Historik
Föregående · 19 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Gavve: Även fast vi inte ska vara i båset, ifall det ska vara någon så är det Hägg efter en 100kg tackling som skakar ölglasen i skybaren.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Gavve: Vi alla såg vilket lag som hade bättre styr om matchen, men det såg nonchalant ut och slappt. Jag sa det mitt i matchen att ifall vi fortsätter spela såhär så vinner motståndarlaget. Detta var en uppvärmningsmatch mot ett HA-lag, det som oroar mig är Bellows och att vi ska spela CHL om någon vecka. Det går inte att kliva ut o spela en innebandymatch ifall vi vill vinna mot de bästa i Europa. I.om att detta är den sista träningsmatchen vi har.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
bradberry: Asså, det jag är mest oroad för är Bellows. En träningsmatch mot ett HA-lag betyder ingenting, vi torskade ju mot AIK också förra säsongen.
Sedan det jag sa innan matchen om att spela bra hockey i 60 minuter och att Emil Larsson inte skadade någon. Vi spelade bra Brynäs hockey i fyra minuter och Emil Larsson var ju sjuk.
Sedan det jag sa innan matchen om att spela bra hockey i 60 minuter och att Emil Larsson inte skadade någon. Vi spelade bra Brynäs hockey i fyra minuter och Emil Larsson var ju sjuk.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Zappaholic: Äh, det har sett rätt slappt ut från vår sida sedan pucksläpp, Jag är inte förvånad över vad det står faktiskt.
Bortsett från PP då som har varit ganska vasst.
Bortsett från PP då som har varit ganska vasst.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Tom Bissett: Kan även uppdatera att det ser kanske lite avslaget ut här i början.
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2025
Saleva: Bengtsson ser ut att vara ett bra tillskott för MoDo också.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Tjaa, det kanske är en förhastad slutsats det har du rätt i, och du ska aldrig ta vad någon säger på internet på allvar. Men magkänslan är efter att ha kollat på Brynäs-Timrå o Leksand-Djurgården är att ni inte har något att oroa er för. Men försäsongen är lite som silly. Ingen vet, inget är satt i sten osv.. osv..
+ 3
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Svensson_62: ooo ja, skulle inte förvåna mig ifall den spelas på NHL-network.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Brynäsgubbe: LP, ser faktiskt ut o platsa. Han ser bra ut!
Sedan tycker jag Delia ser rätt stabil ut. No jinx
Sedan tycker jag Delia ser rätt stabil ut. No jinx
+ 7
Föregående · 19 · Nästa

