Historik
Föregående · 296 · Nästa
Timrå IK > Sv: Nya hemsidan
dr-nix: Hehe.. ja, det blev ju kanske till slut lite väl tydligt var bröderna Romö har rötterna nånstans. Men här på SpS bistår ju vi skribenter så gärna varann med svar på allsköns möjliga och omöjliga frågor.. en rättighet för folket, helt enkelt! =)
Luleå HF > Stefan Livs attack mot landslagskollegan...
Saxat ur Expressen:
"Stefan Liv, 23, tänker stjäla jobbet som förstemålvakt i VM. Han har redan sågat NHL-stjärnan Tommy Salo. Nu går han dessutom till attack mot konkurrenten Daniel Henriksson:
- Han har inte mer att ge, han har nått sin topp."
(Se länken..)
Inget onödigt hymmel om ödmjukhet och andra helt ovkitiga saker där inte...?
"Stefan Liv, 23, tänker stjäla jobbet som förstemålvakt i VM. Han har redan sågat NHL-stjärnan Tommy Salo. Nu går han dessutom till attack mot konkurrenten Daniel Henriksson:
- Han har inte mer att ge, han har nått sin topp."
(Se länken..)
Inget onödigt hymmel om ödmjukhet och andra helt ovkitiga saker där inte...?
Timrå IK > Sv: Nya hemsidan
dr-nix: Länken talar om att Nolby är moderklubben.. samma för broder Mikael..
Timrå IK > Sv: Corey Hirsch klar
Saxat ur AB idag:
"I Lillehammer-OS stämplades han för livet av Peter Forsberg. Tio brokiga år och elva klubbar senare har Corey Hirsch hamnat i Timrå för att bli en vinnare.
- Jag vet att vi kan vinna SM-guld, säger 31-åringen till Sportbladet."
(Läs vidare på länken..)
"I Lillehammer-OS stämplades han för livet av Peter Forsberg. Tio brokiga år och elva klubbar senare har Corey Hirsch hamnat i Timrå för att bli en vinnare.
- Jag vet att vi kan vinna SM-guld, säger 31-åringen till Sportbladet."
(Läs vidare på länken..)
Timrå IK > Sv: Nya hemsidan
dr-nix: Nix.. dom härstammar från foten vid Nolbykullen, som en viss Mike skulle ha uttryckt det... moderklubben är Nolby IK alltså.
NHL > Dany Heatley är tillbaka på isen...
Saxat ur AB:
"Atlantas stjärna Dany Heatley är tillbaka på isen. Tre månader efter den tragiska olyckan då han kraschade med sin Ferrari. Lagkompisen och medpassageraren Dan Snyder omkom senare av sina skador.
Nu är Heatley tillbaka - mycket tack vare Snyders familj.
Dany Heatley har fått stöd från många, men det starkaste stödet har kommit från Dan Snyders familj."
(Vidare, se länk..)
"Atlantas stjärna Dany Heatley är tillbaka på isen. Tre månader efter den tragiska olyckan då han kraschade med sin Ferrari. Lagkompisen och medpassageraren Dan Snyder omkom senare av sina skador.
Nu är Heatley tillbaka - mycket tack vare Snyders familj.
Dany Heatley har fått stöd från många, men det starkaste stödet har kommit från Dan Snyders familj."
(Vidare, se länk..)
MoDo Hockey > Sv: GodJul-tråden
God Hjul på er alla Modoiter, småbröder och storebröder.. och ogod otur i omstarten på elitserien.
Luleå HF > Sv: En otråd på Sportsnackiska
God jul på er allihop! Lycka till med omstarten i elitserien.
Djurgården Hockey > Sv: God Jul!
Bara att instämma.. God jul på er allihop! Lycka till med omstarten i elitserien.
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Halo Gordie: Det är ju lite synd att vi missar detta i år när S-vall jobbat ihop några "girls" till detta år när dom fick en del skit för att dom inte hade haft det tidigare.
Absolut inte nåns fel, det finns ju alltid saker man måste få prioritera precis som man vill själv. Gissar själv att man hållt några platser i laget "enbart" för tjejer p.g.a. redan nämnda skäl....
Absolut inte nåns fel, det finns ju alltid saker man måste få prioritera precis som man vill själv. Gissar själv att man hållt några platser i laget "enbart" för tjejer p.g.a. redan nämnda skäl....
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
actionleif: Lite tråkigt det med tanke på att katterna fått till en tjejline i år.
Timrå IK > Sv: God Jul till alla
El Aka Ali: Movve får sina klappar av oss tikare på lördag han.. den här gången utlovas enbart hårda klappar.. =)
Timrå IK > God Jul till alla
Vad passar bättre än en tråd för det mycket passande ämnet..
Så.. GOD JUL OCH MÅ JULMATEN SMAKA GOTT!!
Så.. GOD JUL OCH MÅ JULMATEN SMAKA GOTT!!
MoDo Hockey > Sv: GodJul-tråden
Lumber Jack: Vad gäller ÖSK så är det väl säsongen 2002/03 som avses...
