Historik
Föregående · 298 · Nästa
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Portello: Senast Sverige vann i Moskva var 20/12 1998 (med 5-3). Alltså samma datum som matchen är i morgon... Läge för repris kanske... =)
MoDo Hockey > Sv: MoDo missar slutspel??
NuMo: Hehe.. DET behöver jag inte ha i tankarna för att göra.. =)
Timrå IK > Sv: Go kväll tråd
matsby: När jag pratade med fylltratten i bussen var han knappt vid medvetande.. svarade "Jasså" på alla mina försök att få en målande beskrivning av vissa händelser. Trött, tröttare, lången... =)
C+??
Ja, nu faktiskt.. hehe
C+??
Ja, nu faktiskt.. hehe
Timrå IK > Sv: Go kväll tråd
matsby: Som en tub majonnäs.. bara hatten är lite på sned.. ja, då rinner snart hela innehållet ut.. =)
Timrå IK > Sv: Go kväll tråd
matsby: Håller med.. Ö.vik bra för Stortomten dock, får ju inte plats SÅ mycket där.. =)
Jisses vad man längtar till Leksand nu!
Jisses vad man längtar till Leksand nu!
Timrå IK > Sv: Go kväll tråd
matsby: Håller med. Det lag som haft flyt att undvika skador på nyckelspelare och som klarar av att köra med mycket folk kan gå hur långt som helst..
Vill dock ha ett roligare lag än FBK i final.. hur låter Djyrgårn?? Ett lag man absolut INTE tål.. dvs massor med känslor inblandade redan innan och sen är det lagomt långt också.. dvs får plats lagomt mycket "läsk" =)
Vill dock ha ett roligare lag än FBK i final.. hur låter Djyrgårn?? Ett lag man absolut INTE tål.. dvs massor med känslor inblandade redan innan och sen är det lagomt långt också.. dvs får plats lagomt mycket "läsk" =)
Timrå IK > Sv: Go kväll tråd
matsby: Långa resor är ju bäst.. man hinner ju få ner så mycket mer "läsk" då.. =)
Göteborg i mars -03 känns svårslaget, hittills=)
Göteborg i mars -03 känns svårslaget, hittills=)
Timrå IK > Sv: Go kväll tråd
Fanzin: Men Brynäs... hade du inte bättre fantasi än så?? Trött redan? hehe..
Timrå IK > Sv: Go kväll tråd
Chief: Det är som ett gift.. hur man än försöker låta bli (???) så måste man likt förbannat svara... =)
Timrå IK > Sv: Läktarflaggan
Lothar: Alltså.. är du rökare men vill sluta och råkar gilla hockey - bosätt dig i Gävle.... =)
Timrå IK > Sv: Hockeyfokus flyttat 1 mil västerut
Vivsta: Läst detta?
Vivsta: Svar på tal heter det. Saxat ur ST:
"I kväll gäller det för Kovlands IF hemma i Ånäshallen.
Viktigaste matchen på flera år. En plats i Allettan står på spel.
Saker och ting oroar dock inför avgörandet.
Målvakten och nyckelspelaren Johan Strand kommer inte till spel på grund av skada, medan unge Mikael Magnusson, rutinerade backen Krister Kårström och viktige forwarden Niklas Lindström är sjuka.
Däremot hoppas KIF in i det sista fortfarande på att få använda låna in Timrås Mikael Sjöström, som gjorde fem mål på två matcher tidigare i serien.
- Vi får hoppas att någon av dem hinner tillfriskna. När det gäller målvaktssidan så blir det nu Björn Jonsson som står. Han var riktigt bra uppe i Brunflo senast, berättar Smedberg."
Ge upp.. KIF får fixa det ändå.. =)
Vivsta: Svar på tal heter det. Saxat ur ST:
"I kväll gäller det för Kovlands IF hemma i Ånäshallen.
Viktigaste matchen på flera år. En plats i Allettan står på spel.
Saker och ting oroar dock inför avgörandet.
Målvakten och nyckelspelaren Johan Strand kommer inte till spel på grund av skada, medan unge Mikael Magnusson, rutinerade backen Krister Kårström och viktige forwarden Niklas Lindström är sjuka.
Däremot hoppas KIF in i det sista fortfarande på att få använda låna in Timrås Mikael Sjöström, som gjorde fem mål på två matcher tidigare i serien.
- Vi får hoppas att någon av dem hinner tillfriskna. När det gäller målvaktssidan så blir det nu Björn Jonsson som står. Han var riktigt bra uppe i Brunflo senast, berättar Smedberg."
Ge upp.. KIF får fixa det ändå.. =)
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
matsby: Silverhattar?? Vem är nöjd med att bli tvåa? =)
Mer guld åt folket!
Mer guld åt folket!
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
ernie eagle: I know tha man... =) han brukar slockna på cola och grillchips.. när alkohol kommer in i bilden känns det färdigtomtat.. =)
Timrå IK > Sv: Sant eller ?
Vivsta: Svar på tal heter det. Saxat ur ST:
"I kväll gäller det för Kovlands IF hemma i Ånäshallen.
Viktigaste matchen på flera år. En plats i Allettan står på spel.
Saker och ting oroar dock inför avgörandet.
Målvakten och nyckelspelaren Johan Strand kommer inte till spel på grund av skada, medan unge Mikael Magnusson, rutinerade backen Krister Kårström och viktige forwarden Niklas Lindström är sjuka.
Däremot hoppas KIF in i det sista fortfarande på att få använda låna in Timrås Mikael Sjöström, som gjorde fem mål på två matcher tidigare i serien.
- Vi får hoppas att någon av dem hinner tillfriskna. När det gäller målvaktssidan så blir det nu Björn Jonsson som står. Han var riktigt bra uppe i Brunflo senast, berättar Smedberg."
