Historik
Föregående · 316 · Nästa
Timrå IK > Sv: Bilder från trivselkalaset
party perni: Eva Back förresten.. Ett talande namn för en stad där hockeylaget går åt samma håll.. ;)
Frölunda HC > Sv: 2 guld av 3 möjliga
MoK GG: Så så.. ta det lugnt. Ni gjorde tappra försök att skjuta ifrån er pressen till Timrå nu i semin, det funkar inte igen..
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Sveriges bästa hockeyklubb
Verkar som det inte blir nån Ulf Rådbjer i SM-fnalerna. Enligt Radiosporten slet han av hälsenan för dagens match i Ängelholm...
Timrå IK > Sv: Lind ska vara kvar
mike66: "..när man dör då kommer man till Kramfors, och om man inte varit snäll får man stanna i Dals-långed.."
Micke Lind, han SKA stanna i Timrå han!!!
Micke Lind, han SKA stanna i Timrå han!!!
Timrå IK > Sv: Lind ska vara kvar
mike66: Just precis..
"...påstår du att min mamma narras? Då slår jag dig med en gymnastiksko.."
"...påstår du att min mamma narras? Då slår jag dig med en gymnastiksko.."
Timrå IK > Sv: Behåll Robban
huvva: Det är först nu i slutspelet som Jindrich visat oss i publiken beviset på vilken klassback han spåddes vara. Och som han visat det..
Han har varit sjukt bra, framför allt offensivt. Vilken klubbteknik han ligger inne med. Underbart att skåda!
Han måste prioriteras...
Han har varit sjukt bra, framför allt offensivt. Vilken klubbteknik han ligger inne med. Underbart att skåda!
Han måste prioriteras...
Timrå IK > Sv: Underbart - nu tar Silly Season vid!
Ser på hockeymagasinet.com att Arbogas Misha Joukov till slut bestämt sig för spel i HV 71.. Chansen kanske var liten från början, men han är ju en riktigt stor talang som varit intressant att se i TIK-tröjan...
Timrå IK > Sv: Rädda kvar "Oh ah Micke Lind&quot
Tycho: Samma här...
Frölunda HC > Sv: Grattis!
Grattis till finalplatsen!! Ni var det där lilla snäppet bättre, när allting väl kom till kritan. Lycka till i finalen!
Frölunda HC > Sv: Experten
sannes: Annars tycker jag fyrans sportsändningar är ganska lätta att vara utan i allmänhet..
För er som ändå "måste" se är det bara att hoppas på att få slippa experttips med Bosse "rita, gissa och vinn" Berglund... ;))
För er som ändå "måste" se är det bara att hoppas på att få slippa experttips med Bosse "rita, gissa och vinn" Berglund... ;))
Frölunda HC > Sv: Frölunda mot Sm-Guld
ribba9: För mycket vatten, hur menar du då?
TIK var väl avsevärt mycket bättre i första perioden, men en duktig Lundqvist i kombination med dålig effektivitet gjorde att ni ledde. Sen i andra hade TIK glömt bort allt vad ödmjukhet inför uppgiften heter och man slutade åka skridskor. Då fick VF de ytor Timrå annars sätter stopp för. Sedan har ju Kapanen setts bättre...
TIK var väl avsevärt mycket bättre i första perioden, men en duktig Lundqvist i kombination med dålig effektivitet gjorde att ni ledde. Sen i andra hade TIK glömt bort allt vad ödmjukhet inför uppgiften heter och man slutade åka skridskor. Då fick VF de ytor Timrå annars sätter stopp för. Sedan har ju Kapanen setts bättre...
Frölunda HC > Sv: Frölunda mot Sm-Guld
ribba9: Skulle nog akta mig för att höja VF allt för mycket till skyarna. Ni har fått erat spel att lossna i en match av fem hittills.
Det var inget snack igår, Timrå stod och köpte korv i andra perioden.
Men demoncoachen Conny får nog klura vidare på sitt taktiska upplägg, han har inte visat prov på att kunna bräcka TIK i annat än en match hittills..
