Historik
Föregående · 36 · Nästa"Bottom är en engelsk komediserie, serien handlar om två killar i trettioårs-åldern som bor i Hammersmith, London i ett äckligt hus och man kan lugnt säga att de går varandra på nerverna. Serien blandar ordvitsar, sexkomik och våldsam och blodig slapstick. Serien visade första gången på engelska BBC 1991 och är en fristående uppföljare på Hemma värst."
Det verkar vara öppet hus åt båda håll i Ängelholm ikväll. 4 mål, 2-2, på 8.56.
Exakt vad är det som händer i den klubb man älskar och som man håller varmt om hjärtat? Hade samtliga spelare haft samma attityd som Per Hallin hade jag inte ens varit orolig. Nu är det dock inte alls på det viset och det är förstås riktigt skrämmande.
Frella: Men ekvationen sämre trupp men med ett grundspel att falla tillbaka på (förutom mot LHC förstås) jämfört med "hela havet stormar-insatser" under senhösten kanske har lite potential att få till det, trots allt. Tid att nöta spelet har man ju menar jag.
Google translate:
"Defenceman Vladimir Mihalik, som är vid makten tack vare den pågående säsongen i jersey "Lions" blev en av de slovakiska landslaget, efter att ha lämnat lördagens Kontinental Hockey League spel med Dinamo Minsk i det svenska laget Timrå IK."
Jag följer matchen via webben och det är således engelska kommentatorer. Hela Anfield, med betoning på hela, buar ut Patrice Evra varje gång han nuddar bollen:
"-It's always nice to recieve some friendly cheers"... :)
Redigerad kommentar
Perspektiv, mina vänner.
I klippet får man tidigt veta att den första perioden slutat 0-0 och man får vissa föraningar om att "Virus" och en viss Arne Hegerfors nog tror en hel del på Sverige. Jag kommer ihåg var jag satt och såg matchen, och som 10-åring hade jag föga koll på hur spelet såg ut, men sett till att period 2 vinns av Sovjet med 6-0 och period 3 med 7-1 så gissar jag att CCCP nog inte tagit ut sig nämnvärt mycket. Riktigt sköna bilder är det iaf!
Det verkar vara en målfest utan dess like i E.ON Arena. Första målet kom redan efter 10 sekunder, sen har det bara rullat på:
Timrå IK - Luleå HF
| 00:10 | 1-0 (EQ) | TIK | 34. Eriksson, Emil 45. Pettersson, Emil 18. Bergendahl, Adam |
| 05:37 | 2-0 (PP1) | TIK | 7. Åman, Anton 45. Pettersson, Emil 54. Karlsson, Emil |
| 07:37 | 3-0 (PP1) | TIK | 7. Åman, Anton 45. Pettersson, Emil 54. Karlsson, Emil |
| 15:10 | 4-0 (EQ) | TIK | 27. Mellberg, Martin 42. Sundlöv, Rickard 6. Borgman, Andreas |
| 17:53 | 5-0 (EQ) | TIK | 42. Sundlöv, Rickard 27. Mellberg, Martin 6. Borgman, Andreas |
| 23:19 | 6-0 (EQ) | TIK | 61. Saari, Mattias 27. Mellberg, Martin |
| 25:47 | 7-0 (PP1) | TIK | 58. Lander, Filip 42. Sundlöv, Rickard 27. Mellberg, Martin |
| 29:20 | 7-1 (EQ) | LHF | 6. Sandehult, Jens 41. Cehlarik, Peter 8. Selberg, David |
fredriko74: Var han inte sjuk? Jag har för mig att jag läste det nånstans.
Dock inte saknad en endaste sekund ikväll.
Redigerad kommentar
Föregående · 36 · Nästa