Historik
Föregående · 295 · Nästa
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Frella: Du ser, as weak as they come.. det är Moverare det..=)
Sen att man själv sitter med halvt intryckt näsa och känner sig liten och späd... det är helt irrellevant......
Moverare: Jaså, det var tidigare ikväll alltså..??
Sen att man själv sitter med halvt intryckt näsa och känner sig liten och späd... det är helt irrellevant......
Moverare: Jaså, det var tidigare ikväll alltså..??
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Moverare: Var det inte kollektiv samling och förening på O´Learys ikväll??
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
actionleif: Tack själv! En otroligt trevlig tradition som har skapats detta. Det enda "negativa" i år var väl att det var så klent med folk.. nästa år skulle det behövas mycket mer reklam inför matchen. Det känns som om "rätt" människor borde få det ansvaret. Bättre att i god tid före fördela ansvaret mellan olika personer, annars står den som det räknas med ska ha gjort allt ändå där och känner att han/hon inte räcker till..
Men det är väl lugnt.. vi har ju ett år på oss... =)
Men det är väl lugnt.. vi har ju ett år på oss... =)
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Moverare: Ja, det är nog så ändå, jag viker mig. När 60 min. har spelats så borde det vara slut, finito, kaputt! Lagen delar broderligt på poängen bara..
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Moverare: Bara att hoppas på grabbar här. Skulle i såna fall döpas efter Rod Brind'Amour och Joe Nieuwendyk..
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Moverare: Håller med. Man har väl helt enkelt anpassat sin hockeystinna hjärna till hur det ser ut i tävlingsmatcher, trots att straffar och sånt skit enbart gör om allt till lotteri. Förlänging kan jag väl ta, men varför dessa straffar???
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Moverare: Han är duktig helt klart. Känns som mycket är vunnet just där för er. I spel 5 mot 5 var vi väl så bra den här gången. Trist bara att det inte får avgöras med lika många man på isen..
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Moverare: Han har gått i samma skola som Hasek, du vet. Täcker gärna av isen men är känslig för höga puckar.. Vi fick tips från läktaren i första paus om svagheter hos eran keeper.. men det kändes väl dock mer som slumpen gjorde att vi fick in en par mål i tredje..
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Red Eagles: Frella var hur grym som helst hos TIK!! Led med honom vid 4-5...
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Moverare: Står fast vid att med lika många gubbar på isen så hade TIK vunnit...
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Moverare: Tack själv! En riktigt rolig match den här gången också, jämnt skägg dessutom på isen.
Och man kan väl diskutera om bästa laget vann den här gången..? eller om det var lite väl blåfärgade domare som nog hade kunnat vara lite mer konsekventa i förlängningen. Lite ologiskt att vara petnoga där, när man friat rätt bra under resten av matchen, eller?
Hursomhelst, riktigt kul att kunna bjuda bra motstånd denna gång.
Vi noterar väl den första pinnen i supportermatchtabellen då:
TIK-Svall 3 0 0 1 2 18-31 -13 1p
Plenty more to come.. =)
Och man kan väl diskutera om bästa laget vann den här gången..? eller om det var lite väl blåfärgade domare som nog hade kunnat vara lite mer konsekventa i förlängningen. Lite ologiskt att vara petnoga där, när man friat rätt bra under resten av matchen, eller?
Hursomhelst, riktigt kul att kunna bjuda bra motstånd denna gång.
Vi noterar väl den första pinnen i supportermatchtabellen då:
TIK-Svall 3 0 0 1 2 18-31 -13 1p
Plenty more to come.. =)
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2003-12-26
nyz: Sättet som vissa av oss bemöttes på igår är rent beklämmande, utan att överdriva det minsta. Avspärrad, nej kanske inte, men att göra skillnad på folk, det är ni rätt bra på...
Vad beträffar erat besök i Timrå så var nog fallet att ni var där i en tidpunkt när hallen inte var helt färdig.
Vad beträffar erat besök i Timrå så var nog fallet att ni var där i en tidpunkt när hallen inte var helt färdig.
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
rillo: Rätt säker på att det är lekterapin i år. Vet inte var dom gick ifjol, men terapin är väl det troliga..
