Historik
Föregående · 18 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-18 HV71 - Brynäs IF
Svensson_62: *sniff, sniff* luktar lögn. Om inte Håkanson bryter mot att inte dela journaluppgifter såklart. Man brukar inte säga vad den exakta skadan är av denna anledningen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-18 HV71 - Brynäs IF
Personlig favorit från igår. Hägg lyfter klubban o sätter (Kloos? Johnsen?) på röven.
Hägg växer in i det, hade ett extra öga på honom igår, riktigt bra match av honom. Städade duktigt framför kassen.
Hägg växer in i det, hade ett extra öga på honom igår, riktigt bra match av honom. Städade duktigt framför kassen.
+ 13
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-18 HV71 - Brynäs IF
Min fredag kommer vara underbar. Tack Clara o Brynäs för en fin Torsdag. Vilken match!
+ 9
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-18 HV71 - Brynäs IF
Alltså bästa matchen än så länge, inget snack. HV hade inte en chans
Clara en jävla Bronco i kassen.
Clara en jävla Bronco i kassen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-16 Brynäs IF - Luleå HF
Klappa händerna ifall du är riktrigt glad!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-16 Brynäs IF - Luleå HF
OH AH SILFVERBERG SÄG OH AH SILFVERBERG
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-16 Brynäs IF - Luleå HF
Visst tror man på Brynäs, men senast var en kalldusch såklart.
Vi kommer på se Bäckis o grabbarna spela idag igen, kommer bli kul.
Forza Brynäs!
Vi kommer på se Bäckis o grabbarna spela idag igen, kommer bli kul.
Forza Brynäs!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
Rätt taggad!
Blir någon bira o Brynäströja i soffan idag.
Forza Brynäs!
Blir någon bira o Brynäströja i soffan idag.
Forza Brynäs!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{11039}: Min gissning är att Gälla som visste att han hade en liten skada för någon vecka tidigare, ville begränsa speltiden och ha honom i en kedja där det är enkelt att flytta upp någon från fjärde till tredje ifall något skulle gå fel. Sedan för att fylla på underifrån i fjärde. Men det är bara en gissning.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Han sa ju själv i intervju att han bara vill ha chansen i NA. Sedan ifall det är AHL kvittar för honom. Kommer inte ihåg efter vilken match han sa det, men kommer distinkt ihåg att det var hans ord. Tycker det är synd att han inte fick visa upp sig i Tampa nästa säsong, skulle gissa att han blir inbytt efter eventuell skada.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tror vi alla är otåliga men jag säger igen att jag inte tänker luras av Alcén. Något har han i rörelse men vad det är kommer nog förvåna oss, vilket är min gissning såklart. Det kan säkert bli de Haan, men jag tror fortfarande att vi letar en högerfattad back.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Larsson är som en järv eller något, när han brinner till så blir det åka av.
+ 12
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Hur kan man se ut som Norlinder gör och ändå göra såhär med en Österikare i mittzonen. (Se länk)
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Nu är man bra taggad på att se Brynäs spela, Bäckis o Bellows med idag.
Släpp pucken tack!
Släpp pucken tack!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Jag är här för att säga att vi ska förlänga med Jack Kopacka igen.
+ 19
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Ja det ser rätt bra ut stundvis, men jag uppfattar det som att det är en del misskommunikation, vilket jag tror bidrar en del till varför det stundvis ser rätt kletigt ut. Men riktigt roligt för LP och Lindblom att näta såhär direkt. LP såg ju helt sjukt glad ut.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
BrynäsMotRubb_: Precis, han fick en smäll tydligen. Axel klev av igår också. Nu saknar vi två seniorbackar.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Sven.Savage: Mjoo, finalen var skakig minst sagt, vi hade två skadade målvakter och backstoppet Bertilsson samt Trivigno. Vi hade en relativt skadefri säsong men finalen så var vi inte 100%, inte för att ta något från Luleå, ni vann ju 4-2. Sådan är hockeyn, jag är stolt över vårt lag ändå som nykomlingar.
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Sven.Savage: Han var rätt bra skulle jag säga, han räddade det som skulle räddas och lite till. Sedan målchanserna Tjeckerna fick var riktigt bra, kändes nästan slumpmässiga. Typisk tjeckhockey, skulle säga kolla på reprisen men det är inte mycket o se.
Sedan ska jag inte sopa under mattan att det såg rätt "försäsongigt" ut.
Sedan ska jag inte sopa under mattan att det såg rätt "försäsongigt" ut.
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
{10638}: Lugn, finns ingen anledning att var otrevlig.
För att säga vilka som inte var med.
Nicklas Bäckström,
Kieffer Bellows,
Bobby Trivigno,
Johannes Kinnvall,
Simon Bertilsson.
För att säga vilka som inte var med.
Nicklas Bäckström,
Kieffer Bellows,
Bobby Trivigno,
Johannes Kinnvall,
Simon Bertilsson.
Föregående · 18 · Nästa


