http://stats.swehockey.se
Historik
Föregående · 68 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
dr-nix: notera att jag inte bara menar Paddan, vafan alla är väl inte fjortisar här inne hoppas jag.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-01-03
Ett tillägg till mitt inlägg tidigare, vill Hedström absolut vara målskytt i en kedja är det ren idioti att placera honom tillsammans med en kille som Tenkrat.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-01-03
Kerstin_k: Jo men Jonte måste vakna upp och inse sin roll, han är inte den tänka målskytten i kedjan det är Tenkrat som jag ser det. Han bör vara killen som allt som oftast får ta avsluten.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-01-03
Jonte Hedström är bäst när han spelar fysiskt och åker grillor för fullt kör. Jag anser att han ska kunna vara killen som ger större ytor till t.ex. Tenkrat som jag hoppas börjar producera snart.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-01-03
Kvällens seger gör att TIK klättrar till 3:e plats, 1p bakom FBK 1p före LHC.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-01-03
Madde: du kan kolla på webbtv via datorn, iof så tror jag inte det är så jättepopulärt :P
Länkar:
http://webtv.canalplus.se
http://webtv.canalplus.se
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Röda Tallen: en fråga, varför placerar du Moe tillsammans med Styf? Jag gillar verkligen inte att du har två rightare ihop, det optimala är en av varje typ.
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Handlar det inte om fantasisummor från Hahls sida bör nog Timrå kunna komma överens med Riku. Vill Timrå fortsätta den här utvecklingen man börjat kan man inte släppa iväg sina bästa spelare, iaf inte killar som Riku Hahl om nu denne vill stanna kvar i stan.
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Heh Hahl utan poäng, nu måste dom ha gjort fel i båset..
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
tro på fan att Hahl får en assist, hyffsad match har på gång.
Roligt att det inte bara är jag som ser Johan Anderssons storhet, en av elitseriens mest underskattade spelare enligt mig.
Roligt att det inte bara är jag som ser Johan Anderssons storhet, en av elitseriens mest underskattade spelare enligt mig.
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Ni som följt matchen: har S. Erixon fått någon speltid ?!
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Här har man suttit och fixat moders dator (brukar oftast bli sådant när man kommer på besök, :P). Så ser man att det står 3-2 till Timrå med ca 10 minuter kvar av 3:e, trevligt.
Lyssnar på webbradion nu, kämpa på. Fan så spännande.
Lyssnar på webbradion nu, kämpa på. Fan så spännande.
Timrå IK > Sv: J18/J20
Jag och två til satt i brorsans källarvåning och glodde på matchen, fan vilken match. Roligt att Wikegård är lika upphetsad som en själv, härlig kille.
Noterbart är att Moe var bra ikväll, inte bäst men absolut bra. Fortsätter han spela såhär skulle det förvåna mig om han inte fick speltid när han kommer hem till Timrå.
Noterbart är att Moe var bra ikväll, inte bäst men absolut bra. Fortsätter han spela såhär skulle det förvåna mig om han inte fick speltid när han kommer hem till Timrå.
Timrå IK > Sv: Pääjärvi och Moe till JVM
Moe var rätt så bra idag mot Slovakien, jag såg iaf inga av dom där dumdristiga grejerna han brukade göra förra säsongen. Fortsätter han spela bra i JVM så kan TIK få ett hyffsat tillskott till backsidan gratis.
Pääjärvi satt på bänken men lär säkert få spela mot Danmark (den 28:e)
Pääjärvi satt på bänken men lär säkert få spela mot Danmark (den 28:e)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Frella: heh det kan jag nog hålla med om, det är dock olika kommentatorer.
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Något måste hända, jag trodde att spelarna hade vaknat upp men det har dom tydligen inte. Hade det varit första gången man tappade en tydlig ledning hade jag inte sagt så mycket men faktumet är att det har hänt vid ett flertal tillfällen den här säsongen och det tyder på att det är fel någonstans i laget. Vad felet är måste Challe ta reda på och fixa, jag har tålamod med Challe vad gäller vissa saker och är villig att ge honom mycket tid men detta är en av grejorna jag anser att han måste lyckas greja redan nu om han ska bli kvar i Timrå.
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
5-4, är Challe något annat än rasande efter den här insatsen blir jag missnöjd.
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
webtvn ballade ur efter 6-7 minuter eller nåt liknande i 3:e....satans jävla canal+
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jag tycker att swehockey (som för den officiella statistiken?!, dvs målskyttar osv) borde ordna så att sidor som hockeysnack kan lägga till en embedded grej likt youtubes där man ser alla aktuella resultat (man ska även kunna trycka på en live knapp precis på samma sätt som på stats.swehockey.se)
f-n där gjorde Mora mål, slappna inte av TIK!
f-n där gjorde Mora mål, slappna inte av TIK!
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Abron: inget illa ment mot dig, det är bara att det händer rätt så ofta att man undrar över resultat.
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Abron: kolla stats.swehockey.se för resultat, målskyttar osv...
Seriöst någon moderator borde ha en länk till stats.swehockey.se så alla ser och förstår att det är sidan man ska gå till om man ha målskyttar osv.
Seriöst någon moderator borde ha en länk till stats.swehockey.se så alla ser och förstår att det är sidan man ska gå till om man ha målskyttar osv.
Länkar:
http://stats.swehockey.se
http://stats.swehockey.se
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Abron: Bagarn gick ner på knä för att täcka puck och det såg ut som pucken gick på knäet (rätta mig om jag har fel)
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Abron: nja det är inte total katastrof men Mora spelarna får komma in i zon för enkelt och dom får åka runt lät väl mycket för att jag ska nöjd.
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
fighter: yes jag menar dock att Försvarsspelet har sugit hela matchen.
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
ChriZt3r: jag menar att om Åkerlund stått i mål t.ex. hade det varit minst 2-2.
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Försvarsspelet känns inte jättestabilt, utan Backlund hade det inte varit 1-2 iaf.
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Fan vilken stämning det är, okej att vi i Timrå inte håller i gång som fan när vi ligger under men inte är vi knäppt tysta heller?!...
Förutom busvisslingar är det inte mycket till ljud.
Förutom busvisslingar är det inte mycket till ljud.
Föregående · 68 · Nästa
även sr.se/hockey där går dett att lyssna på matchen
Just nu står det 1-4