mmm tycker dängroths analys var bra Psykologi är saken det handlar om (bl.a.).... uppehållet kommer vid ett bra tillfälle.
snabel ett nytt nyförvärv... jag tycker alltid nyförvärv är intressanta och roligt att ha att göra med men jag vet inte om det behövs, förhoppningsvis så är Hautamaa tillbaka efter uppehållet och kan vara den förstärkning laget behöver
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
snabel ett nytt nyförvärv... jag tycker alltid nyförvärv är intressanta och roligt att ha att göra med men jag vet inte om det behövs, förhoppningsvis så är Hautamaa tillbaka efter uppehållet och kan vara den förstärkning laget behöver