Historik
Föregående · 21 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Ignorera trollet och ignorera Brynäsmärket vid mitt namn. Vi alla vill att det ska gå bra för LP. Bättre att vi släpper ämnet o pratar mer om MoDo's framtid i denna bok, lite mer silly.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Sofialäktaren : Så kan man känna, och även jag tycker att det är lite märkligt att dom klarar av avgifterna för att spela i högsta ligan med ekonomin dom har. Men det jag syftar på är att detta kanske borde diskuteras i Leksands bok, trots att folk kanske bara skriver där en gång i månaden.
Det jag vill veta är lite sillyrykten. Någon som har någon förutom Murphy o Bäckis?
Det jag vill veta är lite sillyrykten. Någon som har någon förutom Murphy o Bäckis?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Du har helt rätt enligt min åsikt. Änderna sa vart dom ville att LP skulle spela. Alcén vill bevisa för Ducks att Brynäs är ett bra ställe att utveckla prospects, (samma som Clara). Inte mer komplicerat än så. Grabben är Modoit såklart, men vi alla kommer ihåg att vara 19 år. Tycker vi alla bara ska luta oss tillbaka o hoppas på att han spelar grym hockey. Eller är jag helt ute o cyklar?
+ 3
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
DIFFEN: Visst men det är Djurgården också, Luleå, HV71. Eller med konkurrenter menar du kanske rivaler?
Och jag håller med om att matcherna mot Leksand är alltid lite mer pirriga att kolla på som Brynäsare, men självklart talar jag inte för alla här inne.
Och jag håller med om att matcherna mot Leksand är alltid lite mer pirriga att kolla på som Brynäsare, men självklart talar jag inte för alla här inne.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
mattias - 74: Tror Leksands bok är kanske ett vettigare ställe att ta upp detta på. Men jag kan väl hålla med om hur det är skött är bedrövligt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
ellis: Han är inte officiellt klar ännu om jag har förstått det rätt. Men det var nedräkningnen på chandla-streamen som övertygade mig att han nog kommer. Men vi får nog vänta tills hans kontrakt har gått ut vilket är imorgon.
Personligen så tror jag på det när jag ser det :)
Personligen så tror jag på det när jag ser det :)
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Mycket möjligt, det bästa vi kan göra är att bara ignorera folket som håller på, och bara fortsätta med våra diskussioner om klubben och silly-season och låta moderatorerna göra sitt jobb.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Vem skulle vi gissa på ersätter Källan i kassen? Anton Forsberg?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Med tanke på doldisen Alcén gjorde men Kempný så är jag väldigt osäker på de flesta framtida valen karln kommer göra. Det jag undrar är vem som kommer stå i målet nu mera. Lika spänd som innan, lyssnar bara på nästa uppdatering. Men är det bara jag som är extremt taggad på nästa säsong med de nya spelarna vi har värvat hitintills.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Saltmasen: Jag såg varenda match denna säsongen då HV71 spelade, mest för att en av mina bästa vänner håller på dem. Såg matcherna, och det finns inte en chans att han blir erbjuden jobb i Brynäs. Dessutom är han fortfarande på kontrakt i HV71 och är en av de dyrare målvakterna i ligan.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Svensson_62: Balansgång definitivt, för att Brynäs ska fortsätta med sitt rull så behöver vi vinna såklart. Men, vi får inte glömma kvalitetsspelarna vi redan har i Brynäs. Jag som sagt tidigare tror att Kopacka kommer vara vår målskytt säsongen som kommer, därav så vill jag se en förlängning. Men, jag vill definitivt se stabila bra värvningar och en chansning.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
nittontolv: Jag tvekar inte på spelarna i HV71, vi alla kan se att dom är duktiga på pappret. Det som dom egentligen behöver göra är att sparka AIK-tränaren från Osby, "Blomman".
Jag förövrigt är fortfarande spänd på nästa nyförvärv, till vårt BIF.
