Historik
Föregående · 299 · Nästa
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
tjobba: Ett mer än motståndarna.. bättre att vinna med 10-9 än med 1-0.. allt i publikens smak.. =)
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
matsby: Jag vill inte se bilden du tänker på just nu iaf.. =)
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
matsby: Brukar iofs räcka med att Timrå gör några mål.. då blir inte publiken gammal inte.. =)
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Fanzin: Han har en ursäkt så länge han kommer från Gävle.. kraven ställs inte högre där.. =)
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Fanzin: Men dom hade ju knappt 3500 mot både Luleå och Link*ping... snacka det går ju, men snacka så att publiken går det går ju inte.. =)
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
shanti: Brynäs som har ett snitt på 0,6 gjorda mål på de 3 senaste hemma mot TIK.. 7 baljor? knappast..
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
matsby: Alla ska på samma julmiddag.. blir långbord på bron... =)
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Stefan Jalonen: Bättre ett slagskott i sargen än en myra på mål..
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
matsby: Påminner mig om tanten jag bodde granne med för hundra år sen.. hon startade bilen, knöt fast hunden vid dragkroken medan hon packade in sina väskor och körde iväg, utan att.. snyggo till hund sen, eller inte.. =)
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
matsby: Ja, Stortomten luktade finkel i telefonen när jag ringde upp på kvällen..=) Frågan är om han vaknat riktigt än..
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
jenza: Nej, Niklas "Mr. Ego" Wikegård är så idiotiskt fokuserad på SITT lag så det finns inte! Nästan allt han säger står i nån slags relation med DIF..
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Dragan 2k: Hehe.. ja, när dom visade B-VM i hockey var det minsann underhållning på hög nivå! En match mellan Polen och Östtyskland blev helt plötsligt väldigt underhållande.. =)
Webradion från NHL är faktiskt väldigt bra. Lyssnade från Detriot senast i natt och dom får väl godkänt.
Webradion från NHL är faktiskt väldigt bra. Lyssnade från Detriot senast i natt och dom får väl godkänt.
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
maria29: Ja, visst är det viktigt, men det räcker tyvärr inte alltid med detta..
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
slashpuppie: En lätt sak när man har spelare från Timrå i laget ju... =)
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
slashpuppie: Precis, det känns dumt att göra detta till en könsfråga. Det är ju helt ok med en tjej som kommentator, men då ska hon vara bra också, man måste ju få ställa krav!
Hon är faktiskt rätt kass..
Hon är faktiskt rätt kass..
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Sådärja.. är man dålig på hockey kan man ju alltid byta till en sport vi verkligen är erkänt bra i, mer handboll åt folket! =)
Timrå IK > Sv: Uffe Dahlén på TV
matsby: Hehe.. det var ju ändå 16 år sen...=) Förresten så har väl C.J hus i Göteborgsområdet, glöm honom.
Men U.D kan vi nog hoppas mycket på!=)
Men U.D kan vi nog hoppas mycket på!=)
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
gud: Big indian chief ställde till det rätt rejält!
På med indianskruden bara=)
1-2 nu.. hej vad det går...
På med indianskruden bara=)
1-2 nu.. hej vad det går...
Timrå IK > Sv: Uffe Dahlén på TV
matsby: Ja, nog lät det som det blir spel igen.. det går inte att tolka det där kryptiska leendet på nåt annat sätt=)
Frågan är dock vart det blir...
Frågan är dock vart det blir...
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Moverare: Men SÅ ska det ju se ut! Tänk att Timrå lägger grunden till så mycket.. och Sundsvall har som vanligt massor att lära... =)
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
matsby: Inge större pejl faktiskt.. jag är med på ett hörn, men sen är allt höljt i dunkel.. vem vet, vi kanske försöker överraska den här gången.. =)
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
matsby: Lugn i bussen nu.. favoritskapet lämnar vi gärna kvar hos motståndarna.. =)
Juniorhockey > Sv: U16: Swe - Fin
Ambroo: Märkligt ändå.. när Sverige igår saknade sina kanske bästa forwards, då vann man, men idag när man har dom med, ja då räcker man helst plötsligt inte alls till..?
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Huge: En destruktivitet misstänkt lik Brynäsklacken i motgång, motljus och panikångest... =))
Timrå IK > Sv: Leksandsresan
Fanzin: Får väl "trösta" mig med C+. Fast med Arne o Ankan som kommentatorer känns det faktiskt inte lika kul längre.. rent utav mossigt!
Vart har spontaniteten, glädjen och engagemanget tagit vägen? Det luktar ATP-poäng lång väg...
Vart har spontaniteten, glädjen och engagemanget tagit vägen? Det luktar ATP-poäng lång väg...
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Frella: Känns rätt ologiskt att swehockey skulle utgå från tiden i Ryssland på sin online-service...
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Portello: Matchstart 15.00 enligt swehockey, men SVT säger 12.55.. vad är det som gäller egentligen..? =)
(Se länken..)
(Se länken..)
Frölunda HC > Sv: Juha Rihijärvi
Dragan 2k: Nog ingen lätt uppgift att hitta nåt i ryktesväg heller.. VF har ju gång på gång bevisat att man kan mörka detta väldigt bra.
Blev faktiskt förvånad när Corey Hirsch hipp som happ var klar för TIK.. det är verkligen inte vanligt att man lyckas tysta ner sånt, inte minst med tanke på att det är en rätt spektakulär värvning... )
Kahnberg på SVT nu..=)
Blev faktiskt förvånad när Corey Hirsch hipp som happ var klar för TIK.. det är verkligen inte vanligt att man lyckas tysta ner sånt, inte minst med tanke på att det är en rätt spektakulär värvning... )
Kahnberg på SVT nu..=)
Timrå IK > Sv: Leksandsresan
Stefan Jalonen: Ungefär en halv buss till att fylla dit alltså.. nog inte så troligt.
Frölunda HC > Sv: Juha Rihijärvi
Dragan 2k: Uttrycket "göra en höna av en fjäder" känns onekligen rätt passande.. =)
Timrå IK > Sv: Corey Hirsch klar
heart: Eller så kan man ju kontra med att faktiskt påstå att det nog är Foppa som de flesta svenskar minns från just den händelsen.. vem som var målis känns som det kvittar...
Hmm.. självdistans.. jo, det finns kurser.. =)
Hmm.. självdistans.. jo, det finns kurser.. =)
Föregående · 299 · Nästa