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2003-12-26
matsby: Nej, rätt patetiskt av LIF att helt spärra puben.. det känns som vakter borde kunna få ansvar att hålla koll, vad är problemet????
Okej.. ja dom verkar funka helt OK dom där damerna.. =)
Dom är bara tillfälligt vilseledda, vi får använda resan i morrn som ett korståg, där vi omvänder dom till tikar... eeh, tikare, ska det ju va.. =)
Okej.. ja dom verkar funka helt OK dom där damerna.. =)
Dom är bara tillfälligt vilseledda, vi får använda resan i morrn som ett korståg, där vi omvänder dom till tikar... eeh, tikare, ska det ju va.. =)
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2003-12-26
matsby: Klart den risken finns, men bara TIK gör sitt på isen faller väl övertaget helt naturligt över till vår sida.. ; )
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2003-12-26
matsby: Från bortaklacken ja.. =)
Nä, det känns lite som bambi på hal is..
Nä, det känns lite som bambi på hal is..
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2003-12-26
Morgondagens domare:
Stefan Danielsson, Leo Takula och Daniel Winge.. det känns inte helt stabilt...
Stefan Danielsson, Leo Takula och Daniel Winge.. det känns inte helt stabilt...
Leksands IF > Sv: Nu tar vi er!
Redhat: Spola, spola isen.... nej just det, fel forum för det.. bandy var det ja.. =)
Tre Kronor > Sv: Sweden Hockey Games!
heart: Att Sverige blev sist i Baltica hängde på ETT mål.. hade svenskarna gjort mål i stället för finnarna hade vi vunnit. Nog ett bra bevis på att det är rätt små marginaler i hockey....
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
actionleif: Kanon det! Går ju inte att få nån bättre uppladdning.. =)
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
actionleif: Okidoki.. får funka ändå. Lite folie på knogarna så har man kompenserat upp en del.. =)
Frölunda HC > Sv: Utmaningen - fortsätter eller inte?
mangan: Hehe.. jo det är ju sant, blir ju lika för båda parter i alla 3 alternativen.. =)
Frölunda HC > Sv: Utmaningen - fortsätter eller inte?
mangan: Men Alt. 2 och Alt. 3 är ju egentligen samma sak.. poängen delas ju lika, oavsett om det är en halv, eller en poäng... visst? =)
Frölunda HC > Sv: Julklapp
Danne_L: Ja, det verkar som Koskela var en riktig trotjänare.. över tio säsonger i Frölundatröjan.. =)
Knappt tio år sedan VF balanserade på linjen till nedflyttning.. det känns verkligen som det var länge sedan, både sett med VF-ögon och inte minst ur TIK-synvinkel....
Fan, då harvade vi på i Norrettan, tog oss inte ens till Allsvenskan och var evigheter från elitserien....
Lite märkligt ändå att TIK och VF inte alls stötte på varann under den tiden.. =)
Knappt tio år sedan VF balanserade på linjen till nedflyttning.. det känns verkligen som det var länge sedan, både sett med VF-ögon och inte minst ur TIK-synvinkel....
Fan, då harvade vi på i Norrettan, tog oss inte ens till Allsvenskan och var evigheter från elitserien....
Lite märkligt ändå att TIK och VF inte alls stötte på varann under den tiden.. =)
Frölunda HC > Sv: Julklapp
Danne_L: Ajajaj.. den liraren hade man ju missat.. =)
Tio år sen han var i VF.. 19 mål och lika många ass. rätt bra det!
Fakta här: www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid%5B%5D=36134
Tio år sen han var i VF.. 19 mål och lika många ass. rätt bra det!
Fakta här: www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid%5B%5D=36134
Timrå IK > Sv: Leksandsresan
berra: Nej, jag är rätt pigg. Kan ju såklart inte tala för alla, men jag kan förstå om vissa ligger på sofflocket...