Jag förövrigt är fortfarande spänd på nästa nyförvärv, till vårt BIF.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
ellis: Vi vet inte vad som kommer hända med Söderström, egentligen vet ingen ingenting än Bruins, Viktor och hans agent. Sedan ifall han vill spela NHL med Boston så kan vi alla Brynäsare bara bocka o tacka. Men jag tror definitivt inte att det är klart att han får en plats i Boston nästa säsong ännu. Målvaktssidan kan jag hålla med om tveksamtheten, dock.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Bössa 68: Jo, jag läste samma Silly som dig förmodligen, verkar som han kommer spelar med oss säsongen som kommer sedan vet vi inte vad som händer.
Pengarna vet jag inte riktigt hur allting är ordnat. Allt beror på kontrakt antar jag, vem som har spelarrättigheterna. Men det är väl roligt för er skull att ni får lite mer i kassan när det behövs ifall det är fallet.
Pengarna vet jag inte riktigt hur allting är ordnat. Allt beror på kontrakt antar jag, vem som har spelarrättigheterna. Men det är väl roligt för er skull att ni får lite mer i kassan när det behövs ifall det är fallet.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Gavve: Måste hålla med om Svrcek, grabben ser verkligen ut att kunna ta nästa kliv. Men jag måste även säga Lucas Pettersson, det jag har sett av honom i MoDo och i JVM, så tror jag även att han kan visa framfötterna i Brynäs i säsongen som kommer och synas för eventuella scouter, jag tror bägge två kommer spela samtliga CHL-matcher och iallafall Svrcek kommer spela många SHL-matcher. Spännande!
+ 11
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Jonjo: Förutom Scott vet jag inte, men på chandla sändningen sa han att en är "nästan klar" vilket jag antog var just Scott eller möjligtvis en förlängning med Kopacka eller Trivigno. Förövrigt, så vill jag se en förlängning med bägge men speciellt Kopacka. Killen spelade i Kristianstad för två säsonger sedan och gjorde vadå 17-18 mål i sin första SHL-säsong? Jag tror att han kommer vara en av våra bästa målskyttar säsongen som kommer personligen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Gavve: Detta som är komplicerat och förmodligen en kronisk huvudvärk för Alcén. Det gäller att signa honom tillräckligt kort och långt så ifall han totalplatsar och gör 40+ poäng att man inte tappar honom nästa säsong, men också att ifall han totalfloppar att man inte sitter på ett för långt och dyrt kontrakt. Jag skulle estimera 235.000kr i månaden i 2 år.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
BIF Kungen: Jag kan hålla med, då han är rätt dyr, men för att ersätta Indrasis så är han mer än välkommen enligt mig. Men som du sa så vet jag inte om han är en "klockren" Brynässpelare i vår spelstil. (Sedan tyckte jag såklart att Indrasis var väldigt bra i HA)
Däremot så är han en väldigt kompetent defensiv forward. Vilket skulle stärka vårt BP, sedan ifall han i Gällas hockey kan producera framåt skulle vara en glad överraskning.
Jag tycker det är en spännande värvning iallafall och vill se Jonsson-Fjällby bevisa alla fel i vår fina Brynäströja.
Däremot så är han en väldigt kompetent defensiv forward. Vilket skulle stärka vårt BP, sedan ifall han i Gällas hockey kan producera framåt skulle vara en glad överraskning.
Jag tycker det är en spännande värvning iallafall och vill se Jonsson-Fjällby bevisa alla fel i vår fina Brynäströja.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
{363}: Jag tror vi grejar detta. Vi är bättre än dom hela matchen idag, sedan ifall vi gör det borta vet jag inte. Men ifall det finns något lag att sno en match av Luleå på bortaplan så är det Brynäs.
+ 8
Brynäs IF > Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Cardigan Daffipoff: Jag håller med, sedan tycker jag vi är det bättre hockeylaget denna match.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
OveJärnkrok: Kan vi snälla bara utvisa Shiniminiminimin
+ 3
Brynäs IF > Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
TheMacamush: Ska dom inte ens kolla klockan? På sändningen var den 0, vad är det som händer?
+ 1
Föregående · 21 · Nästa
Bellows Bäckström Silfverberg
Djoos Kempny