Historik
Föregående · 141 · Nästa
Timrå IK > Sv: Härligt TIK
jag förstår det laken jag är inte helt funtad ...vad jag säger är att en stor vinst inte är så omöjlig som du tror ...det som krävs är att tik får en rejäl adrenalin kick och får ut det där lilla extra
Timrå IK > Sv: Härligt TIK
laken jag tror att tik kan straffa mif i malmö men tror inte på någon stor vinst issåfall...fast nu har dom gjort 6mål på 2matcher ..nja håller kapanen någolunda tätt så kan det glida iväg GO TIK!
Timrå IK > Sv: Mer än 2 mål !
ja det är bra men det spelar ingen roll om vi förlorar de två följande matcherna ..jag tror att trepoäng eller allra minst ett poäng i nästa match skulle sitta bra i tik..at få avsluta vad som trots allt varit en uppryckning totalt sett med några poäng till
Timrå IK > Sv: Mer än 2 mål !
att vi vann tyder på att matchen mot fbk inte var en tillfällighet ...vi spelade bra mot fbk och var värva minst ett poäng borta mot dom..om vi fortsätter spelar så här bra så spelarna får tillbaka självförtroendet och börjar producera igen så kan detta vända...inget är omöjligt men jag vill att alla timråsupporters försöker att hålla ribban lågt...om vi får några vinster på rad eller poäng iaf så kan detta vända men förvänta inte att tik ska ta sig till slutspel eller sådana jobbiga inlägg..
Timrå IK > Sv: Det blå skåpet.
uhmmm enligt st så för tik samtal med kapanen ..detta bekräftas av kapanen bl.a. ...det verkar iaf bli så att han kommer til tik han säger att han VILL komma till tik
Timrå IK > Sv: Det blå skåpet.
uhmm det där lät lite dåligt eller hur hehe ...ni förlåter mig säkert ;)...
Timrå IK > Sv: Det blå skåpet.
hoppas att kapanen blir klar för tik ..tik måste tamefan inse att dom inte har något att förlora och satsa på att spel och försöka göra lite mål !...detta betyder inte att jag vill att tik ska sälja alla backar och spela med 5 forwards men ett effektivare spel önskas men det är kanske lättare sagt än gjort
Timrå IK > Sv: Pekka Lindmark
...Pekka Lindmark ..utvan tvekan en av sveriges bästa målisar genonom tiderna..mm och att tänka att han spelat för tik.. :)
Timrå IK > Sv: TIMRÅ IK Vs brynäs..
BIF Ultraz: uhmm det är vad även zäta har försökt att förklara zäta är ej den enda spelaren i timrå... även om zäta är en extremt bra spelare så tro mig eller inte tik klarar av es utan honom fast han är utan tvekan en viktig kugge i lagetsom det ser ut nu... om du inte har något intelligent att säga så kan du väll gå och suga på din mors tutte eller vad du nu gör på din fritid.. håll dig borta härifrån bara omdu inte kan säga något bättre än så..
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
hemp ja tik börjar visa lite klass igen men gå inte för långt du jinxar laget hehe :P
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
FUCKIN AYE. Tik är på g...sedan vinsten mot södertälje har tik börjat spelat bra igen ...eller bättre iaf ... jag är extremt nöjd ...Zäta ÄGDE denna match ... 3assist
Ed Ward är en helt underbar spelare om inget NHL lag snor honom vill jag se honom kvar i tik kosta vad det vill !!!!!!!!
Ed Ward är en helt underbar spelare om inget NHL lag snor honom vill jag se honom kvar i tik kosta vad det vill !!!!!!!!
Timrå IK > Sv: MoDo-Timrå
ja det är oroande...micke lind har varit bra denna säsong..men jag tycker nog at mattiasson har varit bäst tillsammans med zäta som varit bra han också..
Timrå IK > Sv: MoDo-Timrå
det är en sak som jag hört som jag tycker passar in på tik nu
"fokusera dig inte på problemet utan fokusera dig på lösningen!"
"fokusera dig inte på problemet utan fokusera dig på lösningen!"
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
vi får inte glömma att hv är kanske det bästa laget i es just nu...dom är med och kämpar med färjestad och frölunda som visat fin form på sista tiden
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
vi förlorade poängmässigt men spelmässigt har tik spottat upp dig rejält och jag tycker det var en bra match idag...om vi håller kvar denna kampvilja tar vi 3poäng nästa match
Timrå IK > Sv: UPPLYSNING
dålig start på matchen
02.21 0 - 1 PP1 HV71 44. LINDMAN, Mikael
(11. BELOV, Oleg
16. PAVLIKOVSKY, Rastislav)
02.21 0 - 1 PP1 HV71 44. LINDMAN, Mikael
(11. BELOV, Oleg
16. PAVLIKOVSKY, Rastislav)
Timrå IK > Sv: Det har vänt!
jag skulle inte säga att det "har vänt" men om killarna krigar till sig en 3poängare mot hv så skulle tik må mycket bättre .. även poäng nästa bortamatch skulle vara bra att ha ..
Timrå IK > Sv: TIK-HV71 27/11
..hoppas att gubbarna förstår att det är endast 110% som gäller på tisdag
Timrå IK > Sv: TIK-HV71 27/11
jag tror att tik fortfarande är tända och vill visa hockeysverige att de inte är slagpåsar..vi lär inte se någon målkavalkav men det kan komma några mål om ett riktigt första mål kommer från tik...det beror på hur matchbilden ser ut (d.v.s. det är svårt att säga i förväg hur tik ska spela)
Timrå IK > Sv: GRATTIS TIMRÅ *klapp klapp klapp*
detta börjar bli irriterande ...tik ska vinna med 40000-0 ..suck kan du lugna ner dig lite
Timrå IK > Sv: vilken lättnad...
jag tror på ett tänt tik ...med lite tur får vi 3poäng med oss men jag tänker inte fantisera om en massa löjliga 5-0 siffror ...vi kan vinna även om hv tar ledningen men jag tror att för att tik ska vinna så ska tik även ta ledningen i matchen först så spelarna får lite extra tändvätska
Föregående · 141 · Nästa
01.28 1 - 0 SH1 MIF 29. MAJIC, Xavier