Det var inget snack igår, Timrå stod och köpte korv i andra perioden.
Men demoncoachen Conny får nog klura vidare på sitt taktiska upplägg, han har inte visat prov på att kunna bräcka TIK i annat än en match hittills..
Frölunda HC > Sv: Frölunda mot Sm-Guld
ribba9: Att laget är kaxigt kan nog skrivas att man har inställning tror jag. Och Timrå visade prov på den egenskapen i en period iaf, sen glömde dom bort detta helt och hållet...
Att supportrar kaxar sig, det hör bara till.. ;)
Att supportrar kaxar sig, det hör bara till.. ;)
Frölunda HC > Sv: Frölunda mot Sm-Guld
Klinth: Ja, sen står indianhövdingen där och kraxar, inrullad i tjära och fjädrar lyckligt ovetande om hur det gått för laget..
Örnen flaxar däremot vidare mot nya höjder.. ; ))
Örnen flaxar däremot vidare mot nya höjder.. ; ))
Frölunda HC > Sv: Frölunda mot Sm-Guld
Klinth: OK.. ;) I detta läget känns det lite väl tufft att kaxa upp sig i onödan, det kan lätt slå emot en..
Timrå IK > Sv: Kärringen Evensson
FreddanVF: Jesus-Kenta får du stå för, det är inget jag har sagt.
1. Han hade ett sämre LAG att coacha.
2. Kenta får i Timrå det fria spelrum för spelsystem/taktik han inte fick i DIF, där skulle han passa in i en redan färdig mall. Det funkade inte.
1. Han hade ett sämre LAG att coacha.
2. Kenta får i Timrå det fria spelrum för spelsystem/taktik han inte fick i DIF, där skulle han passa in i en redan färdig mall. Det funkade inte.
Timrå IK > Sv: Enkel match i morgon
Klinth: Är du säker att en ev. sjunda match går Scandinavium?
Kolla länktipset..
Kolla länktipset..
Länkar:
http://stats.swehockey.se/cs/schemaFacts.asp?qsLayout=245&qsRound=14&qsSerieId=90002&qsUseDivision
http://stats.swehockey.se/cs/schemaFacts.asp?qsLayout=245&qsRound=14&qsSerieId=90002&qsUseDivision
Timrå IK > Sv: Kärringen Evensson
FreddanVF: Vem som gjort den största prestationen kan du nog ta och fundera lite på.
Att som Conny lotsa ett redan färdigt lag, med dom ekonomiska medel som Frölunda har är en god insats.
Kenta Johansson har av en enad presskår höjts till skyarna efter att ha lyft ett lag med nästan helt oprövade kort, från kvalspel till SM-semifinal...
Vilken prestation som är störst tycker iaf jag är rätt uppenbar...
Att som Conny lotsa ett redan färdigt lag, med dom ekonomiska medel som Frölunda har är en god insats.
Kenta Johansson har av en enad presskår höjts till skyarna efter att ha lyft ett lag med nästan helt oprövade kort, från kvalspel till SM-semifinal...
Vilken prestation som är störst tycker iaf jag är rätt uppenbar...
Timrå IK > Sv: Kärringen Evensson
badger: Låt hans inlägg vara, ge honom inte luft för då blir vi aldrig av med honom.
Frölunda HC > Sv: WOW!!!
MoK GG: Freddan blir lite väl het ganska ofta. Han har bl.a fått matchstraff som andrekeeper tidigare den här säsongen..
Men han är mycket viktig att ha i båset. Han eldar på och peppar gubbarna hela tiden. Han tar skitjobbet som det ändå är att vara tvåa utan protester och kämpar på för laget i första hand.
Timrå har Fredrik Andersson att tacka för väldigt mycket...
Men han är mycket viktig att ha i båset. Han eldar på och peppar gubbarna hela tiden. Han tar skitjobbet som det ändå är att vara tvåa utan protester och kämpar på för laget i första hand.
