Historik
Föregående · 146 · Nästa
Timrå IK > Sv: Phill
såg just på djurgårdens mål mot timrå...inte för att säga att djurgården är bra men deroo skulle inte ha släppt in alla dom puckarna ..om du hade satt t.ex liv eller någon annan elitserie målis i mål hade det inte blivit 5-2 ...det är jag ganska säker på....ett mål t.ex ...killen kommer ..deroo lägger sig hur tidigt som helst... killen flippar bara upp pucken i mål.....
Timrå IK > Sv: Eftermiddagens publiksiffra
mm jag kommer nog ....får se hur det blir...jag är pank just nu men får troligtvis lite pengar imorgon....
Timrå IK > Sv: Optimistisk realism - finns det?
ok kris är ett överdrivet ord men du förstog iaf vad jag menade :)
Timrå IK > Sv: Optimistisk realism - finns det?
250kg jag håller med om dig att tik's spelar material är mycket bättre än vad de visar...jag tror ärligt om vi skärper oss så är inget utom räckhåll ...inte ens sm guld ...det kanske var att ta i men en sm final eller semifinal är inte långt borta.... om det nu är en ledare som behövs som ser till att grabbarna är skärpta på plan så kan denna kris vara över.....
Timrå IK > Sv: Optimistisk realism - finns det?
mmm nu när jag tänker efter så ser jag att min tankegång är konstig och felaktig... det finns kanske ingen jätteklar ledare i gänget....det skulle vara zäta eller som du säger timo..men jag tänker låta ni andra avgöra denna sak för jag kan inte riktigt avgöra ..
Timrå IK > Sv: Optimistisk realism - finns det?
är jag helt ute och snurrar nu eller är Matthiasson ett alternativ ?
Timrå IK > Sv: Optimistisk realism - finns det?
250kg du har rätt....men går det att värva en "ledare" ??
Timrå IK > Sv: Vem är orolig?
forza lhc: anledningen att han inte blev uttagen till SHG (tror jag iaf) är att han inte är tillräckligt tung än....han måste blir tyngre och kunna ge och ta mer stryck...jag har för mig att jag hört något i den stilen.. men jag ser fram emot att se honom nästa år i SHG :)
Timrå IK > Sv: Grundspel
mmm tycker dängroths analys var bra Psykologi är saken det handlar om (bl.a.).... uppehållet kommer vid ett bra tillfälle.
snabel ett nytt nyförvärv... jag tycker alltid nyförvärv är intressanta och roligt att ha att göra med men jag vet inte om det behövs, förhoppningsvis så är Hautamaa tillbaka efter uppehållet och kan vara den förstärkning laget behöver
snabel ett nytt nyförvärv... jag tycker alltid nyförvärv är intressanta och roligt att ha att göra med men jag vet inte om det behövs, förhoppningsvis så är Hautamaa tillbaka efter uppehållet och kan vara den förstärkning laget behöver
Timrå IK > Sv: Den bistra sanningen...
hehe jo Timrå kommer att få vinster ..vi har spelat bra dom sista matcherna och nästa 3poängare är inte långt borta HEJA TIMRÅ!
Timrå IK > Sv: Den bistra sanningen...
joo man ska vara optimistisk men man måste få påpeka bristerna i spelet...
Timrå IK > Sv: Den bistra sanningen...
titan ...jag ser en del brister i spelet men ja vi spelar bra.... anledningen att vi inte vinner matcher är för att vi slarvar för mycket i egen zon och i allmänhet ...vårat passningspel är inte topnotch .. och PP går alldeles för oordnat till...det är ingen ordning i PP .. o.s.v. men i stort sett är vi hyffsade
Timrå IK > Sv: Den bistra sanningen...
tillägg: vi kan skapa en lista tillsammans ...alla kan bara (i ordnad form) skriva vad dom tycker inte stämmer...
Timrå IK > Sv: Den bistra sanningen...
mm jo visst finns det grejjor att arbeta på inom laget om inte det var fallet så skulle vi ligga etta i tabellen ... men försök att få till en hyffsad lista över vad som inte funkar som det ska i timrå och vad dom ska träna på för att förbättra spelet..... jag är intresserad om ni andra tycker ungefär som jag i detta fall....
Timrå IK > Sv: Den bistra sanningen...
mm jo och jag hoppas att allt går som det ska med hautamaa för då är han tillbaka när uppehållet är slut ...och han vill nog bevisa för timrå att det inte var ett misstag att värva honom :) räkna med en Hautamaa som jobbar 200% efter uppehållet ..det är mina förhoppningar iaf ...och han är en bra spelare..om vi har hängt med utan honom så lär det gå ännu bättre när han är på hugget :-)
Timrå IK > Sv: Den bistra sanningen...
laken nej men du måste väll hålla med om att en hel del känslor hänger med när man skriver och när du är sur eller ledsen p.g.a. en förlust skriver man saker som "FAAN VA TIMRÅ SUGER ALLSVENSKAN NÄSTA"
Timrå IK > Sv: Den bistra sanningen...
mmm jo laken försök att tänka på något annat än timrå ett tag ...läs en bok eller något ...sedan när du lugnat ner dig så tänker du klarare ...jag brukar posta en massa irriterande smörja ibland när jag blivit arg p.g.a. en förlust.
Timrå IK > Sv: Tankar i motgång...
mm joo men det vore kul om en junior som t.ex Zetterström fick en chans en match att spela ...det skulle bli roligt...ingen skulle markera honom mer än dom andra spelarna och zetterström skulle troligtvis inte ha någon respekt alls...(förhoppningsvis) det skulle vara intressant. men jag hoppas att simons är ett namn för framtiden
Föregående · 146 · Nästa