Timrå IK > Sv: Leksandsresan
stene: Dom börjar träningen först kl. fyra.. åtminstone enligt ishallsschemat här: www.timraik.nu/arena/index.php?pid=11
Nån liten tomte som är där kanske kommer med några tips under kvällens gång.. =)
Nån liten tomte som är där kanske kommer med några tips under kvällens gång.. =)
Timrå IK > Sv: Leksandsresan
berra: Hehe.. jag tror i regel bara det bästa om er jag. Men det ligger ju faktiskt rätt nära till hands med lite vila på en förmodat rätt så stinn mage.. jag klandrar inte dom som ligger och vilar upp kropp och själv inför bussresan i morrn!
Timrå IK > Sv: Leksandsresan
Dream Team: Eeh.. svårt med matematiken såhär i juletid tydligen..
2-4, Nordgren två, Mackan och Hagos.. SÅ får det bli.. =)
2-4, Nordgren två, Mackan och Hagos.. SÅ får det bli.. =)
Timrå IK > Sv: Leksandsresan
SIF-Boden: 2-4 får tipset bli.. Nordgren två kassar, Hagos, Mackan och Manderville övriga...
Frölunda HC > Sv: VF-TIK
Dragan 2k: Jodå, Ernie Eagle räknar man stenhårt med att få höra från läktaren på söndag! Tar han sig bara från Leksand helskinnad, så ska han säkert vara där.. =)
Frölunda HC > VF-TIK
Dragan 2k: Hur ligger landet inför söndagen då? Blir det några lokala Timråsupportar som möter upp där nere tro?
Tanken var ju att supporterklubben skulle köra en långresa med Leksand och Frölunda i samma sväng, men det blev ju tyvärr inte av.. har inte läst/hört nåt snack om det här på Sps heller, fast det är väl förstås jul än ute i stugorna, det är ju bara vi som inte verkar känna till detta.. =)
Tanken var ju att supporterklubben skulle köra en långresa med Leksand och Frölunda i samma sväng, men det blev ju tyvärr inte av.. har inte läst/hört nåt snack om det här på Sps heller, fast det är väl förstås jul än ute i stugorna, det är ju bara vi som inte verkar känna till detta.. =)
Frölunda HC > Sv: Julklapp
Dragan 2k: Hehe.. okej, jag medger att jag "snuddar" vid att vara seriös.. =) men det var inte alls min avsikt.
Hur låter det med en comebackande Arto Sirviö, eller Serge Boisvert kanske.. =)
Hur låter det med en comebackande Arto Sirviö, eller Serge Boisvert kanske.. =)
Frölunda HC > Sv: Julklapp
Dragan 2k: Snart är vi där broder... among the legends... =)
"Fly me to the moon and let me sing among the stars,
let me see what spring is like on, Jupiter and Mars.."
"Fly me to the moon and let me sing among the stars,
let me see what spring is like on, Jupiter and Mars.."
Frölunda HC > Sv: Julklapp
Danne_L: Klang och jubel.. 500 inlägg!=)
Du verkar ha fullt upp med beundrarbrev.. jobbig sits=)
Du verkar ha fullt upp med beundrarbrev.. jobbig sits=)
Frölunda HC > Sv: Julklapp
slashpuppie: Äh.. jag var inte ett dugg allvarlig! Förresten är det väl knappast mitt fel hur du eller andra väljer att tolka det jag skriver...
Jag tyckte den här tråden ända från början var lagd på en rätt behaglig och lagom verklighetsfrämmande nivå. Vart nånstans det gick i stöpet har jag inte en aning om...?
Skönt att se att iaf vissa verkar fatta! =)
Jag tyckte den här tråden ända från början var lagd på en rätt behaglig och lagom verklighetsfrämmande nivå. Vart nånstans det gick i stöpet har jag inte en aning om...?
Skönt att se att iaf vissa verkar fatta! =)
Frölunda HC > Sv: Julklapp
Dragan 2k: Ja, hur seriöst får det bli, liksom...? =) Skönt att bli förstådd till slut iaf! =)
Föregående · 295 · Nästa
*viskar*(...som vi bara skyller på domaren..)
Du gjorde ju en kanonmatch i målet! Kan ju förstå om du slitit på några muskler du aldrig märkt av tidigare, eller inte behövt använda.. =)
Japp! I morrn blir det ju hur skönt som helst. Jullunch hos morsan och sedan ska man se på när TIK kör leken "tio små indianer" med Frölunda.. =)