Timrå IK > Sv: Corey Hirsch klar
Helg Ernest: Men det är väl uppenbart att det byts/lånas friskt mellan både TIK/MoDo och S-vall..
Timrå IK > Sv: Romö klar för TIK
Nike89: Tror säkert han får istid, men mest som avlastningsspelare i fjärdekedjan kanske..
Frölunda HC > Sv: Julklapp
slashpuppie: Okej.. jag ger upp.. =)
Läst i AB idag: (höstens floppar i NHL)
[f]Kristian Huselius[/f]
En talang som egentligen har allt och alla trodde det skulle lossna då Mike Keenan fick sparken. Men när Keenan försvann hamnade Husse på läktaren. En av svensk hockeys största lirare får minimalt med istid och hela Göteborg gråter.
Läst i AB idag: (höstens floppar i NHL)
[f]Kristian Huselius[/f]
En talang som egentligen har allt och alla trodde det skulle lossna då Mike Keenan fick sparken. Men när Keenan försvann hamnade Husse på läktaren. En av svensk hockeys största lirare får minimalt med istid och hela Göteborg gråter.
Frölunda HC > Sv: Julklapp
slashpuppie: Och nu blev det sådär realistiskt och tråkigt igen.. det funkade ju att enbart ha övriga spelare som drömalternativ, vart gick det fel med Husse? Tror jag pratar med en vägg här snart.. =)
Frölunda HC > Sv: Julklapp
slashpuppie: Ja! Och jag tomtade till det och stoppade Husse i ett av paketen.. vart gick det fel undrar jag..? : )
Frölunda HC > Sv: Julklapp
slashpuppie: Med risk för att upprepa mig.. så tråkigt! =)
Jo realismen flödar härinne.. Mats Sundin och Niklas Lidström..?
Jo realismen flödar härinne.. Mats Sundin och Niklas Lidström..?
Frölunda HC > Sv: Julklapp
slashpuppie: Vad tråkiga ni är.. här fick man ju plocka äpplen från lustgården som det lät.. nähä, då klliver verklighetskommittén in och sabbar allt..? =)
MoDo Hockey > Sv: GodJul-tråden
Frisco: "Var e tråden broder, ge mig tråden broder, längtan och skräck jag känner var, var, var..." : )
Frölunda HC > Sv: Julklapp
Linnea: Man gör nog klokast i att hålla fingrarna borta från era klappar.. =)
Men vad sägs om Kristian Huselius..? han kan som det verkar ha sett sina sista dagar i Florida Panthers och det kan bli aktuellt med en flytt där....
Men vad sägs om Kristian Huselius..? han kan som det verkar ha sett sina sista dagar i Florida Panthers och det kan bli aktuellt med en flytt där....
Timrå IK > Sv: Nya hemsidan
Ambroo: Den saknas helt klart. En snygg sida som säkert kommer att bli bättre och få kompletteringar med tiden..
Lyssnar du på hockeyn? S:t Louis-Detroit bl.a.....
nhl.com/intheslot/listen/radio/index.html
Lyssnar du på hockeyn? S:t Louis-Detroit bl.a.....
nhl.com/intheslot/listen/radio/index.html
Timrå IK > Sv: Corey Hirsch klar
Skarin: Konkurrens är positivt och nästan nödvändigt i en lagsport som hockey. Som det varit nu så har ju Kapanen varit solklar etta. Det är han ju även i fortsättningen, trots Hirsch intåg i truppen. Men det är i alla lägen av godo att det kommer en målvakt som åtminstone kan matcha Kimmo på träningarna. Det borde kunna resultera i en höjning av nivån, kanske bara en liten sådan, men det kan ju vara det lilla som avgör när det drar ihop sig längre fram i vår..
Timrå IK > Sv: Nya hemsidan
JimmyH: Thomas Claesson, Magnus Billman, Christer Granström, Morgan Hansson, Mikael Johansson, Tjobba, bröderna Romö och Kjell Westerlund.
Borde vara hela raddan av ex-Sundsvallare som har TIK som moderklubb det...
Borde vara hela raddan av ex-Sundsvallare som har TIK som moderklubb det...
Timrå IK > Sv: Nya hemsidan
Nike89: Tja, "irre" skulle säkert passa fint i Brynäs, fast det som nog känns mest aktuellt sett från vilket kön hon tillhör är nog damsektionen... =)
Frölunda HC > Sv: Julklapp
Kungen: Hehe.. Darius Kasparaitis är ingen önskedröm för en svärmor direkt... rätt brutal spelstil, men effektiv så det räcker. Ska det ta stopp, då gör det ju det! =)
Timrå IK > Sv: Nya hemsidan
irre: Nä, ironin flödar ju härinne såklart=) Att armbågen hoppar ur led, eller vad det nu var är ju ingen dröm precis och smärtar nog nåt gräsligt. Men totalt sett som hockeyspelare under sin tid i Timrå gladde inte Vallin många själar...
Timrå IK > Sv: Nya hemsidan
Frella: Hehe.. han gav uttrycket kärring på isen en helt ny betydelse.. =)
Föregående · 296 · Nästa