligen därför en fysansvarig tränare värvades så det kan bara gå bättre nästa säsong
Timrå IK > Sv: Ole Dole Doff
NallePhu: uhmm "Lill Kenta" fick väll sparken från dif så det vör väll inte vara några probs....
Timrå IK > Sv: Svullo äger
Nike89: jo den är bättre men den bästa "sport låten" jag vet av är nog "Nu ska vi ta dom"..den gick mycket på radion förr.. jag såg det vm:et som låten gjordes till så mitt minne av den låten är gott :)
Timrå IK > Sv: Svullo äger
Nike89: yep jag instämmer, han har juh gjort För Fet För ett Fuck oxo och den är med i min all time top 10 lista :)
Timrå IK > Sv: Svullo äger
jesse p: vet inte mer än vad som står på AB tyvärr men jag ska köpa den då den släpps !
Timrå IK > Sv: Svullo äger
jesse p: vet inte mer än vad som står på AB tyvärr men jag ska köpa den då den släpps !
Timrå IK > Sv: Svullo äger
jesse p: har inte lyssnat på ugglas låt kan jag avslöja men jag lär köpa albumet svullo planerar att sälj, ablumet ska heta "Grannjävlar" :)
Timrå IK > Sv: Kalle Koskinen klar
kn: en del av pengarna får dom från 37x1 millioner kronor för sålda vip platser i deras nya arena lr den planerade iaf..
Timrå IK > Sv: Rajamäki kvar!!
Frisco: Kalle Koskinen (-72) b Pelicans
kolla länktipset för statistik
kolla länktipset för statistik
Timrå IK > Sv: Söderström nobbar Brynäs!
COLD MAN: enligt en intervju i en tidning för ett tag sen (st eller dagbladet) så har crippe tänkt att lägga på sig lite muskler..
Timrå IK > Sv: Hur går det med ev. nyförvärv till TIK?
250kg kärlek: jo..hålet efter zäta blir stort och tik klarar inte sig på att värva en spelare i koivunen's klass som "zäta's ersättare" ..jag är säker på att han är bra men vi måste ha en riktigt bra spelare ..önskedrömen är att Dahlen beslutar att åka hem och spela för tik men man blir bara besviken om man sätter sina hopp på sådana namn...
Timrå IK > Sv: Hur går det med ev. nyförvärv till TIK?
barbarossa: några företag med pengar bör det väll finnas i sundsvall...
Timrå IK > Sv: Hur går det med ev. nyförvärv till TIK?
barbarossa: timrå kommun är inte direkt rik..
Timrå IK > Sv: Hur går det med ev. nyförvärv till TIK?
barbarossa: iof så kan man endast se till att kraven blir uppfyllda men tar man inte chansen och rustar upp arenan på samma gång så blir jag förvånad.
Timrå IK > Sv: Hur går det med ev. nyförvärv till TIK?
The great one: jo det måste bli av snart annars rycker es platsen..
1juli 2004 var det va?
1juli 2004 var det va?
Timrå IK > Sv: Micke Håkansson till LHC
kneten: problemet är att LHC lär starta en lönespiral som många lag inte har råd med..
Timrå IK > Sv: Micke Håkansson till LHC
Nike89: dom är det enda elitlaget i staden tror jag och många företag sponsrar dom..tror det är 500st lr något sånt
Timrå IK > Sv: Kenta Johansson
Hälge: jo det finns en artikel i dagens dagbladet..kolla i tik i media..
Timrå IK > Sv: Gratis hockeymanager spel!
nikki88: jag tycker om CM looken på spelet fortsätt i den stilen..efterapa Championship Manager 3 så mycket som ni bara kan för det spelet är det bästa i branchen
Timrå IK > Sv: Patrik Wallenberg
bleh läste lite fel iaf men 1 Landskamp är inget att hänga upp sig på iaf ...jag tror dock att han kan bli riktigt bra i tik
Timrå IK > Sv: Patrik Wallenberg
bleh läste lite fel iaf men 1 Landskamp är inget att hänga upp sig på iaf ...jag tror dock att han kan bli riktigt bra i tik
Timrå IK > Sv: Patrik Wallenberg
dr Dängroth: jag menade det inte på det sättet, vad jag menade var att man inte ska hänga upp sig på landskampen och naturligtvis så är en landskamp är stor merit..suck läs alla artiklar så förstår du bättre själv suck..
Föregående · 133 · Nästa