"I kväll gäller det för Kovlands IF hemma i Ånäshallen.
Viktigaste matchen på flera år. En plats i Allettan står på spel.
Saker och ting oroar dock inför avgörandet.
Målvakten och nyckelspelaren Johan Strand kommer inte till spel på grund av skada, medan unge Mikael Magnusson, rutinerade backen Krister Kårström och viktige forwarden Niklas Lindström är sjuka.
Däremot hoppas KIF in i det sista fortfarande på att få använda låna in Timrås Mikael Sjöström, som gjorde fem mål på två matcher tidigare i serien.
- Vi får hoppas att någon av dem hinner tillfriskna. När det gäller målvaktssidan så blir det nu Björn Jonsson som står. Han var riktigt bra uppe i Brunflo senast, berättar Smedberg."
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Selina: Precis.. bara illern Göran som fattas.. ja, NU ja! =)
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Selina: Now we´re talkin´! Att göra saker tillsammans är min melodi.. ja, att studsa upp och ner på valfritt sätt kan ju få vem som helst att växa som människa... =)
OBS! Jag var VÄLDIGT seriös med mitt förra inlägg.. ja, med det här också förresten.. Absolut den tiden på dygnet nu känner jag.....
OBS! Jag var VÄLDIGT seriös med mitt förra inlägg.. ja, med det här också förresten.. Absolut den tiden på dygnet nu känner jag.....
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Selina: Lågt.. jag säger lågt.. ja, att åka snålskjuts på andra.. =)
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Madde: Blir som "Hoppa hulle", eller nåt sånt dårå.. =)
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Huge: Nordgren var väl klart hetast av alla svedskos på isen idag. Jo, den där varianten drömmer nog finnarna mardrömmar om.. minns bäst kvitteringen (4-4??) i Åbo-VM -91, ett friläge där han gjorde just den dragningen..
Repris? Ja tack!
Repris? Ja tack!
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Huge: Ja, ett defenstivt tänk kan nog säkert lura hemmanationen lite.
Kan bara Sverige plocka poäng på lördag mot ryssarna, då blir det förmodligen en direkt avgörande finalmatch mot Finland på söndag...
Kan bara Sverige plocka poäng på lördag mot ryssarna, då blir det förmodligen en direkt avgörande finalmatch mot Finland på söndag...
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Madde: Ser man skit där, eller? Ursäkta en okunnig, men jag har aldrig varit publik i den hallen...
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Huge: Ja, det borde ju kunna ge den Staffan Olsson vi känner av idag, helt oanade insikter om vad handboll egentligen handlar om.. =)
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Knylan: Förrvisso... Men med "Den ena handen vet vad den andra gör" -the sequal, kan man ju snabbt vara uppe på barrikaderna:
"Stoppa kriget, allez, allez, allez..."
"Stoppa kriget, allez, allez, allez..."
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
orion: Hehe.. ja, iaf BÅDE över och under.. kanske mest under just nu.. =)
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Knylan: Hur var det nu EGENTLIGEN?
Ja just ja.. "Alltid rött, alltid rätt!" Ellerrrrrrr??
Ja just ja.. "Alltid rött, alltid rätt!" Ellerrrrrrr??
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Skarin: Ja, i Hardy´s "one-man-team" kanske pressen blev FÖR stor..? =)
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
tjobba: En sak dom ÄR det är att dom är många......
Och så länge dom är många så har dom en plats, och så länge dom tar plats syns dom, och så länge..
äh.. KROSSA LEKSAND!!
Och så länge dom är många så har dom en plats, och så länge dom tar plats syns dom, och så länge..
äh.. KROSSA LEKSAND!!
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Ambroo: Prova plasticpadding och en tub majonnäs.. underskattat.. =)
Tre Kronor > Sv: BALTICA CUP!!!
Dysso: Hehe..
I brist på talang, får vi ta.. hmm. nåt helt annat
[bild]hem.passagen.se/mailmen/spel8.gif[/bild]
I brist på talang, får vi ta.. hmm. nåt helt annat
[bild]hem.passagen.se/mailmen/spel8.gif[/bild]
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Knylan: Hehe.. jag VAR ironisk... =)
Patetiskt var ordet!
Patetiskt var ordet!
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
tjobba: Tror inte kvaliteten på laget har så mycket att göra med epitetet: "Folkets lag". Nog ett uttryck för att supportrarna till laget är väldigt utspridda i landet. Ett namn som man kan tänka sig uppstod på det glada -70-talet - Leksands storhetstid... man fattar att laget lockade till sig anhängare, med tanke på vilka spelare man faktiskt hade DÅ..
NU liknar det ingenting längre...
Knäckebröd, knäckebröd, knäckebröd...
NU liknar det ingenting längre...
Knäckebröd, knäckebröd, knäckebröd...
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Knylan: Ta in den där figuren som jollrade runt SyA på invigningen och gjorde vågen.. han fixar säkert stämning i ett nafs..
Ja, det är tyvärr en ovanlig egenskap som det skulle behövas mer och fler av..
Ja, det är tyvärr en ovanlig egenskap som det skulle behövas mer och fler av..
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
orion: Och där kom partypajaren in och drog ner stämningen totalt..... =)
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Skarin: Fattar hur du menar. En som brinner till 100% för det han gör....
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Skarin: Hehe.. kanske en helt ny marknad i sikte..? Att trada supportrar mellan lagen, det kanske vore nåt...
Timrå IK > Sv: Uppladdning inför Leksandsresan
Redax 2: Sjysst outfit.. Rammstein är skapligt tunga. Hade vart grymma att se live, var dock ner på "fel" Roskildefestival.. =)
Bränn, bränn, bränn....
Bränn, bränn, bränn....
Föregående · 298 · Nästa