Timrå har Fredrik Andersson att tacka för väldigt mycket...
Frölunda HC > Sv: WOW!!!
Nu glömmer vi snabbt den här matchen och ser fram mot onsdag istället. Förhoppningsvis med TVÅ lag på banan under hela matchen. Det var lite för mycket åka in på en skridsko för Timrå i den andra perioden som tyvärr avgjorde hela tillställningen.
Besvikelsen var total fram till för en kort stund sen, men nu ser man med tillförsikt fram mot match 6.
Bryt ihop och kom igen.. optimismen frodas.. :)
Stor fördel Frölunda är det som kan spela helt på TIK:s misstag. Man kan vänta ut motståndarna och ställa om i snabba kontringar.
Och visst, det kommer att bli skittufft det här, men jag tror Frölunda och dess supportrar begår ett stort misstag om man underskattar Timrå och inte snabbt kommer ner på jorden igen.
Vi är Timrå och vi ger ALDRIG upp!!!
Besvikelsen var total fram till för en kort stund sen, men nu ser man med tillförsikt fram mot match 6.
Bryt ihop och kom igen.. optimismen frodas.. :)
Stor fördel Frölunda är det som kan spela helt på TIK:s misstag. Man kan vänta ut motståndarna och ställa om i snabba kontringar.
Och visst, det kommer att bli skittufft det här, men jag tror Frölunda och dess supportrar begår ett stort misstag om man underskattar Timrå och inte snabbt kommer ner på jorden igen.
Vi är Timrå och vi ger ALDRIG upp!!!
Timrå IK > Sv: Frölundaborg - en skräckarena, eller?
Redax 2: Timråklacken personifierade Duracell-batteriet igår iaf.
"Vanliga" klackar bara slutar att fungera, men Timråklacken, den bara går och går och går...
Vi är Timrå och vi ger ALDRIG upp!
"Vanliga" klackar bara slutar att fungera, men Timråklacken, den bara går och går och går...
Vi är Timrå och vi ger ALDRIG upp!
Timrå IK > Frölundaborg - en skräckarena, eller?
Hittade lite bilder på morgondagens spelplats, Frölundaborg. Enligt VF:are här på HS, sk Timrå vara chanslösa i den gamla borgen...
Att säga om arenan är att det är ca. 8000 stå- och ca. 1000 sittplatser, på ungefär samma yta som Timrå Isstadion.
Detta bäddar för att ståplatspubliken får sin slutliga chans att motbevisa "kritikerna", som dissat publikinsatsen i Scaninavium hittills.
Återstår att se hur det blir...
Bild 1: handsome.nu/hok4.htm
Bild2: handsome.nu/hok5.htm
Bild 3: handsome.nu/hok8.htm
Att säga om arenan är att det är ca. 8000 stå- och ca. 1000 sittplatser, på ungefär samma yta som Timrå Isstadion.
Detta bäddar för att ståplatspubliken får sin slutliga chans att motbevisa "kritikerna", som dissat publikinsatsen i Scaninavium hittills.
Återstår att se hur det blir...
Bild 1: handsome.nu/hok4.htm
Bild2: handsome.nu/hok5.htm
Bild 3: handsome.nu/hok8.htm
Timrå IK > Sv: Vår bästa tid e´nu, e´nu...
Vill bara säga att Timråklacken pissade på 11900 göteborgare igår...
Stum av utmattning... detta övergår mitt förstånd....
Stum av utmattning... detta övergår mitt förstånd....
Timrå IK > Sv: Fler frågor
Jimmy: Fråga 8 har diskuterats flitigt tidigare idag. Nån hittade att Kenta Nilsson gjorde 93 poäng för Atlanta 1979/80. Utgår han p.g.a hans två säsonger i WHA, åren före?
Timrå IK > Sv: DisciplinSOPAnämnden
Ulf: Viktigt att komma ihåg tor jag är att Sjögrens straff var löjeväckande hårt. Karlssons däremot, ligger nog med vad som är en skälig nivå...
Föregående · 316 · Nästa