Historik
Föregående · 98 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2005-02-03
heart: jo det är möjligt men det vore bättre än att direkt fortsätta med studierna..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2005-02-03
heart: Sollefteå, mm jo skulle bli radioman själv ...såg fram emot det faktiskt...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2005-02-03
heart: har själv "tvingats" flytta till Umeå p.g.a. ekonomiska besvär så jag vet hur du känner dig. man saknar ladan juh :(
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2005-02-03
heart: näe hörde på radion, missade första och mesta av andra perioden p.g.a. min kusins dator -_-
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2005-02-03
dr-nix: 4-2 av Hedström, tyvärr blev målet bortdömt p.g.a. spelare i målgården.
Timrå IK > Sv: Djurgården - Timrå IK 2005-02-01
tjobba: jorå det kan bli bättre, Fredrik Andersson kan göra comeback i första kedjan som forward!
Timrå IK > Sv: Djurgården - Timrå IK 2005-02-01
heart: haha tycker du verkligen det, du är allt bra rolig du.
Timrå IK > Sv: Djurgården - Timrå IK 2005-02-01
Ni som inte vet ställningen, kolla in stats.swehockey.se (länktips) Är jag inte på plats och ser på matchen så brukar jag för det mesta ha stats.swehockey.se igång (om jag inte tillgång till canal+ den dagen dvs)
Länkar:
http://stats.swehockey.se
http://stats.swehockey.se
Timrå IK > Sv: Nya spelare?
Maggan: Skulle Dahlén ta plats som assisterande coach skulle jag absolut kunna tänka mig Hussen som huvudcoach för t.ex. J20 eller något liknande.
Timrå IK > Sv: Kapanens debut?
mattias - 74: det där med utvisningar är något tränaren måste prata om och sedan måste spelarna vara med på noterna dessutom.
Timrå IK > Sv: Kapanens debut?
mattias - 74: Styf har blivit bättre på att undvika utv båset dom senaste säsongerna imho, och ett bra skott har han haft länge (han använder det inte tillräckligt ofta bara)
Timrå IK > Sv: Kapanens debut?
5-1 Styf !!! ... hattrick och en back dessutom, när gjorde en lirare i TIK ett hattrick senast ?????.....
Timrå IK > Sv: Kapanens debut?
dr dängroth: läser man morgontidningarna (st.nu & dagbladet.nu) så går det att läsa att Kapanen gör komeback :) det lär bli hyffsat tryck ikväll, räknar stenhårt med standard ramsan (Kapanens dvs) körs rätt så mycket idag.
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2005-01-27
Jag tycker att vi ska sluta underskatta Luleå, oavsett vilka skador motståndaren har får man ALDRIG! underskatta honom för då åker man på stryk (vanligtvis)
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2005-01-25
zanne: kolla in stats.swehockey.se i framtiden men det står 3-2 till MoDo just nu
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-12-11
Johan J: enligt hockeylive så är det hans andra.. var 2-2 målet Hanssons eller Hedtröms ??
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-09
Jag tycker det lyser igenom på Johansson (eller vad kommentatorn på radiosporten nu hette) inte alls håller på TIK -_-
Timrå IK > Sv: Artistskatt och sånt
epa: skitsamma det är bara att konstatera att det lär vara dyrt att behålla Berg och Kiprusoff
Timrå IK > Sv: Artistskatt och sånt
dr-nix: är osäker om det har med lönerna att göra eller inte men jag är ganska säker på att det har att göra med att Berg och Kiprusoff kommer från NHL
Timrå IK > Sv: Artistskatt och sånt
Jon: tror det har att göra med deras löner i NHL vilka troligtvis är mycket högre än vad Kimmo och Aalto hade i sina föredetta klubbar.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2004-12-06
licoln: chokladbollana ? är det Frölunda eller Linköping... Linköping räknar jag inte riktigt ännu eftersom dom har spelar 2 matcher mer än TIK.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2004-12-06
Rox: följde swehockey, det stod först Aaltoo som målskytt men det ändrades ganska snabbt till Nordgren
Föregående · 98 · Nästa