Dream Team

18000 inlägg · 92645 besäkare

Historik

· 299 ·
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
shanti: Du behöver Realplayer...

Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
matsby: Bättre med KOHO än Torspo 50 iaf..

Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
tjobba: Ett mer än motståndarna.. bättre att vinna med 10-9 än med 1-0.. allt i publikens smak.. =)

Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
matsby: Jag vill inte se bilden du tänker på just nu iaf.. =)

Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
matsby: Brukar iofs räcka med att Timrå gör några mål.. då blir inte publiken gammal inte.. =)

Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Fanzin: Han har en ursäkt så länge han kommer från Gävle.. kraven ställs inte högre där.. =)

Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Fanzin: Men dom hade ju knappt 3500 mot både Luleå och Link*ping... snacka det går ju, men snacka så att publiken går det går ju inte.. =)

Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
shanti: Vem har nämnt ordet realism här?? =)

Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
shanti: Brynäs som har ett snitt på 0,6 gjorda mål på de 3 senaste hemma mot TIK.. 7 baljor? knappast..

Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
matsby: Alla ska på samma julmiddag.. blir långbord på bron... =)

Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
matsby: Nej, men bror hans.. han utan tänder.. =)

Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Stefan Jalonen: Bättre ett slagskott i sargen än en myra på mål..

Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
matsby: Påminner mig om tanten jag bodde granne med för hundra år sen.. hon startade bilen, knöt fast hunden vid dragkroken medan hon packade in sina väskor och körde iväg, utan att.. snyggo till hund sen, eller inte.. =)

Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
matsby: Ja, Stortomten luktade finkel i telefonen när jag ringde upp på kvällen..=) Frågan är om han vaknat riktigt än..

Timrå IK > Sv: 160 till Leksand
Knylan: Ja, makalöst egentligen.. 167 anmälda nu!

Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
jenza: Nej, Niklas "Mr. Ego" Wikegård är så idiotiskt fokuserad på SITT lag så det finns inte! Nästan allt han säger står i nån slags relation med DIF..

Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Dragan 2k: Hehe.. ja, när dom visade B-VM i hockey var det minsann underhållning på hög nivå! En match mellan Polen och Östtyskland blev helt plötsligt väldigt underhållande.. =)

Webradion från NHL är faktiskt väldigt bra. Lyssnade från Detriot senast i natt och dom får väl godkänt.

Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
maria29: Ja, visst är det viktigt, men det räcker tyvärr inte alltid med detta..

Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
slashpuppie: En lätt sak när man har spelare från Timrå i laget ju... =)

Timrå IK > Sv: Baltika cup
pettsson: Robban och Gunno avgör för Sverige.. är någon förvånad?

Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Straffar nu.

Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
slashpuppie: Precis, det känns dumt att göra detta till en könsfråga. Det är ju helt ok med en tjej som kommentator, men då ska hon vara bra också, man måste ju få ställa krav!

Hon är faktiskt rätt kass..

Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
maria29: 2-2 och förlängning pågår..

Timrå IK > Sv: Baltika cup
Swordster: Eeh.. 2-2, Robban Carlssons hand, är nog mer sanning.. =)

Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Sådärja.. är man dålig på hockey kan man ju alltid byta till en sport vi verkligen är erkänt bra i, mer handboll åt folket! =)

Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
70 Rodrigues: Hehe.. här sparas det inte på skadeglädjen...

Timrå IK > Sv: Uffe Dahlén på TV
matsby: Hehe.. det var ju ändå 16 år sen...=) Förresten så har väl C.J hus i Göteborgsområdet, glöm honom.
Men U.D kan vi nog hoppas mycket på!=)

Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
gud: Big indian chief ställde till det rätt rejält!
På med indianskruden bara=)

1-2 nu.. hej vad det går...

Timrå IK > Sv: Uffe Dahlén på TV
matsby: Ja, nog lät det som det blir spel igen.. det går inte att tolka det där kryptiska leendet på nåt annat sätt=)

Frågan är dock vart det blir...

Matchtips > Sv: Tjeckien-Tre Kronor
2-1 till Sverige blir det.

Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Moverare: Men SÅ ska det ju se ut! Tänk att Timrå lägger grunden till så mycket.. och Sundsvall har som vanligt massor att lära... =)

Timrå IK > Sv: Supportermatchen
matsby: Inge större pejl faktiskt.. jag är med på ett hörn, men sen är allt höljt i dunkel.. vem vet, vi kanske försöker överraska den här gången.. =)

Timrå IK > Sv: Supportermatchen
matsby: Lugn i bussen nu.. favoritskapet lämnar vi gärna kvar hos motståndarna.. =)

Timrå IK > Sv: Leksandsresan
Madde: 152 anmälda nu.. grymt!!

Juniorhockey > Sv: U16: Swe - Fin
Ambroo: Märkligt ändå.. när Sverige igår saknade sina kanske bästa forwards, då vann man, men idag när man har dom med, ja då räcker man helst plötsligt inte alls till..?

Matchtips > Sv: Tjeckien-Tre Kronor
mike: Alla 5?? =)

Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Huge: En destruktivitet misstänkt lik Brynäsklacken i motgång, motljus och panikångest... =))

Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Frella: Rysk eller svensk tid?? =)

Timrå IK > Sv: Leksandsresan
Fanzin: Där ser man.. Comhem får det bli istället då! =)

Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Huge: Lite FÖR konstruktiv just nu, kanske.. =)

MoDo Hockey > Sv: Mittzonshockey
Paddan: Vill dom göra plats för lite mer gegga tro..?

Timrå IK > Sv: Leksandsresan
Fanzin: Får väl "trösta" mig med C+. Fast med Arne o Ankan som kommentatorer känns det faktiskt inte lika kul längre.. rent utav mossigt!
Vart har spontaniteten, glädjen och engagemanget tagit vägen? Det luktar ATP-poäng lång väg...

Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
mangan: Hehe.. okej då, jag ger mig.. =)

Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Frella: Känns rätt ologiskt att swehockey skulle utgå från tiden i Ryssland på sin online-service...

Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Portello: Matchstart 15.00 enligt swehockey, men SVT säger 12.55.. vad är det som gäller egentligen..? =)

(Se länken..)

Frölunda HC > Sv: Juha Rihijärvi
Dragan 2k: Nog ingen lätt uppgift att hitta nåt i ryktesväg heller.. VF har ju gång på gång bevisat att man kan mörka detta väldigt bra.
Blev faktiskt förvånad när Corey Hirsch hipp som happ var klar för TIK.. det är verkligen inte vanligt att man lyckas tysta ner sånt, inte minst med tanke på att det är en rätt spektakulär värvning... )


Kahnberg på SVT nu..=)

Timrå IK > Sv: Leksandsresan
Stefan Jalonen: Ungefär en halv buss till att fylla dit alltså.. nog inte så troligt.

Frölunda HC > Sv: Juha Rihijärvi
Dragan 2k: Uttrycket "göra en höna av en fjäder" känns onekligen rätt passande.. =)

Timrå IK > Sv: Leksandsresan
Stefan Jalonen: Hur många var minimum till Gbg?

Timrå IK > Sv: Corey Hirsch klar
heart: Eller så kan man ju kontra med att faktiskt påstå att det nog är Foppa som de flesta svenskar minns från just den händelsen.. vem som var målis känns som det kvittar...

Hmm.. självdistans.. jo, det finns kurser.. =)

· 299 ·
Om Dream Team
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Timrå