Historik
Föregående · 140 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
tik kommer nog att göra första målet dock det måste jag tro
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
det var bra i första perioden men inget är klart ännu ett turmål för aik kan vända matchen..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
miftjejen det är bra att du är optmistisk men aik är i tikland nu :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
jorå det som tik saknat hela säsongen har börjat komma nu Självförtroende ...vi kommer att äga AIK om vi bara får mål på någon av våra chanser
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
0:56 utvisning till tik HOLDing nr 15 Janne Houkko lr hur det nu stavas
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
0:56 utvisning till tik HOLDing nr 15 Janne Houkko lr hur det nu stavas
Timrå IK > Sv: TIMRÅ IK-Leksand
OMFG !!!!! vill dom ge mig en hjärtattack vid 20 snart 21års ålder !!!
4 - 4 Timo Peltomaa, 19:57 Period 3
4 - 4 Timo Peltomaa, 19:57 Period 3
Timrå IK > Sv: Mot Löven blir det förlust.
draget om tik hade ett (efter mina mått mätt) bra passningsspel skulle spelarna klara av att leverera pucken snabbare, detta har nämligen med att göra hur bra man är på passningspelet...
Timrå IK > Sv: Mot Löven blir det förlust.
jag sade ganska tidigt i säsongen att tik måste jobba på sitt passningsspel jag tycker att detta är en prioritet..med bättre passningsspel så kommer tik att klara av detta enkelt i mina ögon
Timrå IK > Sv: Mot Löven blir det förlust.
jag vet att han inte klarar sig utan sitt kära utvisningsbås..förhoppningsvis så klarar han av att hålla sig på gränsen någolunda iaf :) Ward är en bra spelare som jag tycker tik ska använda mer, jag hör att han har ett hyffsat skott så jag tycker att han ska användas i pp om inte i skottposition framför mål och gruffar där passar han bra in
Timrå IK > Sv: Mot Löven blir det förlust.
mike66 du läste mina tankar jag tänkte också på Ward hoppas att han kan hålla sig utanför utvisningsbåset bara..
Timrå IK > Sv: Mot Löven blir det förlust.
det känns som tik är på gång jag har mina tvivel men jag tror att tik kommer att vinna jag vågar inte säga några siffror för det beror på hur lång tid det tar innan tik får mål och om löven har gjort några före dom men får tik en relativt tidig ledning som dom kan hålla och eventuellt utvidga så tror jag på utklassning..
Timrå IK > Sv: Bra Timrå! Men sedan då?
vem har sagt att de ska göra det.. jag tycker att det sportsliga kommer först ..satsa först på att få ett rejält fotfäste i es sedan kan vi prata om löfbergs lila arenor...
Timrå IK > Sv: Bra Timrå! Men sedan då?
yep jag håller med men tik får inte mer pengar för att de går på olika konton lol
Timrå IK > Sv: Bra Timrå! Men sedan då?
jag tycker iof att man ska vänta och se om det blir fortsatt spel i elitserien innan man tar några beslut men om tik klarar av detta så tycker jag att timrå ska göra en satsning, först och främst på att få ett bra lag för nästa säsong men våran ishall måste förbättras det är pinsamt när klubbar i allsvenskan och dyligt har bättre arenor än tik som nu spelar i es....suck
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Bofors IK
tik ska igentligen slå tik men nu har tik haft två enkla matcher mot de två botten lagen i kvalserien...hoppas att det inte blir en match där vi går ut och tror att det ska bli enklare än vad det är.. men om molla lyckas prata med gubbarna och få dom att inse att det är blodigt alvar mot löven ska vi vinna mot löven och då ser det bra ut för timrå :)
Timrå IK > Sv: ja det är var skönt
jag vill bara säga att jag tycker det var starkt att vända matchen två gånger en gång från 0-1 till 2-1 och 2-3 till 4-3, starkt jobbat grabbar!
Timrå IK > Sv: Ny omröstning på supportersidan!!!
hemp sluta dricka lingondricka ...dagen då TIMRÅ IK har sin arena i en annan komun.....jag har dock också funderat på om det inte vore klokt att flytta på den ...men det tillhör framtiden d.v.s. om vi nu etablerar oss i es som jag hoppas vi gör..
Timrå IK > Sv: Håll i Grabbar
hemp...möter dom brynäs borta nästa match?...då blir det kanske tufft men om tik kämpar så är inget omöjligt
Timrå IK > Sv: Håll i Grabbar
det börjar se bra ut..om gubbarna fortsätter att jobba hårt så kan detta gå vägen ändå..det såg väldigt dystert ett tag men det börjar se bättre ut nu
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
mm tror det ..han har en assist sedan förut ...detta är åhlunds första mål i tik så vitt jag vet...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
mm tror det ..han har en assist sedan förut ...detta är åhlunds första mål i tik så vitt jag vet...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-01-03
mm tror det ..han har en assist sedan förut ...detta är åhlunds första mål i tik så vitt jag vet...
Föregående · 140 · Nästa