Jag och två til satt i brorsans källarvåning och glodde på matchen, fan vilken match. Roligt att Wikegård är lika upphetsad som en själv, härlig kille.
Noterbart är att Moe var bra ikväll, inte bäst men absolut bra. Fortsätter han spela såhär skulle det förvåna mig om han inte fick speltid när han kommer hem till Timrå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Noterbart är att Moe var bra ikväll, inte bäst men absolut bra. Fortsätter han spela såhär skulle det förvåna mig om han inte fick speltid när han kommer hem till Timrå.