Historik
Föregående · 97 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2005-03-01
El Maco: jo visst är det lite tungt för Mora supportrar men å andra sidan så har nog SSK också förtjänat en slutspelsplats..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2005-03-01
roligt att Zäta fick göra en poäng oxo (så han blir ensam ledare i poängligan)
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2005-02-26
han har iof aldrig spelat med sundsvall (men njurunda som ligger i s-vall)
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2005-02-26
pyrre: hur snällt är det att jämföra en mogen foppa med en snubbe yngre än 15-16 år...efter den tiden vet jag inte av att han någonsin spelat med sundsvall...
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2005-02-26
JimmyH: aha, visste att dom räknade på det viset. Trevligt :)
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2005-02-26
Swordster: dom sade något på radion (om souray) men jag lirar fm 2005 samtidigt så jag hörde inte, jag är upptagen med att rusta upp AS Cannes för högsta ligan i frankrike (värvat bl.a. Figo och Rosenberg)
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2005-02-26
dr-nix: ass Nordgren, men inte Zäta ?!...hmm komigen nu var lite snäll nu ..
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2005-02-26
Swordster: jo skulle skriva det men hs segade till sig så jag hann ej.
Timrå IK > Sv: Sportbladet
förhoppningsvis blir det något inslag på sporten då matchen sändes på ppv... (mora-lhc var tydligen c+'s huvudmatch)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-02-22
5-0 Svedberg (ass, Berg & Zäta)
nuså har Zäta 45p :)
nuså har Zäta 45p :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-02-22
dr-nix: oj läste på fel rad Zäta hade 42poäng inte 43... så han behöver 6p till :/
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-02-22
Tycho: yep, han har enligt swehockey 43p före dagens match.... han har än så länge 1+1 ikväll
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-02-22
Husse 49p
Zäta 45p
undrar om Zäta kan producera 5p till (under grundserien)
Zäta 45p
undrar om Zäta kan producera 5p till (under grundserien)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-02-22
SSK byter målvakt, ut med Stana in med Lindquist..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-02-22
El Maco: jo, men av någon anledning så verkar TIK förlora varje gång Linköping förlorar...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-02-22
dr-nix:
02.36 2 - 0 PS Timrå 20. ZETTERBERG, Henrik
02.36 2 - 0 PS Timrå 20. ZETTERBERG, Henrik
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-02-22
positiv start :)
01.27 1 - 0 EQ Timrå 14. NORDGREN, Niklas
(8. LINDSTRÖM, Sanny
17. GAHN, Kristian)
01.27 1 - 0 EQ Timrå 14. NORDGREN, Niklas
(8. LINDSTRÖM, Sanny
17. GAHN, Kristian)
Timrå IK > Sv: Bra tryck mot HV 71
killer: hehe stor hemlighet att det blir tyst i hallen när motståndaren gör mål, låt oss sörja i fred några sekunder innan vi kommer igång igen bara.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2005-02-03
Paddan: Jonasson kan knappast hålla på TIK iaf för gubben låter tamefan deprimerad varje gång han blir tvungen att rapportera om TIK mål och verkar jävligt glad av någon anledning när motståndaren gör mål...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2005-02-03
Lub: jo det har redan påpekats, var osäker på namnet som du säkert förstår om du läser inlägget igen.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2005-02-03
Vad heter radioprataren nu igen Christer Olsson ??.... iaf ni vet vem jag pratar om.. snubben som vanligtvis täcker matcherna i Sundsvall/Timrå trakterna. Jag tycker det låter som killen hatar TIK... han verkar vilja sucka varje gång han får rapportera om ett TIK mål..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2005-02-03
heart: har tagit ett studieuppehåll p.g.a. flytten men jag pluggar datateknik
Föregående · 97 · Nästa