Historik
Föregående · 99 · Nästa
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
tjobba: oavsett resultat så är det jävligt farligt att påstå att ett lag kommit ur en svacka efter en enskild seger, vänta och se hur det går i nästa match..
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Helg Ernest: om det hackar så har det troligtvis med hockeyligan att göra eftersom det hackade lite på min gamla 10mbit's lina ibland
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Helg Ernest: varför har du inte swehockey öppnat ? (istället för texttv)
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Janken: det är livsfarligt att ha sådana förväntningar för att ALLA lag i Elitserien är bra oavsett tabellläge.
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Det possitiva med svackor är att man verkligen lär sig att uppskatta segrar. Tur att man är vältränad på hantering av svackor rent mentalt (hos mig själv dvs) efter "den där säsongen"
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2004-11-18
Petra: Hur kan man gnälla över ett sådant nyförvärv, han är en typ som man vill ha i varje hockeylag.
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2004-11-18
Sjögren målskytt i Brynäs, roligt att han är tillbaka i ES
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2004-11-18
Hälge: enligt radiosporten går 1:a perioden till Linköping och andra till Timrå
Timrå IK > Sv: Reflektioner
Det är även roligt att se Robban tillbaka i första femman (han hör hemma där). Jag har tyckt ganska länge nu att Robban är en man för landslaget. En kedja med Carlsson-Zäta-Nordgren skulle klara sig lika bra i landslaget som i Elitserien känns det som.
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2004-11-04
Chief: heh, radiosportens kommentator var tvärtom. Han var smått lyrisk om att vi inte ska glömma bort TIK i sm-guld snacket haha.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Mora 2004-11-02
Helg Ernest: 5-1 slutresultat
Länkar:
http://stats.swehockey.se
http://stats.swehockey.se
Timrå IK > Sv: Supporterklubbens jacka
stefan jalonen: just nu har jag ekonomiska problem men då det löser sig så ska jag fundera på saken.
Timrå IK > Sv: Supporterklubbens jacka
stefan jalonen: du hade mig ända tills jag såg den där j-vla örnen på ryggen.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö 2004-10-25
Dream Team: det MoDo inte tycks förstått är vilken jävla arbetare karln är. Även om han inte gör mycket mål hela tiden så kämpar han iaf. Även om han är "fienden" så kan jag uppskatta en bra spelare.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö 2004-10-25
Dream Team: jag är av uppfattningen att alla hakat upp sig på alla namn i ö-vik. Ett lag är inte bara en samling namn, dom måste kunna arbeta ihop också. Sedan undrar jag vilka som är grovjobbarna i MoDo ... näe nog saknas Wernblom i det laget (vilket jävla idiot beslöt sig för att sparka den killen ?!?)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö 2004-10-25
SMÅLAND: hehe :) vi är bara inne i 13:e omgången, mycket kommer att hända innan det är klart. Laget som har minst antal svackor och det lag som hanterar skador bäst (alternativt får minst skador) vinner troligtvis.
Timrå IK > Sv: I kväll blir det jämnt
arf: matchen är inte över ännu, underskatta aldrig din motståndare.
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2004-10-23
3 sekunder kvar på utv, ännu ännu en utvisning till TIK
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2004-10-23
mike66: jag kommer aldrig att glömma Timrås andra säsong i ES där allt gick fel (p.g.a. övermod aka för lite ödmjukhet). TIK visade säsongen därefter att dom lärt sig sin läxa och jag tror inte att vi kommer att falla i samma fälla igen.
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2004-10-23
Johan J: sedan har han kanske inte fått så mycket speltid som man hade förväntat sig. (P.G.A. Lockouten)
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2004-10-23
skojig kommentar från p4:a .. (angående FBK's dominans) minns inte ordagrant vad han sade för att jag var inte helt klar i huvudet men han syftade på att FBK hade tappad NÅGOT av speldominansen :P
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2004-10-23
ska det vara så svårt att hitta neutrala radiopratare ?!
Timrå IK > Sv: Nyförvärven efter 7 omgångar
JimmyH: jo jag håller med dig, jag är också mest nöjd med Svedberg. Han har lyckats bäst (relativt till hans förväntningar) hittills
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2004-10-07
willysson: jo, jag har själv förträngt perioden S/T-Hockey. Jag var inte ens en stenhård TIK-supporter före S/T-Hockey tiden men av någon underlig anledning så blev jag jävligt glad när S/T-Hockey blev TIK igen (det ligger nog i blodet).
Föregående · 99 · Nästa